PDA

View Full Version : VEN injectie (vrij prog.)

sciroccoGTII
11-01-2010, 21:28
Bij deze te koop,

VEN injectie.

Vrij programeerbaar injectiesysteem. (Fuel only)
Werkt met een potmeter op het gasklephuis welke de stand van het gasklephuis doorgeeft aan de computer waar je in 10 stappen de brandstofhoeveelheid kunt instellen. Ook kun je de pulstijd van de injectoren instellen. Heb het op mijn bewerkte 8v 1.9 gehad en echt zeer leuke resultaten mee behaald ;) Ik heb het in de cross gebruikt maar aangezien ik daar mee moet stoppen komt de motor nu in mijn cabby met webers dus daarom deze set over. Set is supercompleet.

Voorzien van,

VEN injectiecomputer
Kabelboom
Injectoren
Bewerkt gasklephuis en voorzien van beugel voor potmeter
Evt. inlaatspruitstuk golf 2 waar gat van dichtgelast is voor k-jet koudestartinjector en bewerkt.

Ik vraag voor dit alles 275 euro. Alleen de computer heeft nieuw aanmerkelijk meer gekost maar ik doe er nu ook niets meer mee.

Edit.
handleiding alles zit erbij ik heb het ook nieuw gekocht

GJ007
11-01-2010, 23:05
iets meer info over het programeren? wil dit miss op een 1800DX als het me wat lijkt.
vrgr GJ

J-9A-N
11-01-2010, 23:21
Is idd een leuke optie voor de DX.
Het afstellen moet eigenlijk wel op een testbank gebeuren.
Deze Ven injectie komen bij Jannes van Weperen vandaan en hij kan dit gewoon voor je afstellen.
Deze man maakt veel motoren klaar voor de autocross en dakar en heeft dus zeer veel ervaring in de tuningwereld.

Ik kan als je vragen over dit systeem hebt je wel aan een telnr helpen.

Gr Jan.

GJ007
11-01-2010, 23:22
ik hou het even open, klinkt wel goed!

sciroccoGTII
12-01-2010, 12:41
Wij hebben het gewoon rijdend afgesteld met een breedband lambda indicator maar op een testbank is natuurlijk beter alleen hadden wij hier de tijd niet meer voor. In principe zou het nu al redelijk moeten lopen op een DX staat nu wel aan de rijke kant voor een standaard blok maar erop lopen doet ie zeker.
Maar daar komt het idd vandaan en deze man kan je er ook zeer zeker mee helpen mocht je er zelf niet uit komen.

sciroccoGTII
12-01-2010, 21:28
Gereserveerd ;)

sciroccoGTII
15-01-2010, 15:30
En verkocht!