View Full Version : Bagyard airride
Dub-supplies is dealer voor de nederlandse markt voor Bagyard airride.
Bagyard werkt met bilstein dempers en ontwikkeld alle sets volledig in eigenhuis.
Voor verder info en uitleg kijkt U op onze website en klikt U daar verder naar Bagyard.
Doordat de sets voor elke auto verschillend zijn zijn de prijzen op aanvraag.
Ook hier kan een set naar wens worden samengesteld.
er zijn verschillende mogelijkheden en uitbereidingen mogelijk:
- Afstandsbediening
- Intelliride(vooraf ingestelde rijhoogte die automatisch bij contact aan ingesteld wordt)
- meerdere compressors
- verschillende meters(analoog enkele wijzer, analoog dubbele wijzer, digitaal)
- water afscheiders
en zog veel meer.
De sets worden vakkundig ingebouwt naar jouw wens(gekke afwerkingen ook geen probleem)
Ter voorbeeld een set voor een golf 4 of 5 kost €2500,- incl. inbouw
dit is incl. 70liter/per minuut compressor 20liter tank en 8 of 10mm leidingen.
stuur een mail naar info@dub-supplies.com voor de prijs voor jouw auto.
http://pic20.picturetrail.com/VOL1565/8305948/22921729/381813117.jpg
http://pic20.picturetrail.com/VOL1565/8305948/22921729/381813109.jpg
http://pic20.picturetrail.com/VOL1565/8305948/22921729/381813114.jpg
Binnenkort ook de Bombers te verkrijgen in Nederland :thumbup:
Tevens zal hier binnenkort het build topic te volgen zijn.
de eerste airride sets zijn vorige week opgehaald in het koude en witte Oostenrijk;)
kijk hier voor de foto's http://www.dub-supplies.com/page4.php?view=thumbnailList&category=4
VeeDubber
02-03-2010, 12:22
Ziet er goed uit Rob!
Zit nog te twijfelen tussen airride & een schroefsetje voor me MK5....
Rob nog bedankt voor de goede pomp :thumbup:
stiller en sneller dan de andere :cool:
@hans ik zou het wel weten als ik jou was;)(setje Bagyard onder de rallye en de MK5:D) kom anders binnenkort ff proefrijden met een mk5 met bagyard
@peter geen dank jij bedankt
Mooi product. Mocht ik nog een ander onderstel onder de passat willen, dan dit! Kleine investering (alhoewel het me voor airride nóg mee valt), maar dan ben je ook gewoon klaar! En weer makkelijk naar origineel te bouwen bij een eventuele verkoop van de auto. :)
Ziet er goed uit Rob :cool:
Walter&Jolanda
05-03-2010, 08:44
Dat is mooi spul Rob. Ik kom het binnenkort wel eens in het echt bekijken.
Walter&Jolanda
08-03-2010, 18:26
Heb het nu in het echt gezien, maar dat is echt mooi spul Rob!!
Niet te vergelijken met andere (zelfgebouwde)setjes.
Niets geslepen en ff aan elkaar gebakken.
Maar gewoon professioneel draai en freeswerk en in elkaar geschroefd.
Zo hoort het.
ff een paar foto's van het laatst afgeleverde project
http://www.dub-supplies.com/data/storage/attachments/5d96cd27d9f72fc24a6a8bf4fdf9b1c6.jpghttp://www.dub-supplies.com/data/storage/attachments/13251299becefc3c4094288c8cc21784.jpg
http://www.dub-supplies.com/data/storage/attachments/a0b29523af9ec61c55e64e18f656d4a4.JPG
http://www.dub-supplies.com/data/storage/attachments/077f27321751bcda61097b3f5a59205e.JPG
http://www.dub-supplies.com/data/storage/attachments/8da6bd2a00945afb6bb87ddcac1d5651.jpg
http://www.dub-supplies.com/data/storage/attachments/b5f3a65a2d82699b83add8b16bf1ce6a.jpg
http://www.dub-supplies.com/data/storage/attachments/884d5a5b4c92d63c1f314de13d15b4ba.jpgDit is geen Bagyard set maar een gebruikte andere set die ik gemonteerd heb samen met een japanse stootlijst,Us knipperlicht modules en Xenon.
staan ook op de website onder foto's en dan projecten
Ah die van Nils, hij had 't al laten zien.. ziet er echt geweldig goed uit Rob..
