View Full Version : Nieuw: www.vwculture.nl
http://www.vwculture.nl/images/img0002.png
Hallo allemaal,
Al geruime tijd was ik bezig een eigen website te bouwen, na een tijdje testen, updaten, aanpassen, een nieuwe site gebouwd te hebben, weer testen en updaten is het dan eindelijk zover. De website komt online voor iedereen!
Het gaat hier om vwculture.nl, een aantal belangrijke punten:
- Simpel en overzichtelijk,
- Meeting foto's,
- Photoshoots auto's die op meetings te vinden zijn,
- Meeting agenda,
- Forum,
- Mensen kunnen zelf hun meeting foto’s van de website halen.
Hoofdzakelijk draait het dus om VAG meetings.
Wat voor updates gaan er aan komen?
Er volgen voorlopig nog een aantal updates, maar geen heel ingrijpende veranderingen. Hier onder een aantal dingen die er aan zitten te komen:
- Meeting foto’s van 2010 en de jaren daarop volgend,
- Er zullen een aantal pagina’s toegevoegd worden,
- Wij zijn nog opzoek naar een ander systeem voor de meeting agenda zodat iedere bezoeker zelf een meeting kan toevoegen. (iemand tips?)
- Voor de flash bestanden word op het moment een demo programma gebruikt, hiervoor word nog een beter programma gezocht. (iemand tips?)
- Indien de website aanslaat zal er een Engelse en Duitse vertaling volgen in de 2011.
Hoe komt mijn auto bij ‘meeting visitors’?
Op meetings worden er bepaalde auto’s uitgezocht en gevraagd voor een photoshoot. Jezelf aanmelden verhoogd de kansen maar is geen garantie voor een photoshoot. Deze photoshoots zijn gratis!
Waarom de naam: vwculture?
VW culture, culture verwijst naar de cultuur die in de VW Scene hangt. Als je een andere liefhebber tegen komt dat de meeste mekaar groeten, de sfeer, de stijl en alles er omheen.
Het adres is: www.vwculture.nl
Veel kijk plezier! Eventuele klachten zijn te melden bij: info@vwculture.nl. Complimenten, Kritiek, tips etc. mogen natuurlijk wel hier gemeld worden.
http://www.vwculture.nl/images/img0015.png
knedel16vweber
01-01-2010, 20:55
ziet er goed uit!.
dus hier kunne we van ALLE vag meetings foto`s bewonderen, of hou je het op; waar ik ben, zijn foto`s van?
hoe ver ga je er in? :)
ziet er goed uit!.
dus hier kunne we van ALLE vag meetings foto`s bewonderen, of hou je het op; waar ik ben, zijn foto`s van?
hoe ver ga je er in? :)
Zoiezo waar ik ben komen de foto's van, als ik ALLE vag meetings af zou moeten rijden word het een duur hobby :D
knedel16vweber
01-01-2010, 21:35
Zoiezo waar ik ben komen de foto's van, als ik ALLE vag meetings af zou moeten rijden word het een duur hobby :D
ik doelde meer op dat je ook van andere vag meetings online foto`s gaat posten of dat je het beperkt houd?
a.busser
01-01-2010, 21:41
Site ziet er goed uit!
ben benieuwd naar de foto's en reportages als het seizoen vorderd.
Succes.
Edition-Blue
01-01-2010, 21:53
Hele leuke site, heb me even aangemeld op het forum.
ik doelde meer op dat je ook van andere vag meetings online foto`s gaat posten of dat je het beperkt houd?
Dit hangt van een aantal (internationale) contacten af. Maar het zou wel het mooiste zijn als vrijwel alles er op kan komen :rolleyes:
Hele leuke site, heb me even aangemeld op het forum.
goed zo,ik voel me al een paar maanden zo alleen :D
goed zo,ik voel me al een paar maanden zo alleen :D
Zeg Gerben, word het niet is dat tijd dat je daar ook is je project gaat posten :D
Site ziet er goed uit!
ben benieuwd naar de foto's en reportages als het seizoen vorderd.
Succes.
Ik had je mailtje gehad en beantwoord... Bedankt voor de aanmelding :thumbup: (dat geld natuurlijk ook voor anderen die dat doen :D )
Zeg Gerben, word het niet is dat tijd dat je daar ook is je project gaat posten :D
geen tijd voor gehad tot nog toe....
hey Mitchell,
De website is echt super mooi geworden. De photoshoot gaat dit jaar helemaal goedkomen.
hey Mitchell,
De website is echt super mooi geworden. De photoshoot gaat dit jaar helemaal goedkomen.
We houden er contact over :thumbup:
mooie site :thumbup:
wil je nog wel wijzen op een taalfoutje onder het kopje updates. januari staat verkeerd gespeld ;)
GerardMkIIVR6
03-01-2010, 23:03
Ziet er goed uit kerel :thumbup:
Damn en zie nu net dat ik lichtjes in de banner sta met de voorkant van Siep zijn Einser :D :thumbup:
mooie site :thumbup:
wil je nog wel wijzen op een taalfoutje onder het kopje updates. januari staat verkeerd gespeld ;)
Mijn Nederlands is anders seer goed hoor :rolleyes: Maar soms wil ik te snel updaten en dan gebeurd dat :redface:
Damn en zie nu net dat ik lichtjes in de banner sta met de voorkant van Siep zijn Einser :D :thumbup:
Dat klopt :D
GerardMkIIVR6
04-01-2010, 18:46
Cool :D voel me vereerd :d
Na 10 dagen en zo'n 250 bezoekers gehad te hebben draaid de website nog steeds goed...
