View Full Version : Golf4 Misha
Thanks voor alle reacties.. ben sinds vandaag de gelukkige eigenaar van een 130pk TDI Ocean uit 2003 :)
Misschien volgt er een topic als er wat veranderingen hebben plaatsgevonden.. maar misschien ook niet :D
Vet! Het duurde vanochtend allemaal een beetje lang bij dat autobedrijf maar uiteindelijk viel hij niet tegen en is het een dikke uitvoering met allerlei luxe frutsels erop.
mk1diesel
29-12-2009, 17:31
nu willen wel wel even een foto misha
Die heb ik dan nog even niet :D Misschien komende week wel even een foto'tje :)
Wat snelle foto's dan ondanks de kou en de regen :D
2003 Golf TDI 130pk Ocean
- Cruise control
- Climate control
- Elektrisch schuif- kanteldak
- Elektrische ramen
- Elektrische spiegels (verwarmd)
- Stoelverwarming
- Koplampsproeiers
- Armsteun
- Vast nog wel meer :tongue:
http://farm5.static.flickr.com/4044/4228510740_921514fba2_o.jpg
http://farm5.static.flickr.com/4061/4227742115_c010fe26a6_o.jpg
http://farm5.static.flickr.com/4053/4227743733_39c3671669_o.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2781/4228514012_7607878c7f_o.jpg
Kijk kijk! Dat ziet er een stuk luxer uit als alle rides te voren. :D
Mooie wagen kerel!
martinus83
30-12-2009, 16:11
Koud, vorige week was het koud!
Gefelicteerd met je aankoop Misha, dat is een zeer degelijk uitgevoerde TDI, dat schakelt lekker met 130 pk en 6 versnellingen!
Ojee...een rode.
Rode Golfjes 4 hebben het kwaaltje dat blanke lak loslaat....
:D
http://img14.yfrog.com/img14/5796/laagb.jpg
Kijken hoelang hij deze heeft ;)
ziet er netjes uit man! gaat er nu air-ride onder of schroefsetje?
Moet airride onder komen Tim :)
Leuke auto hoor!
Alleen jammer van het stuur, persoonlijk had ik dan een highline stuurtje er ingezet ;)
Leuke auto hoor!
Alleen jammer van het stuur, persoonlijk had ik dan een highline stuurtje er ingezet ;)
Ik heb dat apparaat nu een dag op de stoep staan.. give a nigga some time :rolleyes: ;)
Ocean.... Tornadorood.... ik zeg: Golf TDI rode zee editie
Leuke auto broeder. Inderdaad wel jammer dat je er nog geen Highline stuur in hebt zitten... ;)
rick_polo
30-12-2009, 19:22
Moet airride onder komen Tim :)
mooie nette bak, goede voorruitgang. :)
moet toch wel zeggen, dat ik het jammer vind dat er dan toch een airrider in de club komt. :(
gewoon plat op schroefset, is dat toch wel wat 'echter' dan op psssst..... :thumbup:
tieske_jetta
30-12-2009, 19:33
:thumbup: dikke mik Misha. Een hoop leuke opties.
Gr Tieske
Thanks Ties.. ben inderdaad wel blij met de uitvoering/bouwjaar/motor :)
Leuke auto hoor!
is ook het enige minpuntje IMO,heel knap karretje...
is ook het enige minpuntje IMO,heel knap karretje...
Ja, opzich stoort het me niet echt.. maar het staat wel op de lijst, net als een Recaro interieur.
Maar goed.. het kost allemaal genoeg zo'n auto, dus eerst maar eens airride en wielen :D
Zo'n mk4 recaro interieurtje is indd een verademing :thumbup: Plannen klinken goed :thumbup:
Mocht je interesse hebben; ik heb nog een nette Airbag liggen voor een Highline stuur. Er zit ook een stuur bij, maar het leer is niet mooi meer (daarom heb ik ook een ander stuur gekocht).
martijnvanderh
31-12-2009, 08:59
Misha!
Echt een hele mooie bak! Ziet er nog geweldig uit!
Laat hem maar snel een keer showen IRL
Groeten, Ampi
Thanks mannen, kom 'm zeker even een keer showen.. even kijken wanneer je eventueel in Ooijen bent weer?
Gijs, thanks voor het aanbod.. maar voorlopig vind ik dit zo even voldoende, als ik op zoek ga naar zo'n stuur zal ik nog even aan je denken, mocht je het tegen die tijd nog hebben.
breadfan83
31-12-2009, 12:16
Nette auto Mish!
Veel plezier d'r mee.
Even een reclame-loze houder gemonteeerd achter, is dat ook weer netjes.. luxe plaatjes zitten er al op :thumbup:
Er is ook een glazen dopje onderweg om mijn achterruitenwisser te verwijderen, oog een stuk strakker zonder!
Nu wil ik de type-aanduiding eraf hebben, is hier nog een goede manier voor of gewoon eraf trekken en oppoetsen?
Niet dat ik drekt aan het breken ga en dat er van alles meegaat wat er niet af moet :D
breadfan83
31-12-2009, 15:59
Effe met de föhn wat opwarmen, en er af halen.
De restjes kun je er zo af poetsen als 't goed is.
Let er wel op dat je de letters er niet af 'kantelt' dus op 1 kant optilt, dan kan het nog weleens zijn dat de rand van de letter in de lak drukt. Beter is om aan 2 kanten wat onder het randje te steken en dan beide kanten tegelijk omhoog trekken.
Effe met de föhn wat opwarmen, en er af halen.
De restjes kun je er zo af poetsen als 't goed is.
