Log in

View Full Version : Afslaan bij hoge temperatuur!?!?!?

Henk Timmer
08-02-2010, 22:48
Ik rij sinds kort in een golfje 1 cabrio 1.6 55 kw.
Nu viel de auto gisteravond uit het niets uit... Hij sloeg met starten niet aan, maar na 5 minuten wachten deed ie het weer. Toen ik verder reed en de auto weer goed warm was sloeg hij weer uit :confused:

Weet iemand toevallig wat het probleem zou kunnen wezen?

breadfan83
08-02-2010, 23:23
Als ik op de nieuwe info over mijn oude blok moet afgaan, zou ik het in de brandstofvoorziening zoeken.

Bij mij ging dat hetzelfde, leek net of ie verzoop. Als dan de motor weer droog was, kon ie weer starten. Op een gegeven moment was het echter zo erg dat er gewoon uren en zelfs dagen overheen gingen voor ie weer wilde starten.

Henk Timmer
08-02-2010, 23:45
En hebben we het dan over filtertje vervangen of over inspuit vervangen?

Ik zal in t weekend wel even alles bekijken, bedankt voor de tip!

Ik heb gehoord dat bij een mkIII het ook vaak aan de bobine kan liggen, maar weet niet of dit ook het geval bij een 1er kan zijn?

caddy ron
09-02-2010, 13:52
vaak ook de onstekeing(halgever) de oorzaak ik zou er eens, nakijken
Succes
groetjes ron

Henk Timmer
14-02-2010, 22:31
pfff druk druk druk nog niet aan toe gekomen... hopelijk woensdag even tijd om te kijken!

Henk Timmer
08-03-2010, 21:48
Ontsteking is het probleem in ieder geval niet.. Heb hem vervangen 2 weken terug, en afgelopen zaterdag weer gezeik :S (voor de rest word er namelijk niet mee gereden) dus woensdag a.s maar even kijken of het de bobine is, k heb gelukkig nog een z.g.a.n liggen... anders maar naar de brandstof...

Henk Timmer
13-03-2010, 17:44
Voor iedereen die dit probleem ook heeft, onder je paravent aan de stuurkant zit een kleine module, die was bij mij stuk, vervangen en problem solved :cool: