View Full Version : Afstandsbedieningen
kfreak84
06-02-2010, 18:22
Ik heb de 2 en 3 knops variant afstandsbediening. Je weet wel, waar dat chromen sleutelringetje van afbreekt!
het is gewoon de originele behuizing, geen immitatie.
voor een fractie van de prijs van een nieuwe ab bij de dealer, deze kost zo 75 euro incl inleren.
Bij deze afstandsbediening zet je alleen het binnen werk over en ben je voor € 15 p/s incl verzenden klaar!!
ik heb even de foto's gelinkt;
http://fotos.marktplaats.com/kopen/3/dc/3sDGQClWXL/9CiLQ9h6v0w==.jpg
http://fotos.marktplaats.com/kopen/6/d8/Kxqw7VuGm2GqJfga6wbJmQ==.jpg
Voor interesse graag even mailen of bellen.
Groeten!
Patrick
0628127694
kfreak84@hotmail.com
breadfan83
06-02-2010, 18:51
Zou hier ook even de prijs er bij zetten, moet namelijk volgens de regels.
Geen idee wat dit bij de dealer kost, maar voor 15 euro krijg je daar maar verdomd weinig, dus denk dat dit best wel aantrekkelijk is voor veel mensen.
Spelregels voor verkopers:
Zet in het onderwerp voor welk type auto het artikel is.
Bijvoorbeeld: Golf II /Type 2 spijlbus, 4-deurs interieur.
Er moet een (vraag)prijs vermeld worden voor elk onderdeel dat je verkoopt. Advertenties zonder prijs worden zonder pardon verwijderd.
Artikelen moeten met VAG (VW, Audi, Porsche etc.) te maken hebben.
Zorg dat in je profiel je woonplaats is vermeld, of dat dit in je advertentie staat. Ook dit is verplicht.
Geen bedrijfsreclame. Meld je hiervoor bij de beheerders.
Wees duidelijk. Geef zaken als ET-waarde, steek en ander zaken door in je bericht.
De plaatser is verantwoordelijk voor de telefoonnummers die hij/zij opgeeft.
Het is toegestaan een advertentie één maal per dag omhoog te halen ("uppen"), mits je die dag nog niet gepost hebt in je advertentie.
Bij meerdere ‘up posts’ per dag, zullen alle ‘up posts’ van die dag worden verwijderd.
Alle replies die niets met het eerste bericht te maken hebben en de reacties daarop
worden verwijderd.
Indien er in een thread met een advertentie drie maanden niet gepost wordt zal deze worden verwijderd.
Berichten als ‘je hebt PM of mail’ zijn overbodig en niet gewenst. Deze zullen dan
ook verwijderd worden zonder aankondiging.
Geef het door als het product verkocht is.
Links naar advertenties op MP, eBay of andere sites worden niet gewaardeerd. Een beetje moeite doen is wel zo netjes.Indien de regels niet nageleefd worden is de beheerder gemachtigd een advertentie zonder aankondiging te verplaatsen. sluiten of zelfs te verwijderen. :thumbup:
zijn dit orginele behuizingen die je af fabriek ook krijgt of imitatie,kan het in de advertentie niet echt duidelijk vinden namelijk :)
kfreak84
06-02-2010, 22:26
advertentie aangepast, dit is de originele behuizing..
PeanutOne
07-02-2010, 14:37
ik heb wel interesse, voor mn touran 3 knops!
mvg Randy
kfreak84
11-02-2010, 22:15
heeft niemand een afgekauwde/versleten sleutel hier?
Ik heb er 2, beide zonder dat haakje.. kan m'n sleutels er dus niet aanhangen, best irritant.
Maar hoe werkt dit dan.. gewoon je sleutel 'openbreken' en dat nieuwe omhulsel er weer omklikken?
kfreak84
12-02-2010, 22:21
inderdaad, daar komt het op neer, je zet het binnenwerk over. bij mij op het werk heb ik er ook al diverse gedaan, zonder problemen!! en je zit niet met een afstandsbediening wat je moet inleren.
Trouwens; mochten mensen het allemaal niet vertrouwen, ik ben er op de midwintermeet ook. maar neem dan wel even contact met me op...
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.