View Full Version : 83 GTI 1.9 8V op MP
http://link.marktplaats.nl/307995659
:D
riendert
29-12-2009, 17:46
geen gekke prijs,...
Al vast het een enander aan mankeren... maar misschien is het kijken waard.
Is dus ooit een 'Pirelli' geweest....heeft er nu nix meer mee te maken natuurlijk..:)
Ik vind hem niet duur,het is dat er een import kenteken op zit,anders was ik er naar gaan kijken...
De oude van forumlid typ17.
Is dus ooit een 'Pirelli' geweest....heeft er nu nix meer mee te maken natuurlijk..:)
Ik vind hem niet duur,het is dat er een import kenteken op zit,anders was ik er naar gaan kijken...
pirelli zal altijd een import kenteken hebben.....
grtn yal
Der Typ Siebzehn
30-12-2009, 14:29
adv. bestaat niet meer, kist is vandaag verkocht/overgeschreven:
Datum aanvang laatste tenaamstelling Klik hier voor informatie 30-12-2009
En nee, niet aan mij...hoef ik niet/never meer terug.
pirelli zal altijd een import kenteken hebben.....
grtn yal
Dat weet ik:)
Mn interesse in die GTI was ook niet vanwege het 'Pirelli' verleden...GTI vind ik al voldoende,en dan alleen origineel NL geleverd...
Auto is idd vandaag verkocht, had een mailtje gestuurd...
willemsgti
30-12-2009, 19:07
adv. bestaat niet meer, kist is vandaag verkocht/overgeschreven:
Datum aanvang laatste tenaamstelling Klik hier voor informatie 30-12-2009
En nee, niet aan mij...hoef ik niet/never meer terug.
was de auto zo slecht
had deze willen kopen
Der Typ Siebzehn
30-12-2009, 20:16
Bij deze auto was me 's nachts, toen die langs de kant geparkeerd stond, iemand met 'n Golf 2 GTI (!) linksvoor met volle vaart erin gereden, PiGo stond nadien met 't rechterachterwiel op de stoep, de schade aan de PiGo was 't linkerspatbord naar de knoppen was, aan 't binnenscherm was die om de linker veerpoot gescheurd, de velg linksvoor had een gigantische slag, en last but not least, de dorpel links had een flinke knik, de bestuurdersdeur liet zich niet meer openen, en met deze schade had ik er geen zin meer in.
Heb vervolgens 3750,- Gulden van de verzekering van de tegenpartij gekregen (ja ja, ik was er nog op tijd bij toen ze vlug hun auto met 'n tractor wilden afslepen, 'n overbuurman die door de knal was gewekt kwam me waarschuwen) + nog 750,- Gulden van sloperij van Kessel uit Schinnen wat 't wrak had overgekocht, dus in totaal had ik er 4500,- Gulden voor terug, en daarvan heb ik me dan in Keulen (alweer in Keulen, net zoals deze, maar dan bij iemand anders) 'n andere Pirelli GTI gekocht.
Misschien is hij wel omgekat nu. Om dat hij toen naar de sloperij is gegaan.
Der Typ Siebzehn
30-12-2009, 20:24
Misschien is hij wel omgekat nu. Om dat hij toen naar de sloperij is gegaan.
ja, dat zou ook nog kunnen, maargoed, boeit me dus verder niet meer, want deze kist is dus al lang history voor mij, dat de huidige eigenaar er maar gelukkig mee mag worden :D
Auto is idd vandaag verkocht, had een mailtje gestuurd...
Edit.: Jeroen (Bolku) dus? Je hebt nu dus een beetje voorgeschiedenis, en veel plezier ermee! :D (en dat zal ook wel lukken he, je zal die wagen toch maar hebben gekocht voor o.a. die opgeboorde motor, als jij dus de koper bent he? Als niet: niks dus om te rouwen!)
willemsgti
30-12-2009, 22:01
ja, dat zou ook nog kunnen, maargoed, boeit me dus verder niet meer, want deze kist is dus al lang history voor mij, dat de huidige eigenaar er maar gelukkig mee mag worden :D
Edit.: Jeroen (Bolku) dus? Je hebt nu dus een beetje voorgeschiedenis, en veel plezier ermee! :D (en dat zal ook wel lukken he, je zal die wagen toch maar hebben gekocht voor o.a. die opgeboorde motor, als jij dus de koper bent he? Als niet: niks dus om te rouwen!)
oke nu snap ik het ben blij dat ik hem dan niet gekocht heb
ik zoek dan maar weer verder
Nee, ik heb hem niet gekocht, maar wilde wel graag gaan kijken....zag er leuk uit op de foto's....
Der Typ Siebzehn
31-12-2009, 10:54
O.K., dan heb je dus geluk gehad :D, maar eh: zag er "leuk" uit op de foto's?
Beviel me zo als op onderstaande foto's 10x beter...
http://www.volksforum.com/albums/files/3/2/2/7/PIRELLI4.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/3/2/2/7/PIRELLI3_207496.JPG
Zoals 'n PiGo er ook hoort uit te zien, m.u.v. die lelijke dakspoiler van Zender en die grillespoiler van Kamei dan, die 2 had ik er toen opgemonteerd, toen moest dat persé voor mij :rolleyes: bij de opvolgende PiGo heb ik die fout (m.u.v. 'n poosje nog 'n grillespoiler) gelukkig niet meer gemaakt.
Dat die 2 attributen er niet nu niet meer opzaten vond ik het enigste positieve aan de huidige toestand (http://img151.imageshack.us/img151/953/golf1arnhem.jpg), voor de rest vind ik 't nu maar 'n...hmmm...laat maar zitten...*thumbdown*;-)
(die laatste foto zoals die in de huidige toestand is, te zien onder die link dus, was eerder dit jaar gemaakt in Arnhem door volksforummer Kai A)
sjezus wat een verschil zeg!! :eek:
zie hem ook 10x liever zoals hij hierboven is! ;)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.