JarnoVWPolo6N
19-03-2010, 10:17
Lever je ook alleen losse veerpoten+luchtbalgen? Rest qua ventielen en compressors etc. is namelijk al in bezit. Kun je me hier aub een PB over sturen? Bedankt!
jahoor is geen probleem kun je een mail sturen naar info@dub-supplies.com met auto type dan krijg je via daar antwoord is voor mij overzichtelijker ;)
JarnoVWPolo6N
19-03-2010, 19:51
You've got mail!
Dit weekend meer foto's van het volgende project Golf 5 gt Tsi op bagyard premiums
Hierbij wat (redelijk gare) foto's van de V.. ziet er allemaal erg netjes uit Rob!
http://farm5.static.flickr.com/4065/4470929386_bc3741e7b8_o.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2750/4470929604_2ae97eeeb2_o.jpg
http://farm5.static.flickr.com/4007/4470929916_7b6eb7a50d_o.jpg
http://farm5.static.flickr.com/4071/4470930224_ff99b6fb9e_o.jpg
Dat ziet er goed uit, ben erg benieuwd eigenlijk wat een setje kost voor een a4 quattro uit 2003.
Sedan uitvoering.
Zou je mij een prijs kunnen laten weten Zonder inbouw?
Achter gaat hij nog lager als voor zo te zien (stand van zaken toen ik vrijdagavond er even was), paar dikke wielen erop en die golf is ver af!
Mischa heb inderdaad wel eens mooiere fotos van je gezien!
Golf is helemaal gaaf zo met de lucht eronder! blijven deze wielen? Of komt er wat anders onder.
komen andere wielen onder komt op Rh zw1 volgende week komen er wat foto's van het totaal plaatje dan gaan de wielen eronder.
Ik had alleen mijn oude lens bij die ik eigenlijk nooit gebruik.. heb er tevergeefs nog een retro-ish tintje aan ge-edit :redface:
Next time van te voren even aangeven dan neem ik m'n goeie spul mee, dat scheelt een hoop.. :D
next time zal ergens deze week zijn schat ik zo ;)
next time zal ergens deze week zijn schat ik zo ;)
Als 't goed is wel Rob :thumbup: Ben razend benieuwd!
Laat je ook nog even weten of je een setje adapters kan regelen,
mocht dat nou zo zijn moet ik even een wiel meenemen!
Wat nou slechte feautaeu's...?? Ik doe het je niet na :D
Van wie is die UBER dikke V eigenlijk, van jou Rob...??
nee is van nickster hier op het forum ik heb alleen wat in en onder de auto gelegen:D
Zo slecht zijn de foto inderdaad niet, maar doelde meer op hoe de auto staat, hij staat schuin en dan komt het niet helemaal zo uit vergeleken met hoe hij bij rob in de loods stond :D
Als 't goed is wel Rob :thumbup: Ben razend benieuwd!
Laat je ook nog even weten of je een setje adapters kan regelen,
mocht dat nou zo zijn moet ik even een wiel meenemen!
Ik heb nog een setje 5x100 naar 5x112 liggen nieuw, of zoeken jullie dat niet?
zijn mijn velgen niks voor nikster...?
http://www.volksforum.com/albums/files/5/4/1/DSC00854.JPG
Zo slecht zijn de foto inderdaad niet, maar doelde meer op hoe de auto staat, hij staat schuin en dan komt het niet helemaal zo uit vergeleken met hoe hij bij rob in de loods stond :D
Ik heb nog een setje 5x100 naar 5x112 liggen nieuw, of zoeken jullie dat niet?
Tja, Rob heeft 'm zo geparkeerd half in het gras.. 'dat doet het altijd wel goed' Aldus Rob :D
Wat die adapters betreft zoek ik inderdaad een set (of een paar sets in verschillende breedtes) om even te passen. Ik wil namelijk eerst even kijken wat ik kwijt kan, wil de wielen straks mooi binnen de wielkasten hebben. Dus eerst passen voor ik adapters bestel welke te breed of te smal zijn. :)
En hopsa:
http://farm3.static.flickr.com/2736/4497378435_d793b06217_o.jpg
http://farm5.static.flickr.com/4044/4497379701_289b59ce1a_o.jpg
http://farm5.static.flickr.com/4004/4498015906_d68c0a8c5d_o.jpg
frankvr6
06-04-2010, 21:22
super simpel maar erg dik
martinus83
06-04-2010, 21:24
lekker hoor misha, less is more
Ben toch benieuwd wat het gaat geven op de 19ers straks.. de stance is nu nog een beetje poep natuurlijk :)
martinus83
06-04-2010, 21:39
Wel leuk dat er clubmembers zijn die leuke uitleenvelgen hebben! ;)
Maar hoe is de boel ingebouwd? heb je daar foto's van? is toch een soort van reclame topic dit. Ik begreep dat er goed te tijd voor wordt genomen om de boel vooral GOED af te leveren. Mag ook wat over gezegd worden toch
idd wanneer komt die air dr onder ? :rolleyes:
Is dit niet laag zat dan ;)
http://farm5.static.flickr.com/4037/4497380957_7f54ee0610_o.jpg
Ik heb nog geen foto's van de inbouw, d'r komt wel een fatsoenlijk shootje als mijn eigen wielen er straks onder zitten.. blijf nie aan de gang.