Met stickerverwijderaar, werkte prima bij mij.
Okej dank jullie wel.. dan zal het wel lukken :)
evilnyntje
31-12-2009, 16:52
Met visdraad, spannen en erachter langs halen, zo doen ze het bij de dealer, daarna de resten idd nog weg halen.
tieske_jetta
31-12-2009, 18:18
hey misha
wij doen het op het werk met naaigaaren erachter en daarna met een caramelschijf de lijmresten verwijderen. werkt perfect!!
Succes Gr Tieske
rick_polo
31-12-2009, 19:20
werkt inderdaad super met zo'n schijf.
heb er eentje liggen, dus je bent altijd welkom om het eraf te komen halen.
poetsen we het ook gelijk op :thumbup:
Ziet er heel netjes uit Misha, gefeliciteerd met de aankoop :thumbup:
Ben benieuwd naar de plannen...
Okej dank jullie wel.. dan zal het wel lukken :)
netjes misha, is wel heel wat anders dan een mk2 :D
had nooit verwacht dat jij een rode auto zou kopen trouwens.
netjes misha, is wel heel wat anders dan een mk2 :D
had nooit verwacht dat jij een rode auto zou kopen trouwens.
Niet? Ik vind een rode golf 4 wel erg vet altijd, spreekt veel meer als een saaie grijze/zwarte/donkerblauwe :)
Niet? Ik vind een rode golf 4 wel erg vet altijd, spreekt veel meer als een saaie grijze/zwarte/donkerblauwe :)
true :D
veel plezier ermee
Golf_84er
01-01-2010, 21:26
Boem Pep!!Erg dikke bak en mooie aanwinst voor de club misha!
Ik zal binnenkort is ff komen checken en dan gaan we wel meteen ff ritje maken:D
Ben ook benieuwd wat voor wielen je er onder gaat mikken!
Rood...
Had ik niet verwacht, maar supernette wagen kerel!
En Ik heb nog een set zwart highline leder te koop met Recaro deurpanelen.
Misschien wat voor jou?
Ik heb echt een bloedhekel aan leer.. in de zomer is het heet en plakkerig en in de winter is het ijskoud,
en ik heb nu stoelverwarming dus ik hou voorlopig dit er mooi in. Bedankt voor het aanbod overigens :)
M'n muziek zit er inmiddels ook weer terug in.. is dat ook weer geregeld :)
En was de bedoeling verder met de 4er?
Schroefset en dikke 17ers of ga je voor 18"?
Is mooi setje CCW`s voor mij onderweg... *hint* kopen?
Zal vast niet voor niks zijn :D .. ik moet eerst air hebben en dan tegen het voorjaar uitkijken voor wielen.
Moet ook niet een te ingewikkeld wiel zijn eigenlijk aangezien ik dagelijks 130 km rijdt met de auto straks..
Weet jij toevallig nog een adresje voor een grote rechtse spiegel (dan wel kleine linkse)?
Ik kocht zulk spul altijd van ebay, maar Thomas(cabbie) heeft nog een grote rechter spiegel te koop met eventueel carbonnen kapjes..
Dan ga ik de beste man eens even een berichtje sturen.. thanks :)
breadfan83
02-01-2010, 20:43
Als je nog zo'n spiegel nodig hebt laat je 't maar weten. Ben al een paar weekjes met een Brit aan 't mailen. ;)
Glas is anders van die auto's. Gaat niet lekker werken met glas uit engeland.
Ik heb nu via Arnaud wat lopen, hij komt vrijdag met wat info over een grote rechtse spiegel :)
Grote rechterspiegel kun je het best in amerika kopen, bij de engelse klopt de hoek niet helemaal. Maar dat is toch geen gezicht? Twee van die flaporen.. beter een kleine linkse. Heb dat ook op twee mk4's gehad en gewoon veel mooier.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-34BUOIXZ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FNQ3CSFS.jpg
zo lelijk zijn flaporen toch niet :giggle:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XKTPAGHP.jpg
Ik vind het anders ook wel mooi ... en je ziet ook nog eens wat als je in je spiegels kijkt.
Twee kleintjes oogt naar mijn mening juist wat krom... alsof hij twee stompjes heeft.
R32 spiegels zijn volgens mij een tussenmaat.
Ja dat weet ik ook wel, dat zijn mooie spiegels.. maar als ik een grote rechtse kan kopen voor 75 euro ..
en een kleine linkse of een set r32's kost 150/200 euro ex. spuiten dan is voor mij de keus snel gemaakt ;)
flaporen zijn mooier in het geval van een golf 4
en veeeel praktischer!
lowrider23
04-01-2010, 16:13
je hebt een mooie wagen gekocht misha... ben een groot fan van de projecten die je al gehad hebt en deze gaat ook netjes worden, dat weet ik zeker...!
Thanks voor het vertrouwen :D
lowrider23
04-01-2010, 16:40
geen dank man! zeg; wat voor velgen komen er onder je mk4...? zou zelf aan rh zw1 zitten denken!
Ik weet nog niet.. hangt ervan af wat er te koop staat als ik op zoek ben (maart/april).
'T zal geen ingewikkeld wiel worden met boutjes en dergelijke omdat ik veel op de weg zit,
dan is het gewoon geen bijhouden aan met poetsen en alles...
lowrider23
04-01-2010, 16:54
nee dat is waar, las ook dat je hem had gekocht omdat je veel kilometers moest gaan maken... heb zelf een elektrische rolstoel met meerspaaks velgen, daar zijn er voor verkrijgbaar in koetswerkkleur... zwart bij zwart... maar nogal moeilijk om die te krijgen...
maar je bent erg goed bezig, dat zeker!
