View Full Version : Kijk nou wat al te koop staat
nog niet eens een jaar af, en weer te koop:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=68189&item=4509197021&rd=1
http://i23.ebayimg.com/02/i/02/f5/10/59_12_sb.JPG
niels_g60-power
12-12-2004, 02:43
Vaag, zo snel verkopen...
Ziet er wel leuk uit!
hmm, een bekende idd
Seeganger
nou, hij is al een paar jaartjes clean hoor. kan me wel voorstellen dat met het woody gebeuren de rek uit de fantasie is.
Black Devil
12-12-2004, 10:22
Had m ook in Essen gezien, echt een super apperaat en heel netjes, behalve de wielen met dat opgeplakte spul vond ik persoonlijk iets minder
tjsa, echt mooi vind ik 'em niet maar er is wel erg veel aan gebeurd! Jemig wat een lijst. Maar ze zijn de motor nog vergeten denk, een 1,6je!
superding, heb hem in essen idd ook zien staan (langs die dikke spijl met 911 motor) en vind het echt een superding... ook die wielen met dat krokodilleleer erop!
Bijna goed Melly,
Die Felgen wurden mit Straußenleder bezogen.
Struisvogel leer
Bijna goed Melly,
Die Felgen wurden mit Straußenleder bezogen.
Struisvogel leer
Auto is van een bedrijf, dus dan moet je volgend jaar wel weer wat nieuws hebben om op te vallen.
Precies, ben benieuwd :)
Zijn dat die gasten van dat Airride-X ??
Golfzilla
13-12-2004, 10:19
volges mij wel van airride-x ja, staat zown mega stikker op de ruit daarvan (niet op die foto hierboven) maar wel op essen hadden ze zown stikker erop
klopt, is van airride X.
heeft het duurste systeem..kan elke schokbreker ondafhankelijk bedienen..erg duur allemaal maar vind het een verschrikkelijk gave auto...alleen dat motorblokje....
precies, wat Emiel al zegt. bedrijfsshowauto's gaan nooit lang mee. meestal staat er OP w-see al een "zu verkaufen" sticker op. die witte Lupo gaat er ook alweer uit.
vwleusden
13-12-2004, 18:32
Hele mooie auto alleen ik zal het nooit kopen, bouw liever zelf zoiets... heb je toch meer een band met je auto... vind ik dan ;)
das het probleem in nederland.. in amerika verkopen afgemaakte projecten als warme broodjes. hier bouwen we het liever zelf.. das geen overigens geen waarde-oordeel hoor. zou ik zelf ook doen als ik het geld had
MauSeR35
13-12-2004, 22:04
ja maar dan hang je er toch lekker zelf een ander blokje in! kom op mensen, als je zoiets kan kopen kan dat er ook nog wel bij.
en een auto van een ander kun je toch ook weer verder verbouwen?
maar toch vind ik dat als je je auto zelf opbouwd, is dat wel iets extra's, vooral voor jezelf denk ik
'k gooi liever voor dat geld een motortje uit stuttgart in m'n bus... en ja, zelf iets maken is leuker.
MauSeR35
13-12-2004, 22:31
als je t kan wel ja en als je plek genoeg hebt
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.