breadfan83
06-04-2010, 21:47
idd wanneer komt die air dr onder ? :rolleyes:
Zit d'r al in. ;)
martinus83
06-04-2010, 21:51
dr in ja, er onder past niet meer, duidelijk te zien op eerdere foto's :D
Toch, na alle ultralaag verhalen, en op-maat-verhalen, lijkt alles nog wel een stukje van de grond af te liggen niewaar?
Sowieso een vereiste dat je auto nog rolt op laagste stand, hoe zit dat?
auto hoeft niet te rollen in laagste stand.
De foto's van misha zijn auto zijn niet op de laagste stand gemaakt en voor kan ie nog zakken als de andere stabilisator stang eronder zit en hij ligt nu al vast op de grond van voor;)
Ultra laag en op maat verhalen zijn idd mogelijk op bestelling maar dan moet je auto het ook toelaten.
sommige auto's zijn nu eenmaal begrenst op een aantal dingen en je kunt wel alles wegslijpen maar ik ga zowiezo voor veiligheid en geen gekke fratsen qua slijpen in chassis en dergelijke apk afkeur(inbeslagname) toestanden.
auto hoeft niet te rollen in laagste stand.
Als je dagelijks met airride bezig bent, lijkt me dat je dit toch wel hoor te weten. Wat doe je als je een klapbalg hebt op de snelweg? Hoe kom je nog thuis als op een meeting een balg klapt? Toch wel zo veilig dat alles nog rolt in de laagste positie. Met een auto die als een baksteen op de grond klapt bij een lekke balg ga ik niet op weg!
sommige auto's zijn nu eenmaal begrenst op een aantal dingen en je kunt wel alles wegslijpen maar ik ga zowiezo voor veiligheid en geen gekke fratsen qua slijpen in chassis en dergelijke apk afkeur(inbeslagname) toestanden.
Ligt eraan hoe en wat, maar aanpassingen aan het chassis zijn niet meteen gevaarlijk en apk-afkeur!
Als je dagelijks met airride bezig bent, lijkt me dat je dit toch wel hoor te weten. Wat doe je als je een klapbalg hebt op de snelweg? Hoe kom je nog thuis als op een meeting een balg klapt? Toch wel zo veilig dat alles nog rolt in de laagste positie. Met een auto die als een baksteen op de grond klapt bij een lekke balg ga ik niet op weg!
Ligt eraan hoe en wat, maar aanpassingen aan het chassis zijn niet meteen gevaarlijk en apk-afkeur!
dus met een auto die een klapband kan krijgen ga je de weg ook niet op?
maar een balg die klapt heb ik nog nooit gezien en gehoord(maar ik begin ook pas net:D) misschien bij een zelf gemaakte set of slechte montage waar een balg continu ergens tegen schuurt. cowboy verhalen zat maar niemand die met foto's of bewijzen komt(ja op vortex maar daar wordt een hoop afgerommelt)
maar als een klant wil dat ie in laagste stand rolt is dat geen probleem hoor zo gebeurd.
met slijpen en toestangen bedoel ik chassis balken inslijpen dat is zeker apk afkeur als ie bij de rdw komt.
Chassis-slijpen hoeft geen APK-afkeur te zijn. Bij Amerikaanse wagens vinden er zo vaak aanpassingen aan het chassis plaats, en dan kan een auto alsnog goedgekeurd worden. Denk ook eens aan een 356 replica op basis van ingekort Kever-chassis, daar moet ook gelast en geslepen worden!
En een balg kan zeker klappen. Ik heb het zelf meegemaakt, balg liep altijd vrij, tot ik eens flink ging karren, waarbij de banden zo heet zijn geworden dat ze wat groter werden dan normaal, en de wang uiteindelijk wel mijn balg kon raken in een haakse bocht. Gelukkig kon ik 'm gewoon naar huis toe rijden. En een balg of slang of verbinding kan altijd klappen of kapotgaan, je zal de eerste niet zijn...