Type-aanduiding is er inmiddels af.. oogt een stuk strakker!
Bedankt Rick voor je hulp, poetsgerij en je karamelschijf :)
Type-aanduiding is er inmiddels af.. oogt een stuk strakker!
Bedankt Rick voor je hulp, poetsgerij en je karamelschijf :)
werkt perfect ofnie, hebben we bij mij ook zo gedaan bij rickemans:thumbup:
rick_polo
04-01-2010, 21:50
Heb ik misha ook weer blij gemaakt. :D en super nette bak verder, zeker met potentie :cool:
werkt perfect ofnie, hebben we bij mij ook zo gedaan bij rickemans:thumbup:
En jou hulp heb ik even nodig als ik m'n grote spiegel moet gaan monteren,
ik heb vernomen dat jij daar al wat uurtjes ervaring mee hebt inmiddels? :D
lowrider23
05-01-2010, 11:44
ben benieuwd naar de pics
En jou hulp heb ik even nodig als ik m'n grote spiegel moet gaan monteren,
ik heb vernomen dat jij daar al wat uurtjes ervaring mee hebt inmiddels? :D
is goed kerel, laat maar weten wanneer :thumbup:
Komt goed!
Net even kapot stadslichtje gefixt en een nieuwe lip besteld bij de dealer..
Ook een nieuw antennetje gekocht bij carstyling oss :cool: .. mooi kort piemeltje van 5cm.
Van al deze dingen volgen wel foto's als de ruitenwisser eraf is en de grote spiegels erop zitten.
Dan maak ik wel in 1 keer wat goede foto's, die dan ook op de site komen :)
Komt goed!
Net even kapot stadslichtje gefixt en een nieuwe lip besteld bij de dealer..
Ook een nieuw antennetje gekocht bij carstyling oss :cool: .. mooi kort piemeltje van 5cm.
Van al deze dingen volgen wel foto's als de ruitenwisser eraf is en de grote spiegels erop zitten.
Dan maak ik wel in 1 keer wat goede foto's, die dan ook op de site komen :)
wat voor lipje heb je besteld? je bent goed bezig dus! ga je ook nog een amerikaanse stootlijst monteren?
Gewoon een originele.. vind ik 't mooist, v6 is evt wel mooi icm v6 achterlip, maar daar zit een uitlaat-uitsparing in.
Maar mijn huidige is een keer ergens blijven haken ofzo want die heeft een beetje een rare punt erin zitten.
US stootlijst komt misschien volgend jaar ofzo, dit jaar rond ik even deze dingetjes af en dan ga ik voor air en wielen,
dat gaat allemaal genoeg geld kosten denk ik zo :)
Hey Misha zie het nu pas man,
Maare mooie kleur man :D :tongue:
Heb nog wel een set rs'n haha
Succes ermee mooie auto.
Gr.
RS gaat 'm niet helemaal worden met 130km per dag :redface: wel retedik, zeker op air :)
Gewoon een originele.. vind ik 't mooist, v6 is evt wel mooi icm v6 achterlip, maar daar zit een uitlaat-uitsparing in.
Maar mijn huidige is een keer ergens blijven haken ofzo want die heeft een beetje een rare punt erin zitten.
US stootlijst komt misschien volgend jaar ofzo, dit jaar rond ik even deze dingetjes af en dan ga ik voor air en wielen,
ja dat klopt, jij hebt werk ik ben maar student :) weet je zeker dat je air wil, en heb je al een setje gezien? vind altijd zo jammer dat sommige mensen op een show de auto met air op zijn plaat gooien en als ze naar huis gaan de auto op standje off-road zetten, rij laag of niet... maar denk niet dat jij zoiemand bent :thumbup:
ja dat klopt, jij hebt werk ik ben maar student :) weet je zeker dat je air wil, en heb je al een setje gezien? vind altijd zo jammer dat sommige mensen op een show de auto met air op zijn plaat gooien en als ze naar huis gaan de auto op standje off-road zetten, rij laag of niet... maar denk niet dat jij zoiemand bent :thumbup:
Nou ik zal wel laag blijven rijden, maar 't is gewoon puur voor die afstand, ik wil wel wat comfort hebben iedere dag zo op en neer.
Aan mijn andere auto's en alles kan je wel opmaken dat ik niet bepaald iemand ben die op standje offroad zal gaan rijden :D
als je de lip neemt voor pdc heb je de v6 vorm zonder de uitlaatuitsparing. Had ik ook op mn mk4's. Wel even de pdc gaatjes laten dichten en alles in kleur zetten. Is mooier ook.
Ja dat wordt me wat te gortig.. wellicht wat voor in de toekomst :)
Ik zou dan mss eerder PDC erin laten zetten, niet perse origineel maar het oogt wel origineel als je het daarin doet.
Binnenin hoeft het niet zichtbaar te zijn, gaat alleen op geluid dan... maar goed, toekomst muziek dus :)
martijnvanderh
05-01-2010, 20:23
hij is weer heerlijk bezig!
Ik heb trouwens nog wel orginele lip voor je liggen. Kom ma halen :thumbup:
Ik heb er net 1tje besteld :( .. als je iets eerder was geweest was ik wel even aan komen rijden..
Achterlip heb ik ook wel voor je, die was toch ook stuk? Tenminste dacht ik te lezen.
Misha, kut. Annuleer die zending dan !
