PDA

View Full Version : Km heffing op ANWB site

bobby-digital
23-01-2010, 17:34
heren

Op de site staat de enquete waar ze ANWB wil aantonen dat er wel of geen draagvlak is voor het invoeren van de km heffing.. zullen hier vast wel anwb leden zijn, minister Eurlings heeft het er al over om het niet door te voeren als de ANWB achterban er niet achter staat... maja, is een politicus he, die zeggen wel vaker wat....

ANWB peiling (http://www.anwb.nl/auto/dossier-kilometerprijs,/ledenpeiling.html)

FF invullen mannen :D

knedel16vweber
23-01-2010, 17:48
wat een vragen lijsten zeg pfff
hadden beter een poll kunnen houden..

bobby-digital
23-01-2010, 17:50
ach, 5 minuutjes;)

Alberto
23-01-2010, 17:56
gedaan

Henk_Pigo
23-01-2010, 18:24
Ook gedaan, misschien helpt het! (Al ga ik er niet direct van uit...)

Marcski
23-01-2010, 18:29
het is te druk!

Mitta
23-01-2010, 18:45
het is te druk!

Dan zijn er in ieder geval genoeg mensen tegen :D

bobby-digital
23-01-2010, 18:45
site blijft nog een week of 4 online... was al op het nieuws dat de site goed bezocht wordt:) goeie zaak dit, hopen dat die eurlings zich aan z'n woord houdt... als de peiling negatief uitvalt welteverstaan

Area51
23-01-2010, 19:05
De kamer heeft het laatste woord, dus Eurlings kan wel heel stoer zeggen dat hij het hele plan afblaast als er een meerderheid tegen is, maar ik geloof dat de extra inkomsten (want laten we eerlijk zijn, goedkoper gaat het natuurlijk NIET worden !!) vanaf 2012 al op de begroting van 2013 staan en ook al uitgegeven zijn.

bobby-digital
23-01-2010, 19:22
dat klopt, ben ook wel benieuwd hoe Eurlings dit wil gaan aanpakken als het negatief uitvalt

cees 2.0
26-01-2010, 16:52
Was vandaag al op het nieuws dat de het niet alleen van de anwb ledenpeiling afhangt.
Maar de kamer nog steeds beslist of het doorgaat of niet.

PimVW
26-01-2010, 16:53
Ook in gevuld.

breadfan83
26-01-2010, 16:57
Was vandaag al op het nieuws dat de het niet alleen van de anwb ledenpeiling afhangt.
Maar de kamer nog steeds beslist of het doorgaat of niet.

Indekken heet dat.

Had het ook al gehoord, en dacht niet geheel onverwachts dat ze daar toch de middelvinger naar ons opsteken en gewoon lekker doen wat ze zelf willen.

bobby-digital
26-01-2010, 17:00
blijven politici he, stelletje klojo's zijn het

ze doen toch wel wat ze willen

Lady_Jetta
26-01-2010, 19:23
Ook ff ingevult....

Ben er absoluut op tegen maar als ze het wel gaan in voeren dan moeten ze het OV stukken goedkoper maken :screwy:

s.hoogendijk
26-01-2010, 20:50
daar in den haag zitten alleen zakken vullers...
de automobilist draait altijd op voor de kosten...

van mij mogen ze allemaal vertrekken die "jan de arbeider" altijd maar weer de dupe laten zijn van hun fouten...

begrotings te kort???
ach we pompen miljarden in banken...
ach we schenken 40 miljoen aan haiti...

we denken aan het milieu... laten we nieuwe zuinige auto's bouwen (hybrids)
het produceren van zo een wagen stoot meer uit als dan dat een oudere auto blijft doorrijden....
hoezo alleen denken aan je eigen haggie, daar in den haag...

s.hoogendijk
26-01-2010, 20:52
overigens wil ik er ff bijzeggen,

dat ik niet bedoel dat zowel de banken als haiti het niet nodig hebben.
maar het geld gaat zo weg zonder dat t begroot is...
en zo zijn er nog wel meer voorbeelden te geven

Tjaap
26-01-2010, 23:23
hoezo alleen denken aan je eigen haggie, daar in den haag...
wat hebben banken, Haïti en Hybrides in godesnaam te maken met "eigen haggie" ??

breadfan83
27-01-2010, 00:18
wat hebben banken, Haïti en Hybrides in godesnaam te maken met "eigen haggie" ??

Vriendjes maken bij rijke stinkerds, wereldpolitici en milieuactivisten.

Het eerste zorgt voor geld, het tweede zorgt voor nieuwe wegen naar nog meer geld, en met dat derde kopen ze een schoon geweten. ;)

Tjaap
27-01-2010, 00:21
http://localcrank.files.wordpress.com/2008/10/tinfoil-hat1.jpg

breadfan83
27-01-2010, 01:03
Mijn excuus... Den Haag, inclusief Jan Pjotr Balkenende, spreekt het woord van het volk dat zij vertegenwoordigd. Ze zitten niet in de Kamer om zichzelf en vriendjes te verrijken, en komen niet om de haverklap met de meest idiote wetswijsigingen, referendums, besluiten, uitspraken, debatten, etc.

Het zijn integere mensen die zich te allen tijde laten aanspreken op de kleine hoeveelheid fouten die ze maken. En ook nu laten ze weer duidelijk merken dat ze er voor ons zijn: "als uit de enquete van de ANWB blijkt, dat het volk dat wij vertegenwoordigen, tegen deze nieuwe wetgeving is, kan het volk de tyfus krijgen. Want wij doen toch wat wij leuk vinden, en niemand die ons iets kan maken! :D "

Immers, Maurice de Hond zei een maand geleden al dat ik vóór was, dus ik zal mijn eigen mening wel verkeerd hebben gehad.

Jaap, je weet toch dat ik gewoon altijd principiëel tegen Den Haag ben. ;) Toen ik een paar maanden geleden zei dat die nieuwe regeling mbt het omkeuren van auto's waarschijnlijk niet lang in ons voordeel zou werken, was ik ook gek. Nu schijt opeens iedereen zich via 16 kleppen in de broek, omdat ze hun projectje niet afkrijgen voor komende week maandag, want dan wordt de hele boel misschien weer omgegooid.

mverh85
27-01-2010, 01:37
ook maar even ingevuld ;) Hoop dat het allemaal niet doorgaat !

s.hoogendijk
27-01-2010, 18:48
Vriendjes maken bij rijke stinkerds, wereldpolitici en milieuactivisten.

Het eerste zorgt voor geld, het tweede zorgt voor nieuwe wegen naar nog meer geld, en met dat derde kopen ze een schoon geweten. ;)

je neemt de woorden uit me mond... :thumbup:

ik blijf die oude vw rijden hoe dan ook, maar als het moet betekent dat wel dat het misschien niet meer in nederland gebeurd..

Er is niemand die ooit zo een achterlijk kastje in mijn vw's zal inbouwen...
al zouden alle kosten vergoed worden zou ik het niet doen.
ze zijn :screwy: daar in den haag..