View Full Version : Volkswagen Sharan Routan 3,8 V6 Automaat
:D
http://link.marktplaats.nl/316563879
oettinger_18
29-01-2010, 19:31
lelijk ding :)
Meer zo een auto waarin een Amerikaanse huisvrouw de kinderen naar het voetbal brengt :screwy:
Wat een lelijk ding!
variant110
29-01-2010, 20:40
nou ik ken niet zeggen dat ik hem lelijk vind?!
groot is ie wel
Is die Routan gebaseerd op een type van een ander merk? Het lijkt wel een verbouwde Voyager o.i.d.
aardige reisauto.. misschien omdat ik vader van 2 kids ben, maar is ansich niet verkeerd zo'n sloep
Is die Routan gebaseerd op een type van een ander merk? Het lijkt wel een verbouwde Voyager o.i.d.
klopt in samenwerking met Chrysler gebouwd voor de USA markt
.. en wel apart hier in europa..
die kom je niet zo nog een keer tegen...
niet zo vreemd,lelijk is een understatement.
leuk voor als je eens iets stuk hebt.
Juist ja ,en met deze gladheid niet echt een auto waar je mee aangereden of een bumpertje van kapot wilt rijden,is hier niks van te krijgen natuurlijk. :screwy:
En bij de vw willen ze je al helemaal niet zien denk ik .
Ik kan nog geen reden bedenken om speciaal dat ding te kopen ,ook al ben ik een vw liefhebber.
nou, voor een chrysler vind ik hem anders best mooi
;)
nou, voor een chrysler vind ik hem anders best mooi
;)
hehe,er zit een vw-logo op....
Plat op zijn smoel en een paar leuke velgjes. :D
ik zeg HOK!
doe mij dan maar een touran.... :thumbup:
aardige reisauto.. misschien omdat ik vader van 2 kids ben, maar is ansich niet verkeerd zo'n sloep
:iamwithst
Ik heb er ook 2, en voor nu hoeft het nog niet, maar we willen er eigenlijk nog 2 bij, en dan zou ik zo'n ding graag willen! :rolleyes:
Ik vind dit echter niet de desirable uitvoering... Ze zijn er heel wat smaakvoller qua interieur en lakkleur!
steven16v
29-01-2010, 22:53
nou ik ken niet zeggen dat ik hem lelijk vind?!
groot is ie wel
hehehe :D :tongue: :D
*ff een doordenkertje*
ik heb er vorig jaar ff in gereden, maar echt alleen het logo is VW..
waardeloze afwerking en rij-eigenschappen, zelfs voor amerikaanse standaarden en wegen
Jurgen Santana
30-01-2010, 16:38
Juist ja ,en met deze gladheid niet echt een auto waar je mee aangereden of een bumpertje van kapot wilt rijden,is hier niks van te krijgen natuurlijk. :screwy:
En bij de vw willen ze je al helemaal niet zien denk ik .
Ik kan nog geen reden bedenken om speciaal dat ding te kopen ,ook al ben ik een vw liefhebber.
Onderdelen zijn via http://www.catalina.nl/ toch wel te regelen? De onderdeelnummers staan gewoon in ETKA.
Ik zag mijn collega vandaag een Citroën uitlezen met een VAS kast. Dus denk dat een Routan ook geen probleem is. En anders ff langs de Chrysler:)
precies, alle motorzooi haal je gewoon bij chrysler... waarschijnlijk nog een stuk goedkoper ook..
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4743463
in de US is de productie tijdelijk gestopt wegens tegenvallende verkopen.
Er zijn er nu 29000 gebouwd en 3400 verkocht....
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.