PDA

View Full Version : voorste zetels golf 2

Annie
04-02-2010, 11:56
Hallo,

na gebruik van de search functie heb ik gevonden hoe je de voorste zetels van een mk3 verwijderd:
voorste pinnetje verwijderen
stoel helemaal naar voor schuiven
vooraan opheffen en langsachter weer helemaal uitschuiven

nu probeer ik dit ook met men mk2 in de veronderstelling dat het niet zo verschillend zou zijn, maar ik krijg de zetel dus niet opgeheven nadat ik hem helemaal naar voor geschoven heb... Is het dan toch anders bij een mk2 of zijn er nog wt extra beveilingknopjes e.d. in te drukken?
kortom: hoe haal ik de zetels vooraan er uit?

hugo :cool:

dekilo
04-02-2010, 12:10
voorste pin verwijderen .
Plastic doppen achter op de rails verwijderen en naar achteren eruitschuiven!
Of ben ik in de war met een 86c polo?

Tammoh
04-02-2010, 12:13
:thumbup:

Annie
04-02-2010, 12:17
doppen zaten er bij niet op op de rail, wel telkens op de rail naast de handrem een plastic kap, deze zijn verwijderd.

Gerard Polo MK2
04-02-2010, 12:17
voorste pin verwijderen .
Plastic doppen achter op de rails verwijderen en naar achteren eruitschuiven!
Of ben ik in de war met een 86c polo?

Al was je in de war, is hetzelfde :D

Annie
04-02-2010, 12:21
ow en naar achterschuiven had ik ook geprobeerd, maar lukte ook niet. Krijg de zetel maar een halve cm verder dan de achterste stand en daar krijg ik hem niet verder. Ik zal deze nammidag nog wat gaan proberen en goed uitkijken of er niets in de wegzit. Nu weet ik tenminste of het wel juist is wat ik probeer!

bedankt!

dekilo
04-02-2010, 12:42
FF een flink zetje ertegen geven.

Annie
04-02-2010, 15:21
gelukt!!! dankuwel!!! De zetel kreeg ik er niet uit dor hem met de hand te duwen, ik vond het zelf het gemakkelijkst door er gewoon in te zitten en voorzichtig naar achterte duwen zoals 'normaal'...

Hoelijk binnekort een droge stalaats om verder te kunnen knutselen!

golf mkII 16v
04-02-2010, 22:38
Vaak zit het tapijt iets in de rail en die verhinderd dan het uitschuiven :thumbup: