View Full Version : motorblok+kabelboom Audi100 2.5TDI
ik zoek een compleet blok met kabelboom uit een Audi100(eerste model A6 zegmaar) of een complete (liefst lopende) sloper.
mag ook een auto zijn met motorschade!
(ruilblok uit transporter heb ik wel voorhanden)
Alles mag aangeboden worden,of evt. een adres waar zo'n auto staat/ligt/hangt.
BVD Gerben
Ik heb de donor A6 voor mijn Audi 100 1977 gevonden via Autoscout24.de Daar staan regelmatig de 140pk met 6-bak en climatronic uitvoeringen op onder de 1500 euro.
Maar ook in duitsland geldt een sloopregeling en ze worden lastiger te vinden.
Er is ook een 120pk TDI geleverd in de type 44 100.
Waar is het voor? In een transporter of Audi?
jetta mk1 '82
12-02-2010, 11:45
Waar is het voor?
ik ben in maart jarig en gerben is vast opzoek naar een leuk verjaardags cadeau :D
het is voor in m'n audi (typ81 coupé) de uitvoering maakt opzich niet uit,maar liefst wel de 6bak.
heb al een automaat aangeboden gekregen,maar daar heb ik niks aan.
@martijn;als die van mij klaar is gaan we die van jou doen;):D
Bij Schaap&Bron in Joure staat een A6 2.5 TDI van dat type, met linkervoor-zijschade dus waarschijnlijk alles onder de kap nog intact. Misschien heb je er wat aan.
jetta mk1 '82
13-02-2010, 00:21
@martijn;als die van mij klaar is gaan we die van jou doen;):D
goed plan ;) al moet ik eerst verhuizen en kijken wat er van de spaar rekening overblijft....
Bij Schaap&Bron in Joure staat een A6 2.5 TDI van dat type, met linkervoor-zijschade dus waarschijnlijk alles onder de kap nog intact. Misschien heb je er wat aan.
wel een 2.5TDI? of is die net binnen?
had ze namelijk al gebeld..
@martijn,komt wel goed :thumbup:
niemand die iets weet te staan?
wel een 2.5TDI? of is die net binnen?
had ze namelijk al gebeld..
Idd een 2.5 TDI... is een week of 4 á 5 terug binnen gekomen, maar ze A). slopen er aan de lopende band en B). doen veel handel met Polen/Roemenen/Bulgaren/ dus spul heeft daar vaak geen lange sta-tijd...
toch ga ik er maandag weer een belletje aan wagen,je weet maar nooit....
die gast die ik aan de draad had kwam ook niet zo snugger over,volgens mij wist ie niet eens wat voor auto ik bedoelde:D:D
iig bedankt voor je tip:thumbup:
martiepartie
17-02-2010, 08:32
toch ga ik er maandag weer een belletje aan wagen,je weet maar nooit....
die gast die ik aan de draad had kwam ook niet zo snugger over,volgens mij wist ie niet eens wat voor auto ik bedoelde:D:D
iig bedankt voor je tip:thumbup:
Heb je het Schaap aan de lijn gehad, als je info wilt moet je bij De Bron zijn :D
Goed plan zeg, zo'n TDI in de coupe.. Wordt wel een monster :thumbup:
idd bij schaap en bron staat een tdi.. had hem ook al gespot voor onderdeeltjes
Waarom ga je niet voor mechanisch?
Dan hoef je enkel een motorblok te scoren en kabelboom kan volledig vervallen. Ik kan wel een mechanische pomp voor je bouwen.
het schaap bij de bron wil alleen van de delen af en ook nog eens voor niet-interessant geld.
heb eens nagedacht over wat bert oppert en ga dat uitvoeren.
heb op m'n werk al een blok gekocht zelfs,uit een volvo v70.die hebben een grotere turbo.de pomp gaan we eerst zelf maar eens proberen te maken,hebben al eens 4cyl-Mtdipompen gemaakt dus dit moet wel gaan lukken(hoop ik)
wat mij betreft mag dit topic gesloten worden,iedereen bedankt voor het meedenken:thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.