View Full Version : jetta 1 diesel uitlaat
Hoi!
ik was benieuwd of er iemand een jetta 1 diesel uitlaat heeft liggen?
Heb je er een? Mail me dan op rgeerse@hotmail.com.
Groeten,
Ruben
uitlatenboer misschien? Voor dat geld kun je denk ik haast beter een nieuwe kopen... als je verzend of benzine/dieselgeld gaat rekenen.. en gebruikte uitlaten rotten toch altijd.. hebben meestal al even gelegen.. enz enz enz...
of is een nieuwe zo schrikbarend duur?(geen idee hoor, maar dacht dat een 50 a 65 euro het wel zou zijn zo ongeveer)
Hoi!
voor welk geld tommy?
Gr,
Ruben
ik denk dat als je al een nette vind, dat de verkoper al gauw rond de 15 a 20 euro vraagt... en dan heb je weer een oude/gebruikte
HEb nog geen bedragen onder de 100 euro gehoord. Kwik fit 300 en een kerel van internet vroeg hetzelfde.
Heb nu contact met iemand die een golf dieseluitlaat kan leveren voor 35 euro. Lijkt me al beter. Dan las ik zelf we het laatste stukkie eraan zodat ie onder de jetta vandaan komt.
ik denk dat als je al een nette vind, dat de verkoper al gauw rond de 15 a 20 euro vraagt... en dan heb je weer een oude/gebruikte
djeez... voor dat geld koop je zowat een spaghetti spruitstuk.... zal vanmiddag eens vragen wat zoiets nieuw kosten moet bij de onderdelenboer.
bij, bij Kwikfit waren banden die ik wou hebben ook 120 euro, waar ik ze later voor 74 kon krijgen... dus wat dat betreft....
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.