PDA

View Full Version : plaatwerk polo 1/ audi 50

polopower
15-12-2004, 16:00
Aangezien ik verplicht ben een prijs te noemen -> €15,-

*kijkt de mods lief aan* mag dit zo blijven staan? de partij ligt niet thuis en is te groot en divers om alles apart te waarderen, ik hoop dat jullie daar bgrip voor hebben. Zo niet? -> archief.

Wat ik zoal heb:

Wielkastranden
Spatbordbevestigingspunten/langsdragers
Onderdeurplaten zowel binnenste als buiten
Accubakbodem
Binnen-wielkasten rechts en links
Onderste achterplaat
Bodemdelen
Dorpels
Kriksteun
Kokerbalk (kofferbak)

En nog veel meer, ben bij sommige delen nog aan het puzzelen wat het is.

Het plaatwerk is veelal rood wat op VENG of Klokkerholm zou duiden.

Er zitten enkele HS delen bij en wat grijs gekleurde platen (fabrikant onbekend)

polopower
15-12-2004, 16:17
Ik geloof dat er 1 aanwezig was en jorp had ook al interesse. Mocht hij hem niet willen dan kom ik bij jou terug.

Heb je trouwens interesse in die steilheck randen?

polopower
15-12-2004, 16:48
nope geen foto's heb de randen dij die kerel laten liggen. maar dat neem ik dan wel mee met de 2e lichting. Afkomst is nog even de vraag: rood van kleur en das niet alleen van de vliegroest ;) Klokkerholm of VENG?

Brul maar een prijs.

Mark1
15-12-2004, 19:17
Hoeveel dorpels heb je ? L+R ? Prijs ?
Wielrandjes L+R ? Prijs?

polopower
16-12-2004, 19:49
Dorpels reeds verkocht. misschien dat er nog wat bij de andere partij zit. Wielranden zijn er wel (ook andere partij) maar wel van het type zonder extra inlasblik (snappie)

Brul maar een prijs.

Mark1
16-12-2004, 22:33
Dorpels reeds verkocht. misschien dat er nog wat bij de andere partij zit. Wielranden zijn er wel (ook andere partij) maar wel van het type zonder extra inlasblik (snappie)

Brul maar een prijs.

Ik snap.
Laat die wielrandjes dan maar zitten.....maar mocht je idd nog extra dorpels hebben, houdt ik me aanbevolen !