PDA

View Full Version : golf 3 motor in golf 1

caddy ron
03-02-2010, 19:34
hallo mensen,
Ik heb dit ook gepost bij het forum over golf 3 misschien dat hier mensen zijn die mijn probleem kunnen oplossen.
ik heb hier een golf 3 motor in een golf 1 liggen, zo gekocht vorige week. de bedrading is ook golf 3
Ik heb wat dingen origineel gemaakt, ik had bijvoorbeeld een startknop op de pookknop zitten. Dit wilde ik gewoon weer origineel hebben via het contactslot.
Nu heb ik alles zover weer alles origineel aangesloten. Er is een probleem ik krijg geen benzine uit de sproeier. Het is overigens een 1.8 monopoint 75 pk.
De benzine gaat tot aan de brandstofdrukregelaar. Nu heb ik die eruitgehaald en er weer ingezet. Ik had een probleem dat er 2x een plus opzat en dat moet min/plus zijn. Toen hoorde ik de klik weer, dat de sproeier opengaat. Weer alles gemonteerd. Gestart en loopt ook maar niet meer stationeer en ik heb het gevoel dat ie teweinig benzine krijgt.
Mijn vraag is dus eigenlijk of het een probleem is geweest dat ik die brandstodrukregelaar eruit heb gehaalt..... Misschien loopt dat nu niet meer samen. Moet ik nu de gehele inspuiting eens uitwisselen???
Ik hoop dat iemand hiermee kan helpen.
Alvast bedankt.
Groetjes ron.

Kaj_A
04-02-2010, 10:40
Ik denk dat je deze vraag beter in het golf mk III gedeelte kunt stellen ;)

caddy ron
04-02-2010, 12:22
heb ik ook gedaan maar aangezien hier ook mensen komen die er veel versrtand van hebben hoopte ik erop om meer oplossingen.
Groetjes ron

caddy ron
04-02-2010, 17:46
Niemand een idee????
Ik heb vandaag een andere inspuiting erop gezet maar helaas was nog steeds hetzelfde. Dus het ligt aan de bekabeling, nog iemand een idee???

golf mkII 16v
06-02-2010, 08:44
Ik denk dat je deze vraag beter in het golf mk III gedeelte kunt stellen ;)
Of in het golf 2 deel[mortor RP golf2 AAM golf3]
Het co en stationaairtoerental wordt geregeld door de computer
Is deze goed,en goed aangesloten?

caddy ron
06-02-2010, 09:03
dat is het probleem juist je komt er geen wijs uit alles is aangepast op golf 1.........
groetjes ron

caddy ron
06-02-2010, 16:40
mag slotje op
na veel zoeken en meten is mijn probleem eindelijk opgelost, hij loopt weer netjes.
Bedankt vor de tips.
Groetjes ron

steven16v
06-02-2010, 17:58
En wat was het?

caddy ron
07-02-2010, 08:35
de kabels waren verkeerd aangesloten dus heb ik vanalles opgezocht over digifant en wat de functies zijn van de 25 pins en na veel zoekwerk ben ik er toch in geslaagd om de motor weer aan het draaiende te krijgen.
Nu alleen nog een gat onder in het spruitstuk maken voor de lambdasonde en dan loopt ie helemaal mooi.
Groetjes ron