Joentje is mn maat, die heeft goed spul :)
Die is gewoon heel, maar ik wilde eventueel een v6 lip.. maar dat doe ik voorlopig niet.
Mijn buitenspiegel is al binnen.. rechtse grote in LY3D, voor 6 tientjes!!! Vet relaxt :cool:
Zojuist met Monsieur Weiterberge de grote spiegel al gemonteerd!!
Vet relaxt, ziet er prima uit... morgen eens checken in het licht!
Zojuist met Monsieur Weiterberge de grote spiegel al gemonteerd!!
Vet relaxt, ziet er prima uit... morgen eens checken in het licht!
hell yeah :D zag er gelikt uit
classic-edition
07-01-2010, 22:56
goed bezig t word weer een topper !
Lekker bezig Misha!
Mooie auto (nu al!).
Golf_84er
08-01-2010, 11:09
Ziet er vet nice uit Misha en vet handig zo'n spiegel, kun je in de Mac Drive goed zien wie er achter je staat :D
martiepartie
08-01-2010, 11:12
VET. Daar heb je een binnenspiegel voor toch? :D
Leuke bak Misha, al is het nu nog een 13 in een dozijn auto. Leuk setje wielen en een kleine verlaging doet vast (weer) een hele hoop voor je auto!
Rob bedoelt vanuit de passagiersstoel, omdat het een engelse spiegel is.. :)
Hier wat feauteaux, moet m'n nieuwe voorlip nog een keer ophalen en mijn dopje voor de wisser is er nog steeds niet..
Foto's dus van de spiegel, de muziek.. de lettertjes zijn er vanaf en ook een reclameloze plaathouder gemonteerd:
http://farm3.static.flickr.com/2799/4262504924_c6f47e424c_o.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2780/4261752589_78b56af280_o.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2764/4262506790_11fdbeba89_o.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2763/4261754481_8312e69fd5_o.jpg
classic-edition
10-01-2010, 17:36
Netjes hoor en zo te zien hou je nog genoeg ruimte over in t koffer voor de air-ride.
Heb je btw al een setje/merk op t oog hiervoor of ben je er totaal nog niet me bezig ?
netjes, zitten er nou zoveel deuken in je kentekenplaat voor??
Ik heb al wel wat gebeld enzo.. liever vandaag als morgen als het aan mij ligt, ken iemand die air kan regelen voor leuke prijzen, dus die maakt stelt wat dingen samen met bijbehorende prijzen, vanuit daar kan ik gaan kijken wat ik wil en een afspraak maken :)
netjes, zitten er nou zoveel deuken in je kentekenplaat voor??
Dat dacht ik ook te zien inderdaad, maar dat is gewoon smerig/lichtinval.. is gewoon een nette plaat :)
Een hele mooie auto heb je daar! Ik blijf een rode golf ook super mooi vinden.
Hier nog een foto van cabbiemk3 zijn ex auto op air: :cool:
http://djangomk1.com/Album/Martinplace11.11/slides/DSC_0088.jpg
http://djangomk1.com/Album/Martinplace11.11/slides/DSC_0098.jpg
Succes met je auto!
Mooi rood is idd niet lelijk :thumbup:
martijnvanderh
10-01-2010, 19:54
Tering, dit zou ook gaaf staan misha...
Air en witte parabolen. Zijn ook de makkelijke velgen die je zoekt ivm veelvuldig gebruik van de auto...
Zijn geen Parabolen, die zijn 17inch 5x100.. dit zijn zogenoemde Stars van een a8 en zijn 18inch, 5x112..
Maar 't zijn zeker mooie wielen welke op mijn lijst staan.. al wil ik niet 'tzelfde maken als iemand anders :)
We zullen zien hoe of wat het wordt tegen die tijd :cool:
...tóch staan een paar dikke witte monoblocks wel errug mooi onder een rode 4!
frankvr6
10-01-2010, 21:11
nette bak
De Limburger
10-01-2010, 23:27
Corvette velgen, airride (ook handig als je je banden plat hebt :D ) Mooi bescheiden spoilertje achter erop, en een chippie erin..en klaar is kees Misha in dit geval.
Gr Ronnie
Succes ermee :thumbup:
Die eerste twee dingen komen aardig in de buurt Ronnie.. spoilertje zal d'r never nie op komme, chippie ook niet..
hij is snel zat en ik heb vanalles gehoord dat 't op den duur toch niet zo heel bevorderlijk is voor je auto/motorblok.
BobbyEdition1
11-01-2010, 15:06
Keer wat anders dan zo'n oud ding of niet, hehe.
Leuke auto.
Hier en daar wat goodies,
maarja.. je hebt hem net.
Succes!
Keer wat anders dan zo'n oud ding of niet, hehe.
Leuke auto.
Hier en daar wat goodies,
maarja.. je hebt hem net.
Succes!
Thanks Bob, Voor mijn doen zitten er al genoeg goodies op.. al die opties haha :tongue:
Maar 't is inderdaad heel wat anders en we gaan rustig aan verder met de auto.
Niet alleen aanschaf maar ook aanpassingen en onderhoud is allemaal een stuk duurder.
kan weer een dikke golf worden.
weet ook nog wel iemand die air kan leveren;)
Tegen leuke prijzen ook of dat niet? :tongue:
Je mag me altijd van wat info voorzien via pb!
Chippie zou ik zeker wel laten doen. Je kent je auto niet meer terug.
