PDA

View Full Version : dagwaarde auto ouder dan 15 jaar

bugs
22-01-2010, 21:18
Hallo, zoals in mijn project topic al is te zien is mijn schuur gisterenavond afgebrand.
Nu ben ik het een en ander aan het proberen.

Maar nu zoek ik de dagwaarde van de GTI.
Op elke site komt te staan dat de auto te oud is.
Weet iemand waar ik het wel kan vinden?

mvg Bugs

ratrod13
22-01-2010, 22:06
Ik heb dit uitgezocht door op diverse verzekering websites de gegevens van de auto in de voeren, bij sommige maatschappijen komt de dagwaarde te staan...klopte redelijk, zat er zelfs 750 euro onder bleek later na uitkeren. Echter dit ging om een gestolen auto uit 1999 wa+casco verzekerd.

Succes! (ook met de verdere afhandeling van alles)

Hallo, zoals in mijn project topic al is te zien is mijn schuur gisterenavond afgebrand.
Nu ben ik het een en ander aan het proberen.

Maar nu zoek ik de dagwaarde van de GTI.
Op elke site komt te staan dat de auto te oud is.
Weet iemand waar ik het wel kan vinden?

mvg Bugs

marcmk1
22-01-2010, 23:44
de dagwaarde van je auto hangt geheel af voor welke prijs ze op dit moment gemiddelt aangeboden worden!

dan heb ik het over autos die in een soort gelijke staat als die van jou was...

word mischien moeilijk om aan te tonen hoe je auto er uit zag voor de brand,wellicht kan dit met fotos :rolleyes:

succes ermee,volgens mij is dit een van de grootste nachtmerries die een auto liefhebber kan mee maken :mad:

Audilimburg
23-01-2010, 23:04
Sterkte ermee. Er wordt overigens tegenwoordig niet meer gekeken naar dagwaarde, maar er wordt gekeken naar Marktwaarde. Zoek dus vergelijkingsmateriaal en laat je niet met het eerste bod afschepen. je kunt onderhandelen over de prijs met de expert.