PDA

View Full Version : Nokia 6600 wie kent hem?


SplitBien
07-12-2004, 10:52
Wie heeft de nokia 6600 en welke ervaringen hebben jullie ermee?
Morgen krijg ik hem binnen maar ik ben veel te benieuwd!
Iemand ervaring met deze foon??
Bijgaand ff een plaatje van het model.

http://www.123tele.com/produktinfo/images/stor/6600.gif

Split52
07-12-2004, 10:56
Och die trut!
Kan haar mond niet houden..... :D

Beetlefreak
07-12-2004, 11:00
Och die trut!
Kan haar mond niet houden..... :D
Hahahahaha :D:D:D

@ Bien: Jeewee heeft zo'n ding, en heeft er navi-pakket bij. Gisteravond een stukje wezen toeren,
dus die bitch constant zeggen waar we heen moesten :p
Wel heel overzichtelijk scherm enzo!

SplitBien
07-12-2004, 11:01
Och die trut!
Kan haar mond niet houden..... :D

Pardon spleet met 52 haren? :tongue: :tongue:

SplitBien
07-12-2004, 11:02
Hahahahaha :D:D:D

@ Bien: Jeewee heeft zo'n ding, en heeft er navi-pakket bij. Gisteravond een stukje wezen toeren,
dus die bitch constant zeggen waar we heen moesten :p
Wel heel overzichtelijk scherm enzo!

route 66 zit erbij, wel heel vet, aangezien ik toch a-topografisch ben.... :) Leuk ding dus?

Split52
07-12-2004, 11:07
Als je van gooise slag houdt wel!

Beetje een kakkerrrrrr hahahaha

SplitBien
07-12-2004, 11:08
Beetje een kakkerrrrrr hahahaha

foon kakkie nakkie?

Beetlefreak
07-12-2004, 11:10
route 66 zit erbij, wel heel vet, aangezien ik toch a-topografisch ben.... :)
Dan is het dus erg handig. Bewuste keuze?? :p ;)



Leuk ding dus?
Qua gebruik weet ik het niet, maar het is een nokia, dus zal wel meevallen.
Jeewee zal zich er later vandaag ook wel mee bemoeien :)

Ook erg handig om je tellerafwijking te checken ivm flitserij! (Zit bij de navi enzo...)

SplitBien
07-12-2004, 11:15
Dan is het dus erg handig. Bewuste keuze?? :p ;)
Nee niet alleen om de navigatie, meer omdat het een nokia is en je ermee kan filmen en foto's kan maken.... Vond dit model wel geinig, net een groot ei.


Qua gebruik weet ik het niet, maar het is een nokia, dus zal wel meevallen.Jeewee zal zich er later vandaag ook wel mee bemoeien :)
Ook erg handig om je tellerafwijking te checken ivm flitserij! (Zit bij de navi enzo...)
Moet altijd een nokia hebben, heb nooit een ander merk gehad, nokia is bij mij gelijk aan volkswagen.... Erg gehecht aan dat merk.
Hij zal wel bevallen denk ik, loop al zeker 4 jaar met de 3310 rond, uit de jaren '00 komt dat ding.

http://www.xtshopping.net/img/tele/nokia/3310.jpg

Tjaap
07-12-2004, 11:23
mijn 3310 gaat er morgen ook eindelijk uit, werd tijd idd

SplitBien
07-12-2004, 11:27
Oud maar super fijn.
Jammer dat de batterij zo snel leeg gaat als je al 4 jaar lang dezelfde hebt....
Heb hem al heel vaak laten vallen, heb ermee gegooid, heb gesmst terwijl ik onder
de douche stond en dat ding doet het nog steeds!

Jeff
07-12-2004, 11:40
Met de Nokia 6600 kan je ook bellen. Heel handig!!!
Een vriend van mij heeft ook zo'n ding met route 66 en die is er heel tevreden over.

SplitBien
07-12-2004, 11:43
Met de Nokia 6600 kan je ook bellen. Heel handig!!!


JOH! :eek:

haha bellen en smsen is het voornaamste natuurlijk.....
Mailen is een leuke optie en foto's maken en filmen is altijd handig!
Denk wel dat ik er schik mee zal hebben.

Beetlefreak
07-12-2004, 11:54
Nee niet alleen om de navigatie, meer omdat het een nokia is en je ermee kan filmen en foto's kan maken.... Vond dit model wel geinig, net een groot ei.
HAP :) Zat te geinen, maar de navi is erg handig!!

SplitBien
07-12-2004, 11:59
Ik heb honger bietul!! ;)

Beetlefreak
07-12-2004, 12:05
Ik heb honger bietul!! ;)
Dan heb je het nog lang uitgehouden ;)
Smakelijk alvast!

SplitBien
07-12-2004, 12:08
TNX!
Wordt paprikasoep, stokbroodje kruidenkaas met komkommer en een groente kroket, jammie!

Split52
07-12-2004, 12:14
Kan een mod hier even ingrijpen? 't gaat nu over eten... terwijl het met een telefoon begon.

