View Full Version : batterij verplaatsen en motorruim cleane
hoi ik ga mijn motorruim wat cleane en mijn batterij ga ik in de koffer zetten hebben julie soms fotos en info hier voor ik zal morgen fotos plaatsen van hoe het er nu bij staat
nog een vraagje mijn uitlaat is stuk bij de splising waar er een buis naar de carbu gaat waar diend die buis voor en kan ik die weg laaten het is een 1100gg
alvast bedank
greetz steven
frans toet
29-01-2010, 01:39
Hallo,
Die pijp zit aan je inlaatspruitstuk vast en zorgt voor de verwarming ervan. Is het type formel e. Normaal wordt je spruitstuk verwarmd door het koelwater.
De accu moet je gewoon stevig met een beugel achterin plaatsen bv in de reservewielbak. Wel moet speciale kabels hebben omdat door de lengte je weerstand verhoogd. Evt heb ik wel zo.n setje kabels nog liggen.
mvg Fhoi ik ga mijn motorruim wat cleane en mijn batterij ga ik in de koffer zetten hebben julie soms fotos en info hier voor ik zal morgen fotos plaatsen van hoe het er nu bij staat
nog een vraagje mijn uitlaat is stuk bij de splising waar er een buis naar de carbu gaat waar diend die buis voor en kan ik die weg laaten het is een 1100gg
alvast bedank
greetz steven
hoi alvast bedankt de baterij staat al in de koffer ik zal straks wat fotos plaatsen die kabels die je hebt stuur maar en pb dan zien we wel ik heb ook kabels maar mischien zijn die van u beter he
greetz steven
Hallo,
Die pijp zit aan je inlaatspruitstuk vast en zorgt voor de verwarming ervan. Is het type formel e. Normaal wordt je spruitstuk verwarmd door het koelwater.
De accu moet je gewoon stevig met een beugel achterin plaatsen bv in de reservewielbak. Wel moet speciale kabels hebben omdat door de lengte je weerstand verhoogd. Evt heb ik wel zo.n setje kabels nog liggen.
mvg F
50mm2 of is dat overkill? die zijn bij beetje goeie speakerboeren wel te verkrijgen toch?
wilde zelf ook accu naar achter gaan gooien, zat te denken aan zon kunstof bak, die je in de racerij enzo ook wel ziet.
ja dat wel goe zijn denk ik die van mij kopt in mdf ik zal probeeren om morgen fotos te neemen
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.