Ik heb een update aan de site toegevoegd, www.vwculture.nl
Je hebt duidelijk een logo nodig!
Ik wil je er wel aan helpen, kosteloos :)
pb of mail even naar pepijnquistpdt@msn.com bij interesse
Je hebt duidelijk een logo nodig!
Ik wil je er wel aan helpen, kosteloos :)
pb of mail even naar pepijnquistpdt@msn.com bij interesse
Je hebt PB! :thumbup:
Er is weer een update geweest! Ik heb een aantal meetings van 2008 toegevoegd... Hiervan zal ik er nog een aantal meer plaatsen dan nu op de website staan!
De begin opmaak van Vw Culture vind ik maar niks vooral die balk met "zoeken' en dan GO! :screwy:
kom ook eens langs;)
VW Culture Forum (http://www.vwculture.nl/forum.html)
ik denk ik ga ook weer eens kijken op de site: eerste wat in beeld zie is een grote foto van een NISSAN!?!!
toen heb ik gauw weer op het kruisje gedrukt..
:)
ps: wel leuk dat me auto te zien is bij de update's :thumbup: :thumbup:
Meeting agenda klopt niet ... Spa is een weekend later.
http://www.vwculture.nl/meeting_dates.html
ik denk ik ga ook weer eens kijken op de site: eerste wat in beeld zie is een grote foto van een NISSAN!?!!
Dat zijn de foto's van time-attack :D Dat is trouwens een Mitsubishi :tongue:
Meeting agenda klopt niet ... Spa is een weekend later.
Meteen aangepast! :thumbup:
Mooie site, heb me meteen aangemeld.
goed zo lars:thumbup:
en mitchell,dat zou ik ook nog tegen je zeggen van die foto's,dat kan echt niet he:shake:
;)
goed zo lars:thumbup:
en mitchell,dat zou ik ook nog tegen je zeggen van die foto's,dat kan echt niet he:shake:
;)
Het kan heel goed hoor :D Als ik die fotos daar niet laat zien merkt niemand op dat er ook foto's van de time-attack op staan... En sjonny auto's heb ik ook daar tussen niet geplaatst want die zet ik over het algemeen niet op de foto..
Het kan heel goed hoor :D Als ik die fotos daar niet laat zien merkt niemand op dat er ook foto's van de time-attack op staan... En sjonny auto's heb ik ook daar tussen niet geplaatst want die zet ik over het algemeen niet op de foto..
das ook weer zo :tongue:
[QUOTE=Mitta]Dat zijn de foto's van time-attack :D Dat is trouwens een Mitsubishi :tongue:
Ik bedoelde die foto van het motorblok.. staat NIKS.AN eeuh NISSAN
(hoewel, niks an.. denk dat er meer aan is om met dat ding over het het circuit te rijden dan met mijn auto :redface:
Hallo allemaal, tijd voor een update!
Want er zijn een aantal dingen veranderd aan de website!
- Volledig andere layout,
- Meeting agenda is verwijderd,
- Het forum is verwijderd,
- Volledig in het Engels,
- Er is een blog toegevoegd,
Volledig andere layout
In het begin wou ik al een donkere site, behalve dat dit een stuk rustiger is om naar te kijken staat het naar mijn idee een stuk mooier/strakker. Dit betekend niet dat alleen de achtergrond zwart word, de menu balk en alles er omheen is anders!
Meeting agenda is verwijderd
Er zijn meer dan genoeg meeting agenda's op het web, die nog veel overzichtelijker en uitgebreider zijn dan op vwculture.nl. Er werd erg weinig op de pagina gekeken en zag daarom niet zoveel nut om daar tijd in te blijven steken.
Het forum is verwijderd
Dit omdat er veel mooiere/uitgebreidere fora's op het web zijn, onderandere deze... Het was te proberen, maar vond het niks dus daarom is deze verwijderd... Eventuele berichten zijn nog terug te halen!
Volledig in het Engels
In eerste instantie moest er een Nederlandse en Engelse versie komen en later eventueel nog een Duitse... Gezien het feit dat vrijwel iedereen een beetje Engels kan en de weinige tekst op vwculture.nl is de volledige site nu het Engels...
Dit is dus:
- Navigatie,
- Contact gegevens,
- Meeting toevoegingen etc.,
Dit alles lijkt mij niet te ingewikkeld en is de site voor zowel Nederlandse als buitenlandse bezoekers overzichtelijk/toegangkelijk!
Er is een blog toegevoegd
We gaan natuurlijk niet alles weg halen, voor het forum komt een blog terug. De meeste weten wel wat een blog is, voor de gene die dat niet weten... Check de site...
Dit is er dus zoal veranderd, voor de gene die de link niet meer weten... Klik hier... (http://www.vwculture.nl/) De eerste berichten waren goed, laat horen hoe jullie er over denken!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.