Gert
07-12-2004, 12:16
Ik wacht ff op de 6630 : wat uitgebreider dan deze en ik kan mijn abo nog niet verlengen helaas
Maar voornamelijk de Route 66 wat mijn keuze bepaald
JeeWee : doet eens wat meer info erover hoe goed of slecht het werkt

Bussie komt zo
07-12-2004, 12:20
[Jaloers mode on/] TNX!
Wordt paprikasoep, stokbroodje kruidenkaas met komkommer en een groente kroket, jammie![/Jaloers mode off]

Ben jaloers ik heb een kaal bammetje met kaas en gemallen koe!!

SplitBien
07-12-2004, 12:23
[Jaloers mode on/] [/Jaloers mode off]

Ben jaloers ik heb een kaal bammetje met kaas en gemallen koe!!

whaha gatver, gemalen koe!
Heb ik al vega zijnde toch nog een lekkerder ontbijt/lunch!

@gert; groot gelijk! Ik kon mijn abo met een jaar verlengen omdat ik klantenkorting had, met deze foon gratis erbij, dus volgend jaar kies ik weer een nieuwe uit.... :D

JeeWee
07-12-2004, 12:43
Hee bien das best leuk, als je eens bij mij onder de douche staat leg ik je wel uit hoe dat ding werkt!
Maar Splitje en Bientje niet zo raar tegen elkaar, stelletje kleuters...
Allemachtig trouwens wat een topic zo snel hebben jullie niks te doen op je werk?
Ja de 6600, ik heb er een ja. Navi werkt best fijn alhoewel ik al eens meegemaakt heb dattie een afslag verkeerd heeft aangegeven. Erg veel instelopties trouwens. Wel gemakkelijk is je personencontacten lijst. Je vult dus gewoon in bv contactpersoon Bientje, vervolgens kun je je adres, email, 10 telnrs. webadressen, straat, werk bedenk het zo gek maar invullen. Die adresgegevens kun je ook weer gebruiken bij de navi. Als je dus naar Splitje52 wilt om eens bij te kletsen dan ga je gewoon naar je contactpersonen, zapt ff naar split en hij berekend de route. Film en foto's moet je je niks van voorstellen met een 0,3megapixel ding. Dan kun je beter die Nec nemen ofzo, die heeft al 1,3mpx. Momenteel ben ik bezig met het verkrijgen van illegale software, en het schijnt dat de camera dan wel 1,3mpx levert?! Ik weet niet of het waar is maar voor een paar centen is het altijd te proberen.
Ik heb de telefoon genomen omdat ik nog een snelheidsmeter nodig had in m'n T2, en veel in verschillende auto's rijdt, en zodoende dan ook meteen een mobiel navigatiesysteem erbij te hebben. Ik raad je wel aan een hoesje erbij te kopen ivm het voorkomen van krassen in je beeldscherm, en een autolaadsnoer. Vooral ook goed het dikke handleidingboek ff doorlezen. Irritant vind ik dat er geen automatische toetsenblokkering op zit na 10s ofzo. Dat zat wel op m'n vorige 5310. Verder is die zwarte joystick wel ideaal en kun je snel door menu's heen! Dit was het eerst even ga een broodje kaas, appeltje en een kwarkje eten!

SplitBien
07-12-2004, 12:50
Zo heel verhaal!!
Ben er wel wat wijzer uitgeworden! Navi lijkt me handig!
Filmen is minder maar ach, ik heb de digitale camera nog.
Ennuh; eeet smakelijk! Mijn kroket is toch veranderd in een broodje ei.

ploon
07-12-2004, 13:34
een 0,3 megapical cam, blijft een 0,3 megapixel cam ook zal zet je andere software op dat ding. hij vergroot de boel gewoon. de foto's op mijn telefoon zijn standaard iets van 350x200 en in de supersize mode 640x480, maar dat is dan kwaliteitje peuken.

JeeWee
07-12-2004, 13:36
toevallig de aanbieding bij dixons? Gratis ICM Tmobile 150 abonnement?

JeeWee
07-12-2004, 13:36
haha ploon ja dat dacht ik al!

Gert
07-12-2004, 13:37
Daarom wacht ik ff op de 6630 met de 1.3 Mpixel ... kan je ff snel simpele fotos nemen

JeeWee
07-12-2004, 16:11
hmm ik had wel voor de 7610 zwart rood willen gaan omdat die mooier is, en voor jouw doeleinden, die heeft een 1 megapixel (1152 x 864 pixels) .

Andere kenmerken zijn:
4x digitale zoom
Standaard- en nachtmodus
Zelfontspanner ingesteld op 10 seconden

Maar verder vind ik hem gewoon mooier. Het liefst had ik een telefoon zonder camera dan issie ook wat lichter en kleiner! Leuke site bdw: www.telecomvergelijker.nl

Marcski
08-12-2004, 00:33
Ik krijg morgen de nieuwe Samsung D500 binnen (maand op gewacht).
1.3 MPixel camera, flitser, 60 min. video, bluetooth, java, 262.000 kleuren scherm, 96MB geheugen, etc, etc...
Helaas geen Symbian, maar vind navi op de telefoon toch niet zo heel geweldig...
Maar die camera van de Samsung schijnt echt top te zijn, beter dan die van de NEC en SonyEricsson S700i en alle Nokia's, incl. 6630