Nee, zeker niet als je 'm tegen een boom hebt geparkeerd met al die power :D
ben de 197pk diesel leasert al zat( te weinig vermogen)
maar ben benieuwd wat je er van gaat maken
ik lever trouwens ook air misha,twee roffels op de fietspomp voor een geeltje :D koopje toch?
ben benieuwd hoe ie er volgend seizoen bijstaat :thumbup:
bluebastard
11-01-2010, 22:15
Knap ding !! :thumbup:
Maarruh, 6 pagina's topic en nog weinig veranderd..... :rolleyes:
mooie basis. Alleen dat air hé, ik dacht dat jij alleen maar van schroeven was?
mooie basis. Alleen dat air hé, ik dacht dat jij alleen maar van schroeven was?
Nog maar 'n keer uitleggen dan .. wat ik voorheen heb gehad kan je zo plat gooien als je wil op schroefset (mk1,mk2). Daar komt bij dat ik toen puur hobbymatig reed in mijn auto's, overigens wel dagelijks naar school enzo.. maar dat ging dus prima, ookal lig je met 2cm van de grond. Nu moet ik dagelijks naar werk rijden, vooral bij m'n nieuwe baan straks (vanaf 1 februari 130km per dag) en dan vind ik het toch andere koek. Ik heb dus nu een mk4 tdi gekocht en om dat spul een beetje heel maar vooral ook comfortabel te houden gaat de voorkeur uit naar air, praktische redenen dus.. zo kan je 't samenvatten.
:)
frankvr6
11-01-2010, 22:41
koop een eibach pro street setje rijd perfect en toch lager dan standaard
tegen woordig kun je toch niet meer echt laag rijden
en over de betrouwbaarheid van air tja
ken inmiddels al diverse personen die een balg kapot hebben gehad tijdens het rijden
waaronder ik zelf voor mij nooit geen air meer
Nog maar 'n keer uitleggen dan .. wat ik voorheen heb gehad kan je zo plat gooien als je wil op schroefset (mk1,mk2). Daar komt bij dat ik toen puur hobbymatig reed in mijn auto's, overigens wel dagelijks naar school enzo.. maar dat ging dus prima, ookal lig je met 2cm van de grond. Nu moet ik dagelijks naar werk rijden, vooral bij m'n nieuwe baan straks (vanaf 1 februari 130km per dag) en dan vind ik het toch andere koek. Ik heb dus nu een mk4 tdi gekocht en om dat spul een beetje heel maar vooral ook comfortabel te houden gaat de voorkeur uit naar air, praktische redenen dus.. zo kan je 't samenvatten.
:)
Begrijpelijk. Alleen kan ik me nog goed herinneren dat je altijd min of meer een hetze tegen air-ride aan het voeren was, vandaar dat ik me er een beetje over verwonderde.
Begrijpelijk. Alleen kan ik me nog goed herinneren dat je altijd min of meer een hetze tegen air-ride aan het voeren was, vandaar dat ik me er een beetje over verwonderde.
Mwa, dat zie je opzich verkeerd.. ik heb altijd gezegd dat air op nieuwere auto's heel goed te begrijpen is. Maar op die oudere auto's, wat je zo plat kan smijten als je wilt (mits je geen een of ander hyperblok onder de kap hebt) vind ik het nog steeds een beetje onzin, zeker als het een showauto is waar je dus niet dagelijks mee (hoeft) te rijden.
koop een eibach pro street setje rijd perfect en toch lager dan standaard
tegen woordig kun je toch niet meer echt laag rijden
en over de betrouwbaarheid van air tja
ken inmiddels al diverse personen die een balg kapot hebben gehad tijdens het rijden
waaronder ik zelf voor mij nooit geen air meer
Ik wil niet lager dan standaard... ik wil net iets boven de grond ;)
Betrouwbaarheid van air is gewoon goed spul kopen en de boel goed aansluiten en onderhouden. Tegenwoordig kun je niet meer laag rijden? Ik weet niet waar dat vandaan komt maar 't is mijn gehele auto-carrière nog prima vergaan, en dat was niet bepaald 40/40.
toen had hij nog geen baan/geld
toen had hij nog geen baan/geld
Jawel en jawel ... maar ik heb mijn redenen al uitgebreid verteld denk ik?
Tegenwoordig kun je niet meer laag rijden? Ik weet niet waar dat vandaan komt maar 't is mijn gehele auto-carrière nog prima vergaan, en dat was niet bepaald 40/40.
vroeger ook niet toen hadden we kuilen :D
Jurgen Santana
12-01-2010, 00:02
Jawel en jawel ... maar ik heb mijn redenen al uitgebreid verteld denk ik?
Nu je wat meer spaargeld in je auto hebt geinvesteerd en meer kilometers moet maken durf je laag rijden met een schroefset niet aan???
Begrijpelijk, maar niet echt hardcore lowriden als je het mij vraagt.
ik heb altijd gezegd dat air op nieuwere auto's heel goed te begrijpen is. Maar op die oudere auto's, wat je zo plat kan smijten als je wilt vind ik het nog steeds een beetje onzin
De Golf 4 is inmiddels al twee modellen en 13 oud. Dus wat mij betreft kun je hem zo plat smijten als je wilt :D
Nu je wat meer spaargeld in je auto hebt geinvesteerd en meer kilometers moet maken durf je laag rijden met een schroefset niet aan???
Begrijpelijk, maar niet echt hardcore lowriden als je het mij vraagt.