Maargoed, ik wil niemand aanvallen hoor!
geen probleem voel me ook niet aangevallen hoor iedereen mag zijn mening geven anders hoef ik geen topic te openen:thumbup:.
Je bent wel de eerste waar ik van hoor dat er een balg geklapt is.
Ik werk ook niet met luchtleiding in de wielkuip met met goede gewapende leiding daar is het wel link op een gewone leiding te leggen.
Dat van die balg ligt dus aan je band, dus dat is niet uit zichzelf klappen.. dat lijkt me vrij sterk dat hij uit zichzelf klapt namelijk..
In de US heeft inderdaad elke verlaagde auto een framenotch, maar de keuring daar is ook wel heel wat anders als hier. Als je er hier met een geslepen chassis door komt heb je geluk, als de keurmeester het ziet en alles volgens de regels doet keurt hij 'm af.
Ik heb het over Amerikaanse auto's hier. En dus de auto's op kever-chassis, hier. Geen punt, als je het goed doet...
En dat van mijn balg lag aan een combinatie van band en balg. Nog nooit heeft de balg geraakt (ik controleerde dat wekelijks) maar als je dan eens serieus gaat hoeken, gaan band en balg dingen doen die je niet had voorzien. Ik reed ook met een spacer en had voldoende ruimte tussen bang en balg, behalve in die extreme situatie ;)
Koen is sleeping
07-04-2010, 15:37
@Mellyville: Als een schroefveer afbreekt heb je ook verre van een veilige auto. Wat is dan het verschil met een geklapte balg?
Als je achteras eronderuit duvelt heb je ook een onveilige auto...
Maar daar doel ik niet op. Een balg kan nou eenmaal klappen, lijkt mij een veiliger gevoel dat je dan nog wel thuis kan komen en niet met je bek op straat beland, met alle gevolgen van dien.
Een luchtslang kan heet worden en lek raken, een koppeling kan gaan lekken op den duur, vanalles is mogelijk... De balg zelf veroudert ook, ik bedoel maar dat er vanalles kan gebeuren, en ja, dat kan normaal ook...
Maargoed, ik zou niet met een fijn gevoel rondrijden als ie niet vrij kan rollen in de laagste stand.
het lijkt mij ook niet fijn als er een leiding losklapt en je daarna een rekening van rijkswaterstaat voor een paar meter snelweg-asfalt krijgt, maar dat is een keuze die eenieder voor zichzelf toch maakt, hoever ga je voor de "show"?
Dergelijke dingen, vergen gewoon onderhoud. Ik rij niet veel met m'n wagen, maar ik breng hem binnenkort ook weg om bepaalde koppelingen of kleppen te laten vervangen.
Ik heb al iets te veel geleerd van de vrachtwagens bij ons op de zaak... Poreuze balgen en verroeste koppelingen. (zijn dit wel wat extremere voorbeelden) Maar met onderhoud verklein je het risico wel een stuk!
Wat mij bij dit merk wel aantrekt, is dat je een vaste rijstand in kan stellen... Ik vindt dat een heel goed pluspunt. Maakt de auto ook beter om uit te laten lijnen, denk ik.
martinus83
08-04-2010, 08:36
Inderdaad een hele mooie optie. Ik zou ook de voorkeur hebben aan een vrijloopt wanneer er een leiding, balg of de tank of wat dan ook lekt. Maar dat zal consequenties hebben voor de maximale verlaging.
Op mijn werk moet mijn collega zijn T1 bus aandrijfas uitsparingen in het chassis weer dicht laten lassen omdat hij zo niet goedgekeurd wordt in NL. De bus is geimporteerd uit de USA waar het waarschijnlijk wel gedoogd of toegelaten werd.
Werk je met digitale drukmeters die hem automatisch op rijstand brengen of hoe werkt dat? Wel een toffe en superhandige optie idd!
Mijne heeft dat niet hoor, wel voor geïnformeerd.. maar het zogenoemde 'intelliride' moet 650 euro kosten.
Het zal wel een apart kastje zijn met een eigen geheugen. Hebben vrachtwagens ook!
De intelliride is idd een apart kastje met 5 sensoren voor elke poot met een computer erin die de hoogte regelt naar ingestelde waarde.
Je kunt er verschillende instellingen inzetten.
Wist je al wat van de a4 quattro ?
