View Full Version : abc auto's
VW_Mannetje
01-02-2010, 20:39
iemand die abc auto's kent in leeuwarden. hij heeft best leuk spul staan namelijk.
http://www.abc-autos.nl/
Dikke audi's man!
Ken het zelf niet!
VW_Mannetje
01-02-2010, 21:24
dat bedoel ik, heb wel een mail gestuurd voor die 305pk audi. wil wel weten hoe die pk's verkregen zijn!
abc auto's :( :shake:
doe maar eens een google search.. staat in het rijtje van .. cars
http://www.bmwclub2003.nl/viewtopic.php?f=13&t=38132&hilit=ABC
moeah valt best mee.. meer goede dan slechte ervaringen toch?
305 pk uit s3 ... nee voor 305 zou ik er zeker een uitdraai (liefst van die auto) bij willen ... ;)
HannoverEdition
01-02-2010, 22:17
Ik heb er ooit een Bmw 530d executive van 2001 gekocht met alle optie's :D
Kwam rechtstreeks van de Beier vandaan,dealer onderhouden,boekjes alles aanwezig,ik kon leuke handel doen destijds,en incl nieuwe set 18inch M5,was een beest van een auto,prettig behandeld aldaar,heb dik 50,000km gereden en nooooit geen problemen verder gehad met deze BMW,ik heb net ook ff ''revieuws'' bekeken maar mijn ervaring is erg goed/prettig met deze zaak,geen enkel probleem,en hij heeft vaak best apparte en leuke auto's staan :thumbup:
GerardMkIIVR6
01-02-2010, 22:24
Klopt hij heeft een handel lopen met de Beijer.
Heeft veel supernette auto's maar velen van ons kennen de zaak nog van het begin(wel 10jaar terug) toen die net als meeste grote handelaren met rommel begonnen.
Maar tegenwoordig mooie nette auto's en hoor er geen klachten over.
VW_Mannetje
01-02-2010, 22:26
verschillende meningen dus, ik wacht nog even meer reacties af.
@ sixpack: ik wil die uitdraai ook zien ja
Klopt de beijer stuurt auto's met een km/stand boven de 150.000(ommenabij) direct door naar ABC autos
een bekende van mij werkt bij abc autos, voor zover ik weet prima zaak.
voor ieder wat wils, staan duurdere auto's maar ook goedkopere bmw's met veel kilometers etc.
zijn idd verhalen van vroeger. Tis psies wat dude46 zegt. voor ieder wat wils.
Klopt hij heeft een handel lopen met de Beijer.
Heeft veel supernette auto's maar velen van ons kennen de zaak nog van het begin(wel 10jaar terug) toen die net als meeste grote handelaren met rommel begonnen.
Maar tegenwoordig mooie nette auto's en hoor er geen klachten over.
klopt. maar had 1 jaar geleden nog een omgekate e30 m3 staan en een auto van een kennis van mij die meer dan 2 ton was teruggedraaid ( eind 2008).
van de beier zullen ze geen troep ontvangen, maar de naam raken ze hier nooit meer kwijt
steven16v
02-02-2010, 19:05
klopt. maar had 1 jaar geleden nog een omgekate e30 m3 staan en een auto van een kennis van mij die meer dan 2 ton was teruggedraaid ( eind 2008).
van de beier zullen ze geen troep ontvangen, maar de naam raken ze hier nooit meer kwijt
Tijdmachine in de werkplaats? :tongue:
en wie zegt dat dat hun schuld is? Gebeurt tegenwoordig zo goed met papieren en alles erbij dat hun het zelf ook niet weten!
wel apart dat gezien de historie van dit bedrijf het daar juist vaak voorkomt
Jetta MaNiA
04-02-2010, 10:52
Collega bij mij op het werk kent deze meneer persoonlijk.
Zijn woorden: Goudeerlijke jongen!
Dit zijn geruchten die in de wereld geholpen zijn door een ander bedrijf dat intussen niet meer bestaat. Trek je conclusie.
Dit zijn geruchten die in de wereld geholpen zijn door een ander bedrijf dat intussen niet meer bestaat. Trek je conclusie.
Laat me raden... garage indebrand-uitdebrand..?
Jetta MaNiA
17-02-2010, 20:14
Laat me raden... garage indebrand-uitdebrand..?
Weet het fijne er niet van maar heeft er wel iets mee te maken geloof ik...
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.