JMTuning - BK Customs
20-01-2010, 18:51
Wegens aanschaf golf cabrio voor mijn vriendin mag haar polo in de verkoop.
Auto is altijd goed onderhouden, en rijdt erg lekker door de pittige motor en stuurbekrachtiging.
Bekleding is nog netjes,de achterbank heeft hoofdsteunen en de buitenkant van de auto ziet er nog vrij netjes uit (enkele kleine krasjes)
Verbruik gemiddeld 1:14
oa afgelopen jaar vervangen/gemonteerd:
15 inch bbs velgen
2x banden voor (toyo proxes t1r)
supersport onderstel met sportschokbrekers, voor 4 cm verlaagt en achter 2 (achter is in 6 stappen te stellen)
aerotwin ruitenwissers
donkere koplampen met angel eyes en lensen
xenonverlichting 6000k
draagarmrubber
radio met mp3
apk tm 29-5-2010
slotje dashboardkast is stuk samen met t rechterportierslot. (inbraakschade, deur kan gewoon van binnenuit op slot)
1 wiellager achter is hoorbaar,geen speling.
tegen meerprijs kan ik deze vervangen
je kan de auto in mijn werkplaats op de brug bekijken indien je dit wilt.
1800 euro vaste prijs.
voor foto's :
http://auto.marktplaats.nl/volkswagen/313894131-volkswagen-polo-1-6-55kw-1996-groen.html?return=eJwFwdsJgDAMAMBdOkCrIH6kiLMEDDb0YWiiUMTdvUOY4WWYosK6gKsjJjOBEB7q%2BRJqvmLPJgXR1LcSbqWOR%2BUW6vCSZLchtBVW43aqi98Pmwgdxw%3D%3D&df=1
Auto is altijd goed onderhouden, en rijdt erg lekker door de pittige motor en stuurbekrachtiging.
Bekleding is nog netjes,de achterbank heeft hoofdsteunen en de buitenkant van de auto ziet er nog vrij netjes uit (enkele kleine krasjes)
Verbruik gemiddeld 1:14
oa afgelopen jaar vervangen/gemonteerd:
15 inch bbs velgen
2x banden voor (toyo proxes t1r)
supersport onderstel met sportschokbrekers, voor 4 cm verlaagt en achter 2 (achter is in 6 stappen te stellen)
aerotwin ruitenwissers
donkere koplampen met angel eyes en lensen
xenonverlichting 6000k
draagarmrubber
radio met mp3
apk tm 29-5-2010
slotje dashboardkast is stuk samen met t rechterportierslot. (inbraakschade, deur kan gewoon van binnenuit op slot)
1 wiellager achter is hoorbaar,geen speling.
tegen meerprijs kan ik deze vervangen
je kan de auto in mijn werkplaats op de brug bekijken indien je dit wilt.
1800 euro vaste prijs.
voor foto's :
http://auto.marktplaats.nl/volkswagen/313894131-volkswagen-polo-1-6-55kw-1996-groen.html?return=eJwFwdsJgDAMAMBdOkCrIH6kiLMEDDb0YWiiUMTdvUOY4WWYosK6gKsjJjOBEB7q%2BRJqvmLPJgXR1LcSbqWOR%2BUW6vCSZLchtBVW43aqi98Pmwgdxw%3D%3D&df=1