View Full Version : Edition One vraagje
Ik heb een vraagje over de Edition One uitvoering van de Golf 2. Zijn deze allemaal geleverd met het blauwe Edition One interieur + blauwe dashboard en vloerkleed?
Ik ben namelijk verliefd geworden op de kleur "dark burgundy" (lc3u) en zou graag een Golf 2 GTI in die kleur willen hebben. Ik zou daar dan mijn zwart lederen interieur van mijn huidige MK2 1600cc in willen zetten, alleen heb ik niet zo'n zin om dan echt alles in het interieur over te gaan zetten, zoals dus het vloerkleed en het dashboard.
Dus vandaar de vraag..
GTI_Venlo
17-01-2010, 19:04
ja, ze zijn geleverd met het blauwe stoffen interieur ( edition blue had de blauwe lederen interieur, en de 16v de blauwe stoffen recaro stoelen)
verder hadden ze blauwe vloertapijt en blauwe hoedenplank+dragers
ook hebben ze siglachrome ramen ( de 3 achterste ramen)
en dat zwart lederen interieur overzetten zou zonde zijn naar mijn mening!
BobbyEdition1
17-01-2010, 19:54
Dash is gewoon zwart hoor...
niet blauw!
Mijne is van '91 dus met de 'leder look'
Tapijt is ff een werkje,
maar ook nog wel te doen.
GTI_Venlo
17-01-2010, 20:06
dash is gewoon het zelfde als die van een gewone gti, de ''zachte'' ( zwarte) versie :D
Oké.. Mijn huidige Golf had origineel een blauw dashboard + interieur (stoelen, bank, deurpanelen) + vloerkleed + hoedenplankdragers en hoedenplank ook allemaal in het blauw. De stoelen, achterbank en deurpanelen heb ik vervangen voor origineel zwart leer en de hoedenplank + dragers ook vervangen voor de zwarte versie.
Alleen is dus het dashboard + het vloerkleed nog altijd een detail geweest dat "nog" niet zwart was. In de Edition One is het dashboard dus wel zwart, maar het vloerkleed nog niet. Vervangen heb ik op zich niet zo heel veel zin in, maar tjah..
Maar het Edition One interieur is ook mooi en hoort er natuurlijk bij, dus zal er nog even over nadenken. :tongue:
Djinn_4fun
18-01-2010, 06:54
Als je je interieur eruit hebt is het een kleine moeite om je tapijt ook te wisselen.
Stelt niet zo heel veel voor om te doen.
BobbyEdition1
18-01-2010, 17:57
Als het een electrisch Recaro interieur in goede staat betreft,
dan had ik het fijn laten zitten
met alle andere blauwe spullen.
Mijn interieur gaat er alleen uit
als ik alles op nieuw met leer zou bekleden.
Maar dan wordt het ook geen zwart!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.