Ik durf het zeker wel aan, een jetta 2 is voor een student net zo veel waard als een golf 4 voor iemand met fulltime werk in mijn ogen, maar ik wil die 130km per dag wel een beetje comfortabel afleggen. Ik heb nooit 'hardcore ge-lowride'.. kweeniet wie die term heeft bedacht, ik vind het gewoon mooi als een auto (ongeveer) zo laag mogelijk ligt. Ik snap echt niet wat iedereen loopt te bitchen.. ga je lekker druk maken om je eigen shit, ik heb hele goede redenen voor mijn de keuzes die ik maak (welke ik reeds kenbaar heb gemaakt overigens) en buiten dat ben ik jullie niet eens verantwoording schuldig :rolleyes:
Phill Dub
12-01-2010, 07:58
Mooi vervoer man, ben benieuwd naar je velgen, air en stance maar dat komt wel goed denk.
Tof om je van oude modellen nu wat nieuwers ook aan te zien pakken.
Phill
Thanks mannen.. gaat zeker goed komen Phill!
zal je vande week ff de prijzen en verschillende opties mailen ;)
zal je vande week ff de prijzen en verschillende opties mailen ;)
't hoeft niet de cheapste bocht te zijn he... hij moet 'm wel een beetje omhoog kunnen krijgen, 't is geen golf mk1 :D
Maar goed, kijk maar even, ik ben benieuwd.. ik zie het wel verschijnen :thumbup: alvast bedankt!
ben bagyard dealer voor nederland dus geen bocht ;)
Als ik eerlijk ben zou ik een MK4 ook eerder met air verlagen dan met een schroefset :thumbup:
Goede keus dus...
ben bagyard dealer voor nederland dus geen bocht ;)
Nee maar ik bedoel niet de traagste compressor, de dunste leidingen, de kleinste tank.. 't hoeft overigens ook niet de dikste shit te zijn, gewoon een knappe set waar je met je mk4 goed uit te voeten kan.. dat bedoelde ik te zeggen, misschien beetje verkeerd verwoord :)
Ik snap echt niet wat iedereen loopt te bitchen.. ga je lekker druk maken om je eigen shit, ik heb hele goede redenen voor mijn de keuzes die ik maak (welke ik reeds kenbaar heb gemaakt overigens) en buiten dat ben ik jullie niet eens verantwoording schuldig :rolleyes:[/QUOTE]
Waarom voel jij je zo aangevallen?Niet iedereen begrijpt waarom je nu wel air wil.Maar om dan zo te reageren.....
Ik snap echt niet wat iedereen loopt te bitchen.. ga je lekker druk maken om je eigen shit, ik heb hele goede redenen voor mijn de keuzes die ik maak (welke ik reeds kenbaar heb gemaakt overigens) en buiten dat ben ik jullie niet eens verantwoording schuldig :rolleyes:
Waarom voel jij je zo aangevallen?Niet iedereen begrijpt waarom je nu wel air wil.Maar om dan zo te reageren.....
Het is altijd gezever, dat is niet een keer.. of wat mensen met een andere meningen, het is zoeken naar iets om op te zeuren. Ik heb m'n verhaal enkele keren duidelijk en netjes gedaan en als er dan nog van die azijnzeikers die het beter weten is voor mij de koek een keer op :rolleyes:
Het is altijd gezever, dat is niet een keer.. of wat mensen met een andere meningen, het is zoeken naar iets om op te zeuren. Ik heb m'n verhaal enkele keren duidelijk en netjes gedaan en als er dan nog van die azijnzeikers die het beter weten is voor mij de koek een keer op :rolleyes:
Ik zou mijn MK4 ook niet uitelkaar willen laten rammelen met een schroefsetje... Zeker met die kilometers die jij maakt. Ik zeg doorsparen en een keer Air eronder bouwen.
Leuke auto, succes ermee... :thumbup:
http://img.photobucket.com/albums/v92/furbeh/12012010128.jpg
zo....
dikke shit....↲↲↲↲die meubels ;)
Granny style... dinsdag moete we nokken, terug naar huis :(
maniacmark
12-01-2010, 13:39
http://farm3.static.flickr.com/2763/4261754481_8312e69fd5_o.jpg
heb je nog steeds goede ontvangst op je radio? ik overweeg ook een korter stompje ipv die lange spriet, maar ben bang dat ik ontvangst op FM inlever.
Mark
Ik luister nooit radio, heb m'n iPod altijd in de auto .. maar de ontvangst is gewoon prima hoor met zo'n dingetje en het oogt natuurlijk een stuk netter als zo'n lange spriet op je dak, dat is ook de reden waarom ik 'm heb gekocht, want gebruiken doe ik 'm dus niet echt :)
breadfan83
12-01-2010, 14:17
Jij bent sowieso wat vertrouwder met korte stompjes dan met grote sprieten, hè. ;)
Zoiets Chris, zoiets... :rolleyes:
maniacmark
12-01-2010, 14:40
hahaha
geweldige repley van chris
maar bedankt voor je antwoord
dan wordt het ook maar de gok nemen, want met deze antenne krijg ik volgens mij radio moskou nog door op een heldere dag in de polder:P
Geweldig kinderachtig inderdaad... zulke grapjes maakte we op de basisschool ;)
breadfan83
12-01-2010, 14:59
Altijd blijven lachen.
;)
Maak dan grapjes waar ik om kan lachen Chris .. :)
breadfan83
12-01-2010, 15:04
Kut!
