Log in

View Full Version : brrrr

sixpack
02-02-2010, 23:37
Noumoe wat ik net meemaak ... :eek:

Rij op de A73 sla af richting A77 (goch keulen gennep)
kom daar de bocht uit op de (alles 2 baans)A77....

2 koplampen op de linkerbaan naderen me snel ........ :eek:

Ik kniprrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 200x
schiet de vluchtstrook op

hij remt hard gaat langs me heen en keert op de snelweg, ik sta nog stil op de vluchstook met alarmlichten aan want had net een vrachtwagen ingehaald op de A73 die kon elk moment uit de bocht komen..

Effin bestuurder heeft zijn auto gedraaid, vrachtauto komt de hoek om en we rijden weg ... hij knipperend naar mij ( gok als bedankje )

man was de 1e keer dat ik een spookrijder tegenkwam en hopelijk ook de laatste :redface:

2 engeltjes in de buurt geweest ...

Zo, nu eerst een ...

Jan-Jelle
02-02-2010, 23:39
KRAT Bavaria!

knarfmk1
02-02-2010, 23:40
Hertog Jan!

maar dat is wel effe schrikken! wat ik me altijd afvraag, hoe krijgen ze het in godsnaam voormekaar om per ongeluk spook te rijden?

RubenD
03-02-2010, 00:26
Die bestuurder had dat krat al op dan, ik kan het anders ook niet verklaren, dat je perongeluk de verkeerde kant van de snelweg op rijd.

René
03-02-2010, 00:38
...Schultenbrau!

Mooi dat het goed is afgelopen....proost!

hajee
03-02-2010, 08:27
:eek: wow, dat lijkt me echt schrikken zeg!

Area51
03-02-2010, 08:36
Dat zal zeker ff goed schrikken zijn geweest zeg !!

Ik heb in 2005 in Frankrijk -met de spijlbus- ook een narrow escape gehad.
Ik reed op een snelweg in zuid Frankrijk, vrouw en kind lagen naast me te slapen.. rond de middag, doodstil want al die paturain vreters zitten dan te eten. Lekker rustig en ik kan dan ook lekker opschieten. Ik rij netjes 110 op de rechter rijbaan als ik in mijn spiegel een auto met een bloedgang zie aankomen, ook op de rechter rijstrook.. ik denk dat hij tegen de 180 á 200 reed. In een reflex stuur ik mijn bus maximaal de vluchtstrook op, en dat was maar goed ook, want hij was anders vól achterin komen zetten. Heb nog een aantal km's met hartslag 140 doorgereden, maar daarna ff bij een benzinepomp gestopt om op adem te komen. Stop en stap uit als vrouw en kind wakker worden. Ik help ze uit de auto en zie in de verte een dikke zwarte rookwolk opstijgen. Na een minuut of 10 komt er op de snelweg een brandweer wagen en ambulace voorbij, en als wij na een minuut of 30 ook weer wegrijden komen we een kleine 8 km verder in een kleine file terecht.. na nog eens een kwartiertje passeren we een uitgebrand autowrak waar een wit laken overheen ligt en wat ik zo aan de contouren kon zien was het de auto die ik bijna achterin had gehad....

EelcoB
03-02-2010, 12:04
Woow. Zulke verhalen zijn inderdaad erg schokkend. Helemaal al je de gevolgen een paar minuten na je ziet!

MipMip
03-02-2010, 13:22
Die A73 is wel een fijn weggetje zeg! Bijna elke dag in het nieuws vanwege een of ander ongeluk, problemen met signalering etc.

Richard
03-02-2010, 13:25
ai.. das ook schrikken voor de vrouw..

SubdubberGT
03-02-2010, 14:17
Geef mij maar een Jupiler als die nog te krijgen zijn :D

Maar idd zal wel ff schrikken zijn! :confused: :(