View Full Version : Mooie Edition one
Ik kwam deze net tegen op markplaats.
http://link.marktplaats.nl/315178024
In mijn inzien een mooie edition voor een redelijk prijs.
En op het eerst gezicht na orgineel, op de 2 antene`s na :screwy:
Mooie WOB idd, volgens mij wilt hij radio Moskou ontvangen :D
Jan-Jelle
27-01-2010, 15:38
tjaap aan de edition one?
nette auto...
als ik hem daarvoor zou krijgen wel ja ;)
Nette auto zo op de foto's, prys vind ik ook netjes.
HannoverEdition
27-01-2010, 22:43
is zo op de foto idd een mooie WOB,heb de eigenaar vd week aan de telefoon gehad,is echter geen WOB op kenteken NB-SJ-14 :-(,bevreemd mij enigzins,omdat hij wel de kleur,interieur,vloerbedekking etc heeft plus volgens de huidige eigenaar ook de org duitse papieren etc er bij had,en het volgens de sticker in de koffer is het ook een LC3U kleurnummer volgens hem :confused:
Vreemd verhaal was wel dat hij hem nog maar 3 weken op naam heeft en hem dan verkoopt voor een volvo oldtimer volgens mij :confused:
en er zat nog een beetje werk aan,...koppeling,bandje's voor,remschijfje's voor,desondanks mooie WOB voor een leuke prijs
Jan-Jelle
27-01-2010, 22:52
WOB staat niet altijd op het kenteken zelf, edition normaal wel. mijn broer heeft ook een WOB edition one, en daar staat alleen ''edition'' bij op rdw.nl.
HannoverEdition
27-01-2010, 22:59
WOB staat niet altijd op het kenteken zelf, edition normaal wel. mijn broer heeft ook een WOB edition one, en daar staat alleen ''edition'' bij op rdw.nl.
Ja hehe met WOB op kenteken bedoel ik ook GTI ''EDITION'' :D
Jan-Jelle
27-01-2010, 23:11
OW haha,
wob betekent niet per definitie edition one;)
BobbyEdition1
31-01-2010, 09:30
En zelfs alle Editions hebben het niet...
Mijne is een ingevoerde en hebben ze destijds als 'gewone' GTI ingevoerd,
zodat het goedkoper was :screwy: :confused: :(
:mad:
bluebastard
31-01-2010, 10:24
blokkie ziet er alles behalve "fris" uit :shake:
Heeft vrij nieuwe apk maar moet dus wel nieuwe banden, koppeling en remmen hebben.... :rolleyes:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.