PDA

View Full Version : Verwarmde stoelen ???

VW Johs
06-01-2010, 20:24
Kwam er achter dat in me lederen stoelen stoelverwarming zit en wil het graag aansluiten .

is dit makkelijk te doen door een plus/min draad met aan/uit schakelaar of komt er meer bij kijken .

zijn hier schema's van oid

mk2 td driver
07-01-2010, 11:00
Kwam er achter dat in me lederen stoelen stoelverwarming zit en wil het graag aansluiten .

is dit makkelijk te doen door een plus/min draad met aan/uit schakelaar of komt er meer bij kijken .

zijn hier schema's van oid

ik zit eigenlijk met dezelfde vraag, heb een edition bleu lederen interieur incl de kabelboom schakelaars en relais, maar weet ook niet hoe ik het aan moet sluiten

variant110
07-01-2010, 12:46
go ik zit ook met die vraag

ik heb recaro stoelen van een corrado en die komen in een golf 2, heb ook een regelbare schakelaar voor opt dashboard voor een golf 2 maar verder niet?!

wie weet een mooi schema van de golf 2 en de corrado?!

mk2 td driver
07-01-2010, 17:29
go ik zit ook met die vraag

ik heb recaro stoelen van een corrado en die komen in een golf 2, heb ook een regelbare schakelaar voor opt dashboard voor een golf 2 maar verder niet?!

wie weet een mooi schema van de golf 2 en de corrado?!

inderdaad, met een schema zullen we allemaal goed geholpen zijn,

ik ben zelf nog langs de vw dealer geweest voor een schema, maar deze vertelden mij ook dat ze deze niet meer hadden. :mad:

VW Johs
17-01-2010, 12:05
niemand een idee of schema ?

maniacmark
17-01-2010, 12:19
misschien een van de velen met etka??

indewarre
17-01-2010, 12:41
bij die stoelen hoort een orginele schakelaar met kabelboom bij als het goed is zitten relais en regelapparaat onder de stoel als die weg zijn zul je er nieuwe bij moeten zoeken die kabelboom en schakelaar zou ik eens zoeken op de duitse ebay onder de naam sitzheizung golf 2, corrado van hetzelfde bouwjaar past ook alleen de schakelaar niet

twan16v
17-01-2010, 22:12
bij die stoelen hoort een orginele schakelaar met kabelboom bij als het goed is zitten relais en regelapparaat onder de stoel als die weg zijn zul je er nieuwe bij moeten zoeken die kabelboom en schakelaar zou ik eens zoeken op de duitse ebay onder de naam sitzheizung golf 2, corrado van hetzelfde bouwjaar past ook alleen de schakelaar niet

oke das mooi
dan hoef ik alleen nog maar een schakelaar te hebben .
de rest hangt er idd mooi onder met een draad van zoon halve meten nog ,
als ik iets gevonden heb , post ik het hiero wel op
gr