Is er geen klep tussen te maken dat wanneer er een grote luchtval is, dus een kapotte balg, de klep hierdoor direct dicht gaat? Geen idee of het bestaat, ik denk maar even hardop ;)
Als je luchtbalg knalt of de slang los schiet, wat heb je dan nog aan die klep ;)
Als je luchtbalg knalt of de slang los schiet, wat heb je dan nog aan die klep ;)
Dat de leiding afsluit en je de andere zijde in hetzelfde systeem (voor/achter) nog op druk kan houden...
Correct me if i'm wrong... Maar een klep werkt op eenrichtingsstroom, op het moment dat er geen tegendruk meer is, blijft de klep open staan... Totdat de lucht op is!
Maar mischien is het mogelijk!!!
Een klep werkt op stroom (elektriciteit) en jij bepaalt dus zelf of-ie dan wel dicht, dan wel open is. Je zou er een handmatige klep voor nood tussen kunnen zetten, eigenlijk een vereiste wanneer je auto anders op de grond flikkert!
een handmatige klep ertussen en die je ff dicht zet als het fout gaat op de snelweg of zo.
Jongens denk allemaal ff na voor je iets typt hoe wil je dit allemaal gaan doen;)
En hoeveel kleppen wil ertussen hebben wat ook weer storingen met zich meebrengt.
Vindt al die cowboy verhalen wel grappig over airride maar de helft heeft of rijdt hier op schroefsets zonder voorspanveren waar de veren tussen liggen te rammelen als je de auto opkrikt of over een flinke bult rijdt en daar maakt ook de helft zich niet druk om?
Het systeem van welk merk ook heeft zich intussen wel bewezen dat het betrouwbaar is en as if theorieen zijn er genoeg maar die zijn er ook over getrokken banden,stalen velgen verbreden,schroefsetjes veranderen en zo nog veel meer dingen.
Het zou hier over projecten gaan op Bagyard airride en geen zever topic over wat kan er misgaan ik zal er als iedereen daar behoefte aan heeft wel een topic over openen??
martinus83
09-04-2010, 08:47
Precies, alles kan kapot...
95% van stukken mbt airride heeft te maken met een ondeugdelijke montage en/of het aanlopen van wielen/banden.
JarnoVWPolo6N
09-04-2010, 09:26
Vindt al die cowboy verhalen wel grappig over airride maar de helft heeft of rijdt hier op schroefsets zonder voorspanveren waar de veren tussen liggen te rammelen als je de auto opkrikt of over een flinke bult rijdt en daar maakt ook de helft zich niet druk om?
Het systeem van welk merk ook heeft zich intussen wel bewezen dat het betrouwbaar is en as if theorieen zijn er genoeg maar die zijn er ook over getrokken banden,stalen velgen verbreden,schroefsetjes veranderen en zo nog veel meer dingen.
Het zou hier over projecten gaan op Bagyard airride en geen zever topic over wat kan er misgaan ik zal er als iedereen daar behoefte aan heeft wel een topic over openen??
AMEN! :thumbup:
richard-polo
09-04-2010, 09:38
ze moeten huilen
nadelen morgen zeker genoemd worden geen probleem.
snap best dat er een hoop nadelen aanzitten en dat ga ik ook niet ontkennen.
Maar er moeten wel reeele dingen aangehaald worden en geen dingen roepen die kant nog wal raken.
en omslaan snap niet wat je bedoelt ik geef aan dat dit geen msn topic moet worden zoals zoveel topics de laatste tijd.
Goeie ondernemer ja daar laat ik mijn klanten over oordelen daar kan ik geen uitspraken over doen behalve dat service hoog in het vaandel staat.
breadfan83
09-04-2010, 20:20
Rob, eentje roept ergens op internet iets, en in no time is dit enkele geval de norm geworden.
Als bij eentje de airride knapt zal dat wel overal zo zijn, is immers nog allemaal redelijk onbekend spul, en wat de boer niet kent, schroeft ie liever niet onder zijn auto.
Dat er met de gemiddelde schroefset meer ongelukken gebeuren komt nooit door het materiaal of systeem, we weten immers allemaal prima hoe dat in elkaar zit, en dat kan nooit kapot. :rolleyes:
Ik was er ook altijd van overtuigd dat dat hele airride niks was, had ik immers overal gehoord. Dat elke vrachtwagen zo'n systeem er in heeft boeide nooit. En heb persoonlijk nog nooit, irl of op internet, een geval gezien waarin iemand gecrasht is met een airride setje dat goed gemonteerd was en op de juiste manier werd gebruikt.
