PDA

View Full Version : welke lampen? Philips of Osram?

Wolgast
18-01-2010, 14:12
Gistermiddag is 1 lamp kapot gegaan aan de bestuurderszijde van mijn Golf 3.
Nu wil een setje nieuwe lampen gaan kopen, maar twijfel tussen de Philips Blue Vision en de Osram Nightbreaker lampen.
Heeft iemand hier ervaring mee welke beter zijn?
Heb nu de Philips Night Guide erin zitten en vind het licht niet echt super moet ik zeggen.

Ik lees dat de Osram heel goed licht heeft maar een korte levensduur. De Philips schijnt ook goed te zijn.
Het gaat om een Golf 3 met de zgn GTI lampen (dim en grootlicht apart en H1 fitting)

bighead
18-01-2010, 21:00
Heb geen ervaring met die Osram lampen, maar Philips Blue Vision vind ik echt zonde van het geld, de lichtopbrengst is bijna gelijk als 'gewone' lampen.

starsky
02-02-2010, 08:05
Al een keuze kunnen maken?

Ik heb zelf nu de Night Guide lampen erin zitten, geven niet zozeer meerwaarde t.o.v. normale lampen..

Wolgast
02-02-2010, 10:21
Nee, nog niet... Heb als dimlicht nu Philips Blue Vison en voor grootlicht Night-Guide (beide H1) en zie eerlijk gezegd geen verschil (behalve in de portomonnee)
Maar denk dat ik maar eens die Night-breaker ga proberen. Lees er goede ervaringen van op diverse -Duitse- sites...
Zodra ik ze heb post ik mijn ervaringen!

starsky
02-02-2010, 11:33
Ja ik ga vanavond ook Nightbreaker bestellen.. Zag op ebay nog wel wat staan..

starsky
07-02-2010, 22:37
Ik heb ze sinds vrijdag in de Polo zitten, vind ze wel een stuk beter dan de Nightguides van Philips! Dus wel een goede aankoop geweest

Wolgast
08-02-2010, 15:33
Heb de mijne nog steeds niet binnen.......en wacht al ruim een week....lang leve Ebay!

starsky
08-02-2010, 17:10
Haha autoteilerman had ik..

Nu zoek ik eigenlijk nog bijpassende stadslichtjes maar die kan ik niet zo vinden