Log in

View Full Version : US golf 3 bumper!!!hulp!!!!

racers_elite
30-12-2009, 18:21
ik heb hier ne US golf 3 bumper liggen, zonder roosters ,reflectoren, pinkers en kunstof onderdelen voor het centraal gat

zijn deze hetzelfde als europese modelen? zoniet waar kan ik deze dan bestellen?

mvg steve

G60variant
30-12-2009, 18:28
ehh bumper aan mij verkopen :D

volgens mij zijn deze gewoon t zelfde...

racers_elite
30-12-2009, 19:03
ehh bumper aan mij verkopen :D

volgens mij zijn deze gewoon t zelfde...

ik wil hem ruilen voor een kompleete en gecleande vento bumper met dikke lip

hehe

passen blijkbaar niet , heb mijn pinkers en roosters van den originele gedemonteert.

reflector past denk ik . maar de pinker krijg ik er niet in (past niet)

roosters krijg ik er helemaal niet in

classic-edition
30-12-2009, 19:49
Rooster zijn niet hetzelfde, reflectoren en knipperlichten krijg je er wel in na wat aanpassingen (bij de mijne was dit al aangepast dus vraag me niet hoe of wat)

Ruud's vwshop hier kan us delen bestellen.

Succes ermee

Marco

racers_elite
30-12-2009, 20:03
Rooster zijn niet hetzelfde, reflectoren en knipperlichten krijg je er wel in na wat aanpassingen (bij de mijne was dit al aangepast dus vraag me niet hoe of wat)

Ruud's vwshop hier kan us delen bestellen.

Succes ermee

Marco

thnx man, 2de keer da ge mij helpt me den bumper

ga direkt een mailke doen naar ruud

aleen de pinker moet dan aangepast worden reflector volgen dan vanzelf

morgen is bekijken

classic-edition
30-12-2009, 21:10
Graag gedaan succes ermee !

classic-edition
31-12-2009, 10:26
Hey,

Misschien dat je beter deze kan kopen en je eigen weer verkoopt.
Ik denk dat je dan misschien goedkoper uit bent dan alle kapjes nieuw los te bestellen bij ruud's vw shop

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=64030

groet,

Marco

racers_elite
31-12-2009, 12:13
ja bedankt, maar de us bumper gaat mss de deur uit voor een gecleande bumper .

US bumper hebben er al zoveel , begint eerder standaard te worden
nog altijd vet maar ""iedereen ""heeft ze al

G60variant
31-12-2009, 17:51
voor mij dan graag 1e optie! als je weet wat je er mee doet!

mvg Pierre

61 RagTop
31-12-2009, 18:50
@ Racers Elite :

je kunt ook je us bumper laten cleanen, vindt ik persoonlijk mooier dan een
europese gecleande bumper, zon us bumper is dikker en oogt mooier
http://www.volksforum.com/albums/files/1/0/9/3/Leonsvr6.jpg

is maar een idee ;)

classic-edition
01-01-2010, 10:58
@ Racers Elite :

je kunt ook je us bumper laten cleanen, vindt ik persoonlijk mooier dan een
europese gecleande bumper, zon us bumper is dikker en oogt mooier
http://www.volksforum.com/albums/files/1/0/9/3/Leonsvr6.jpg

is maar een idee ;)

En een heel goed idee.
Het probleem bij een vento(front) is waar laat je de knipperlichten die normaal in de voorbumper zitten ?
Ik heb al eens foto's gezien van knipperlichten in de ventokoplampen gemaakt maar dit ziet er imo ook niet uit.

Maar goed als je toch een bumper gaat cleanen dan zou ik zeker een us nemen. Ik zou er dan persoonlijk ook de sidemarkers nog uithalen,dan heb je een gecleande bumper die net wat dikker is dan een europeese.

racers_elite
01-01-2010, 20:01
En een heel goed idee.
Het probleem bij een vento(front) is waar laat je de knipperlichten die normaal in de voorbumper zitten ?
Ik heb al eens foto's gezien van knipperlichten in de ventokoplampen gemaakt maar dit ziet er imo ook niet uit.

Maar goed als je toch een bumper gaat cleanen dan zou ik zeker een us nemen. Ik zou er dan persoonlijk ook de sidemarkers nog uithalen,dan heb je een gecleande bumper die net wat dikker is dan een europeese.

heb ik ook aan gedacht , nog steeds eigenlijk. maar dan kompleet clean. of mss smoked sml's

we zien wel , eerst eens bericht doen naar ruud

racers_elite
02-01-2010, 14:43
roosters e.d. zijn normaal gezien geregeld op vortex.
geruilt voor enkele euro spulletjes

classic-edition
02-01-2010, 14:46
roosters e.d. zijn normaal gezien geregeld op vortex.
geruilt voor enkele euro spulletjes

Goed bezig :thumbup:

flakfazer
02-01-2010, 19:37
En een heel goed idee.

als je de koplampen pakt van deze foto (of de golf 4 look hella lamp)zitten er als het goed is 2 oranje glaasjes dus dan heb je het knipperlicht probleem zoizo al op gelost.

ik zelf ga me us bumpers ook cleanen en mij zij schermen ook .. de bedoeling van mij is dat de sml's de functie over gaat nemen van de gewone knipper licht.

nu heb ik usa module gekocht op dit forum zo dat alles maar met 30% gaat branden. nu krijg ik in mijn hella koplamp: stadslicht en knipper licht in 1

snappie :D