PDA

View Full Version : Sportuitlaat golf 2


Philleuh
01-02-2010, 17:03
Iemand een sportuitlaat liggen voor een golf2?
Heb enkele keren een supersprint gezien met diameter 60mm maar vind er niets van terug op hun site enkel voor golf1 past dit dan?

breadfan83
01-02-2010, 17:18
Voor de Golf 2 kun je hem bij Bolku krijgen. Daar moet die van mij nu ook vandaan komen, maar ik wacht al geruime tijd op bericht van Jeroen.

De laatste keer dat ik van hem hoorde had ie hem al lang geleden besteld, en nog steeds niet binnen van de leverancier.

Dit gaat wel om de Powersprint, dus in RVS. Geen idee hoe het met Supersprint zit. Denk / weet bijna zeker dat de Golf 1 uitlaat niet onder 'n 2 gaat passen.

Philleuh
01-02-2010, 18:04
Voor de Golf 2 kun je hem bij Bolku krijgen. Daar moet die van mij nu ook vandaan komen, maar ik wacht al geruime tijd op bericht van Jeroen.

De laatste keer dat ik van hem hoorde had ie hem al lang geleden besteld, en nog steeds niet binnen van de leverancier.

Dit gaat wel om de Powersprint, dus in RVS. Geen idee hoe het met Supersprint zit. Denk / weet bijna zeker dat de Golf 1 uitlaat niet onder 'n 2 gaat passen.

Bedankt voor je reactie
Op de site van Powersprint zelf vind ik ook niets weer van de Golf 2
Maar ga zeker eens bij Bolku informeren wel jammer dat het 2uur rijden is voor me :(

knarfmk1
01-02-2010, 18:09
er is ook nog de postbode ;)

Philleuh
01-02-2010, 18:16
er is ook nog de postbode ;)
Ga liever zelf mijn spullen halen heb al enkele keren brokken aangekregen ;)

breadfan83
01-02-2010, 18:20
Het eerste deel van de uitlaatlijn is met de post gekomen: tortellini-spruitstuk, (verkeerde) voorpijp, voorste demper en vervangende pijp voor de middendemper.

Kostte geloof ik nog geen 10 euro.

Bij Jeroen kun je het beste even bellen denk ik. PB's kan ie om de een of andere computer-technische reden niet op reageren. En op mijn mails heb ik ook al een hele tijd niks gehoord. Denk dat ik zelf van de week ook maar even de telefoon d'r bij pak. :D

breadfan83
01-02-2010, 18:25
Ga liever zelf mijn spullen halen heb al enkele keren brokken aangekregen ;)

Verzekerd laten versturen. ;)

Maar inderdaad, de gehele uitlaatlijn was in één doos gedaan. Om de demper zat dik sealplastic, maar de rest van de lijn was onbeschermd. Niks geen dozen er omheen, geen verpakkingsmiddel, geen opvulling van de doos.

Vraag dus aan Jeroen, moest je het toch besluiten via de post te regelen, of ie je effe een zooi oude kranten oid in de doos gooit, of rond elk onderdeel de doos waarin het aangeleverd is, te laten zitten. Anders zit je dalijk alles vol deuken en krassen.

Stoffe
06-02-2010, 20:52
Ik heb een remus dubbele uitlaat liggen.
Kortrijk, Belgie

c.goethaert@hotmail.com

(weg wegens montage origine gti)