View Full Version : koudstart
weet iemand waar de "koudstart" van een golf gti PF motor zit??? er werd me namelijk verteld dat die waarschijnlijk niet echt lekker meer is en daardoor slecht loopt als de blok koud is. ik ben dan niet zo'n geweldige monteur dus wou ik om raad vragen bij de genen die dat wel zijn :biggrin:
alvast hartelijk dank :o
'koud start' is een nogal 'kort door de bocht' omschrijving. Je koudstartsysteem bestaat uit meerdere onderdelen...
'koud start' is een nogal 'kort door de bocht' omschrijving. Je koudstartsysteem bestaat uit meerdere onderdelen...
is er ergens een overzicht of dergelijke waardoor ik kan zien wat waar zit?
MMgolfnut1
13-12-2004, 21:17
Misschien dat Marco m.b.v. etca ff wat tekeningen kan laten zien. Of koop ff een vraagbaak.
Misschien dat Marco m.b.v. etca ff wat tekeningen kan laten zien. Of koop ff een vraagbaak.
COOL!!!! waar kan ik marc vinden op deze forum??? wat is zijn nick??. vraagbaak heb ik ook maar dat spul is in het engels helemaal.
wat is zijn nick??
marco... :D :D
marco... :D :D
:D heb hem gevonden (geloof ik) :D
MMgolfnut1
13-12-2004, 22:50
Nee, nog niet :) Je moet maar ff bij de leden zoeken onder "Marco" en hem dan ff een pb sturen.
Nee, nog niet :) Je moet maar ff bij de leden zoeken onder "Marco" en hem dan ff een pb sturen.
just happend. dank allen voor de reacties
Onderstaande heb ik ook aan je gemaild:
Hallo mikail,
Natuurlijk wil ik je proberen te helpen, ik vermoed toch dat je ergens een
vacuum lek hebt,
Dat heb ik zelf met mijn GTI (PB, zelfde motor zonder kat.) ook gehad. Onder
de kleppendeksel
onluchting (dat is dat zwarte ronde potje bovenop de motor) zit een kort
verbindingsslangetje, heb je die al nagekeken?? Die was mij mij namelijk
gescheurd, plus dat 1 verbinding in de aansluigslang niet goed zat.
Verder zou het nog een massaprobleem kunnen zijn, zwak punt van de Golf 2 is
de massa van de zekeringkast. Aan de linkerkant naast de zekeringkast zit