Nee die doet 't ook niet echt voor mij :tongue:
Dat klinkt nasty Chris... :puke:
breadfan83
12-01-2010, 16:20
Da's Brabants jonge! ;)
Hij zal zich daarentegen wel veel bezig houden met zowel korte stompjes als grote sprieten, the best of both worlds of niet C. ;)
breadfan83
12-01-2010, 16:25
Korte stopmpjes worden zo nu en dan ook grote sprieten. ;)
Maar over korte stompjes... back on topic: Golf 4.
jarnogti
12-01-2010, 18:08
wat een dom gelul hier ,over dat zeiken met air of niet
hij moet toch zelf weten wat ie doet met zijn mk4 :thumbup:
Jurgen Santana
12-01-2010, 18:18
wat een dom gelul hier ,over dat zeiken met air of niet
hij moet toch zelf weten wat ie doet met zijn mk4 :thumbup:
Zeiken met air?
Jonge, ga nou even ergens anders vervelen ..
Jurgen Santana
12-01-2010, 18:29
Ik ga wel even een luchtje scheppen:D
Jan-Jelle
12-01-2010, 18:32
Wat is er mis met airride? ben je dan geen echte low-life meer ofzo?
dikke golf hoor! succes!
jarnogti
12-01-2010, 18:32
on -topic zucht :thumbup:
jarnogti
12-01-2010, 18:33
Zeiken met air?
lucht zeiken
GerardMkIIVR6
12-01-2010, 18:54
Wat is er mis met airride? ben je dan geen echte low-life meer ofzo?
dikke golf hoor! succes!
Niks mis mee iedereen moet doen wat ze zelf willen das het leuke van dit wereldje.
Iedereen in z'n waarde laten.
Maar nee dan ben je geen Die Hard lowrider meer eerlijk is eerlijk.
Je gaat een Lambo ook niet ophogen het is een manier van rijden en leven. ;)
Verlagen is voor weggedrag niet voor stilstaan op meets zoals velen wel doen.
Desalniettemin voor drempels en APK vindt ik het super.
Nette 4 trouwens.
Verlagen is voor weggedrag . . .
Verlagen tot 2 cm vanaf de grond met 'n setje van V-maxx is dus niet voor het verbeteren van het weggedrag :D
Idd wel een nette 4 !! Beetje jammer van de kleur, maar je kan niet alles hebben toch ;)
GerardMkIIVR6
12-01-2010, 20:41
Verlagen tot 2 cm vanaf de grond met 'n setje van V-maxx is dus niet voor het verbeteren van het weggedrag :D
I know :D
Maar op meets plat begrijp ik ook niet ;) :screwy:
martijnvanderh
12-01-2010, 20:51
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik (en denk ik de meesten onder ons) zou altijd air verkiezen boven een schroefset.
Als je in de winkel staat en er ligt een schroefset en een airride set voor dezelfde prijs, wat zou je dan kiezen?
Ik zou het wel weten!
GerardMkIIVR6
12-01-2010, 20:52
Ik ook wel :D
maar ik hoop niet dat je denkt dat ik geen Airride kan kopen :D
Want ik de mijne zit al zoveel geld zal om air niet overgaan als ik het wou ;)
Idd wel een nette 4 !! Beetje jammer van de kleur, maar je kan niet alles hebben toch ;)
Die kleur is een groot pluspunt als je 't mij vraagt..
Die kleur is een groot pluspunt als je 't mij vraagt..
Klopt !!
Blauw "lampie" op je dak en witte cijfers aan de zijkant en je hebt nooit geen last van file's meer ;)
Misha, gozer, laat je niet steeds zo opnaaien (tenminste zo zie ik het).
Zijn een paar mensen hier zo leuk om steeds lomp op je posts te reageren. Ik denk dan, val iemand anders lastig met je problemen. Maar kennelijk is het voor die leden makkelijker om je topic hier vol te spammen.
Dat vind ik jammer, enige wat Misha wil is hier laten zien hoe hij zijn auto aanpast naar zijn smaak. Geintje moet kunnen, maar vind wel dat er een paar mensen zijn die het er om doen...
Als het dan zo nodig is PB hem dan, dan is iedereen tevreden.
Maar je hebt groot gelijk, als een een daily wil verlagen en het me kan veroorloven dan zou ik ook air nemen, ideaal...
Maar ik hoop het zo te regelen dat het niet nodig is met mijn baan ;) Op vakantie naar Spanje is air ook perfect. En Bagyard is donders mooi spul. Ga je naar Zeeland of ga je het met Martinus er onder knallen?
Ruben, wat je zelf al aangeeft, een geintje moet kunnen maar op een geven moment is het klaar.. dan kan ik er ook niet meer echt om lachen. Dus ik zou zeggen grow the fuck up en ga ergens anders vervelen, of beter.. gedraag je gewoon naar je leeftijd.
Anyhow, ik weet nog niet precies hoe of wat.. ik heb een aantal opties op het moment, ik wacht nu op wat prijsopgaven en van daaruit kan ik beslissingen nemen. 'T wordt zoieso niet bij Tinus overigens, die is druk met huizen, g-laders en vrouwen :)
martinus83
13-01-2010, 09:40
'T wordt zoieso niet bij Tinus overigens, die is druk met huizen, g-laders en vrouwen :)
uhu.. en heb binnen geen plek. Airride monteren is daarnaast ook nog eens iets wat je 200% goed moet monteren. Wil het niet op m'n geweten hebben mocht er iets gebeuren nav een montage fout oid..
Ik vind het echt een gaaf ding! En ik vind het een super gave kleur! :thumbup:
Thanks, 't is overigens de bedoeling dat hij nog gaver wordt :D
martiepartie
13-01-2010, 10:53
wat ga je nog meer aan de kleur doen?
:D
Air op een daily lijkt mij ideaal. Ik heb een jaar rondgereden in een golf3 met een vaste verlaging, maar soms vervloek je dat. Ik heb momenten gehad dat ik liever een iets hogere auto had. Nu rij ik in een onverlaagde auto, waarbij ik soms had dat ie (flink) wat lager zou zijn... Een klaverblad in een onverlaagde auto is lang zo leuk niet..
@Misha, doorsparen, airride en velgen monteren. Nu is het niets meer dan een saaie burgerbak :D :wink:
Ik ben (nog) geen miljonair.. dus alles op zijn tijd ;)
breadfan83
13-01-2010, 14:29
Mish, zijn die schroefsetjes gecombineerd met air geen optie?
Ze stonden een tijdje terug op 't forum. Gewoon een schroefkit, met kleine air-pockets, die je zo'n 4cm speling geven. Ideal dus om een drempel over te kunnen. :D
Denk trouwens dat de meeste air betere wegligging geeft dan die 200 euro schroefkits, dus daar hoef je het zeker niet om te laten. ;)
Plat met die handel, en hoewel ik weet dat je het toch niet gaat doen, ook gelijk even van die dingen monteren dat de achteras midden in de kassen komt. :tongue:
Nee dat is geen optie.. want ik ga air monteren, omdat ik dus comfort en alles wil.. anders zou ik wel een schroefset monteren van 200 euro.. anders had ik wss niet eens een mk4 gekocht. Je/jullie hoeven me dus niet te overtuigen met van alles en nog wat.. mijn keuze ligt al vast ;)
martiepartie
13-01-2010, 15:24
Goed, het blijft dus alleen bij "oe wat mooi" en "wat een gave kleur" en "wat een gave korte antennespriet". Alle ideeen/suggesties/adviezen en andere opmerkingen worden niet op prijs gesteld. Je weet immers alles al.
:wink:
(Zo komt dat dus op mij over, en daar ga je ongetwijfeld weer een hoop commentaar op krijgen van mensen die zich vervelen :D . Mijn commentaar heb je al :thumbup: )
Vind je het gek.. (nogmaals) ik heb al een x aantal keer verteld hoe of wat. Ik vind het leuk en alles dat er meegedacht wordt, maar 't lijkt erop dat iedereen mij wil blijven overtuigen dat ik op een schroefset moet rijden omdat ik toevallig altijd laag heb gereden op schroefset.. is het nou zo verschrikkelijk moeilijk om jezelf erbij neer te leggen dat ik op air ga rijden (zeker met de reeds genoemde redenen)?
Mijn commentaar heb je al :thumbup: )
Maar Martijn .. jij gaf de aftrap zelf al !! :D
Ik vind het echt een gaaf ding!
Nu is het niets meer dan een saaie burgerbak :D :wink:
Ik heb me al een aantal keer afgevraagt waarom de topic's van Misha altijd zo snel veel pagina's krijgen...
Als hij het zo wil, dan moet je dat accepteren. Meedenken is leuk, maar dat is ook weer jou mening. Het is een wellus-nietus iets. Dit is in het algemeen bedoeld, dus niet naar iemand toe. ;)
Dus een gave auto, en de plannen kinken goed! :thumbup:
martiepartie
13-01-2010, 16:06
Vind je het gek.. (nogmaals) ik heb al een x aantal keer verteld hoe of wat. Ik vind het leuk en alles dat er meegedacht wordt, maar 't lijkt erop dat iedereen mij wil blijven overtuigen dat ik op een schroefset moet rijden omdat ik toevallig altijd laag heb gereden op schroefset.. is het nou zo verschrikkelijk moeilijk om jezelf erbij neer te leggen dat ik op air ga rijden (zeker met de reeds genoemde redenen)?
Het interesseert mij geen ene konthaar of jij op air gaat rijden. Al zou je op je remschijven naar je werk rollen, of melkpakken ipv schokbrekers willen monteren, ik maak me er niet druk om. :cool:
Je hebt gewoon een plaat voor je kop :redface: Als jij steeds weer teruggrijpt naar het feit dat je door anderen 'gepakt' wordt, zal het gezeik/geziek niet ophouden.
Ik hoop voor je dat je je Air straks netjes onder de auto hebt en wat minder 'air' in je opmerkingen. ;)
Vet ding, ben benieuwd naar de vorderingen die gaan komen...
Als jij steeds weer teruggrijpt naar het feit dat je door anderen 'gepakt' wordt, zal het gezeik/geziek niet ophouden.
Het enige wat ik doe.. is een aantal keer (tig keer inmiddels) vragen of (dezelfde mensen) er eindelijk eens mee kunnen kappen met het gezeik wat zich altijd voordoet. Ik grijp nergens op terug, ofdat ze 'me pakken' of net wat.. het is slechts een verzoek om mijn topic een beetje normaal te houden. Blijkbaar vinden mensen het zo leuk om te zeveren dat ze ondanks dat kleine verzoek blijven mekkeren.
Vet ding, ben benieuwd naar de vorderingen die gaan komen...
Thanks, gaat wel goed komen..
Phill Dub
13-01-2010, 17:18
Hoop echt dat zodra je wielen en air er onder zitten je met foto's komt want het is ondertussen weer een zeiktopic van jewelste aan het worden!!!!
Snappen ze dan niet dat je air wil !!! :screwy:
Snappen ze dan niet dat je air wil !!! :screwy:
Snappen ze wel (zo niet, ben je achterlijk) maar ze vinden het gewoon leuk om te zeiken ;)
Als het zo doorgaan, nog even, dan gooien ze 'm maar dicht en wordt er niks meer gevolgd..
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.