Maar we willen allemaal sneller op en neer, lekker veel druk er op, hop en plof... zal het wel weer rommel zijn. Dat we er gewoon met onze fikken af moeten blijven zal er wel niks mee te maken hebben. Zelfde met die goedkope rommel schroefsetjes... allemaal in no time lek als een mandje.... owja, die verwijderde hulpveer, ingekorte bumpstops en veel te lage constante rijhoogte kunnen nooit de oorzaak zijn. :D
:)
http://img.photobucket.com/albums/v142/got_vdub/bagyard.jpg
mega vet hoe kom je daar aan doe mij er 1 prijs mag via mail ;)
Is helaas niet van mij .. zo'n gast uit de US had er zoeen besteld.
Zo.. de 4motion-stabi is ook gemonteerd .. lager gaat 't niet worden als zo :tongue:
http://farm3.static.flickr.com/2692/4531883838_8aa9c1d7f3_o.jpg
@Rob; als je nog meer foto's wil voor op de site oid kan je die gewoon van mijn Flickr afhalen: http://www.flickr.com/photos/39256604@N02/
@ Misha..... Wat vreselijk vet......!!!!!
frankvr6
19-04-2010, 19:27
petje af netjes
golf3freak
19-04-2010, 20:00
Erg gaaf misha.
breadfan83
19-04-2010, 21:48
Ziet er goed uit Mish!
vind het een beetje tegenvallen :tongue:
Jullie moeten in het dikke mk4 topic zijn jongens :tongue:
http://farm5.static.flickr.com/4015/4538833592_3e0ab33b69_o.jpg
De Limburger
03-05-2010, 20:41
Ik heb je een Pm gestuurt met info voor een Airride set voor een Lupo, laat me maar wat weten.
Gr Ronnie
jetta mk1 '82
04-05-2010, 21:38
@ misha: ziet er goed uit! (post is een foto van de zijkant)
Die zijn reeds meerdere gepost her en der.. maar omdat je erom vraagt :)
Hier in vieze toestand, ik heb nog geen fatsoenlijke foto's van de auto eigenlijk..
http://farm4.static.flickr.com/3165/4563569371_58458102dd_o.jpg
frankvr6
04-05-2010, 22:33
staat precies goed zo alleen geen fan van de wielen maar das persoonlijk verders is ie dik
BobbyEdition1
08-05-2010, 18:45
Zo.. de 4motion-stabi is ook gemonteerd .. lager gaat 't niet worden als zo :tongue:
http://farm3.static.flickr.com/2692/4531883838_8aa9c1d7f3_o.jpg
@Rob; als je nog meer foto's wil voor op de site oid kan je die gewoon van mijn Flickr afhalen: http://www.flickr.com/photos/39256604@N02/
Die ligt wel laag! :thumbup:
Nou ja.. gokken, op je meters kan je je druk aflezen.. gewoon zorgen dat hij ± op dezelfde druk staat als toen hij werd uitgelijnd.
Precies.. al lijkt het me wel verrékte handig, maar goed voor zoveel geld hou ik 't wel even zo :screwy:
:cool:
http://farm5.static.flickr.com/4120/4849720813_0aeef9f1a3_b.jpg
:tongue:
bolfvariant
03-10-2010, 20:52
Rob het rijd goed jongen , bedankt :thumbup:
http://i281.photobucket.com/albums/kk226/bolfvariant/diversen/air4.jpg
http://i281.photobucket.com/albums/kk226/bolfvariant/diversen/air3.jpg
http://i281.photobucket.com/albums/kk226/bolfvariant/diversen/air2.jpg
http://i281.photobucket.com/albums/kk226/bolfvariant/diversen/air1.jpg
http://i281.photobucket.com/albums/kk226/bolfvariant/diversen/air.jpg
geen dank Ronny jij bedankt voor het lange wachten ;)
hij rijdt idd super je zal wel ff aan het wassen zijn geweest hij was nogal vies na de rit van donderdag:D
jetta mk1 '82
03-10-2010, 21:12
heb je al nieuws over de prijzen voor mijn 86c sedan?
gr. martijn
p.s. kon niet terug pb'en over de ats'en je inbox was vol.....
hey Martijn inbox is leeg nu en prijzen komen vande week ;)
jetta mk1 '82
03-10-2010, 21:36
laat maar ff weten, alvast bedankt!!
Phoei Ronnie ....... :cool: :thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.