View Full Version : Golf 1 Turbo Diesel 1977
http://www.akkerman-waskemeer.nl/golf_1_diesel.htm
Audilimburg
04-01-2010, 16:57
Volgens mij is hier nog weinig origineel aan.
Motor, bumpers, interieur, dashboard enz is allemaal van jongere Golfjes.
Tiefleger
04-01-2010, 17:16
Hoeft binnenkort nog maar 1 keer per 2 jaar voor de APK keuring.
Dat is al 2 jaar, die van mij is van 79' en die hoeft nu pas over 2 jaar voor de keuring.
En dat interieur van welke vw is dat??
René (Tiefleger)
jettaracing
04-01-2010, 18:13
En dat interieur van welke vw is dat??
René (Tiefleger)
golf 3
En een auto uit '77 van 30 jaar oud heb ik nog nooit gezien :D
als ik dan toch al 5000 euro voor een golf uit zou geven, zou ik nog eens 1500 bij leggen en deze kopen
link (http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=121147188&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14%2C55&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&minFirstRegistrationDate=1975-01-01&maxFirstRegistrationDate=1985-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=2)
evilnyntje
04-01-2010, 19:46
als ik dan toch al 5000 euro voor een golf uit zou geven, zou ik nog eens 1500 bij leggen en deze kopen
link (http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=121147188&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14%2C55&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&minFirstRegistrationDate=1975-01-01&maxFirstRegistrationDate=1985-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=2)
Damn, die is idd nice!
Tiefleger
04-01-2010, 19:52
Inderdaad en deze is tenminste nog origineel.
René (Tiefleger)
En een auto uit '77 van 30 jaar oud heb ik nog nooit gezien :D
Zo lang staat ie er al. :D
3 traps automaat en een turbodiesel, trekt zo'n automaat dat wel?
Zo te zien komt alles uit een golf 3... interier, motor en bak (check pook!)
Sleepogen in voor- en achterpaneel, hmmm...... Iets klopt er niet :)
Die auto staat al heel lang te koop, ben hem ook wel eens op MP tegen gekomen.
Johan1982MK1
04-03-2010, 22:50
De CY Turbodiesel was er pas in 1982 toch??
En een originele golf/jetta td heeft ook het brandstof filter tegen het schutbord.. dat heeft deze ook niet..
ben zine
05-03-2010, 11:38
De CY Turbodiesel was er pas in 1982 toch??
En een originele golf/jetta td heeft ook het brandstof filter tegen het schutbord.. dat heeft deze ook niet..
De verkoper beweert ook nergens dat dit een originele turbodiesel is. Oorspronkelijk was dit een benzineauto, net zoals Tatjana S. van origine donkerharig is
In deze van origine Golf S ( Rabbit interieur ) is een 1600 Turbo Diesel met drietaps automatische versnellingsbak gemonteerd
Ondanks het vele geknutsel dat deze auto al achter de rug heeft zou ik er best in willen rijden. Maar dan wel voor weinig.
.
golf3freak
05-03-2010, 11:55
Het is aan te raden wanneer u interesse mocht hebben eerst een paar andere Golfjes te bekijken alvorens u deze komt inspecteren u zult het verschil dan zelf kunnen zien.
Zie het verschil tussen de mooie gld, en zijn drie traps einzer
Die auto staat al 2 jaar te koop volgensmij.
ben zine
05-03-2010, 12:23
Is ook een rare handel, die belastingvrije dieseltjes. Hoe kun je als verkoper nou denken dat iemand die zo slecht van de centen af wil dat hij daarom belastingvrij wil dieselen wél een bedrag waar hij makkelijk 3 jaar wegenbelasting van kan betalen bovenop de prijs van de auto wil toeleggen.
Is ook een rare handel, die belastingvrije dieseltjes. Hoe kun je als verkoper nou denken dat iemand die zo slecht van de centen af wil dat hij daarom belastingvrij wil dieselen wél een bedrag waar hij makkelijk 3 jaar wegenbelasting van kan betalen bovenop de prijs van de auto wil toeleggen.
Je vergeet de categorie die wel belasting kan betalen, maar het liever niet doet....
Rijden het meest met Belgisch kenteken trouwens :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.