PDA

View Full Version : golf 2 onderdelen

neef_m
13-02-2010, 19:55
hallo allemaal, ben op zoek naar wat onderdeeltjes:

beugeltjes voor het monteren van de achterpanelen, dit zijn de klemmetjes die onder het rubber van de zij-ruit zitten om het bekledingspaneel naast de achterbank te monteren ( stuk of 4 )

rechter en linker raammechaniek voor een 2 deurs golf ( oud type met spijltjes in de deuren ) handbediend

klep die tussen de retour komt van de kachel radiateur ( schijnt ooit een modificatie te zijn geweest? foto van het onderdeel volgt )

ik hoor het wel

Jel Golf 2 GTI
13-02-2010, 20:05
hallo allemaal, ben op zoek naar wat onderdeeltjes:

beugeltjes voor het monteren van de achterpanelen, dit zijn de klemmetjes die onder het rubber van de zij-ruit zitten om het bekledingspaneel naast de achterbank te monteren ( stuk of 4 )

rechter en linker raammechaniek voor een 2 deurs golf ( oud type met spijltjes in de deuren ) handbediend

klep die tussen de retour komt van de kachel radiateur ( schijnt ooit een modificatie te zijn geweest? foto van het onderdeel volgt )

ik hoor het wel

Kijk ff in men verkooptotpic: verkooptopic MK2 (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=65984)

Beugeltjes heb ik wel liggen denk ik. Zijn dit degene die vast zitten met popnagels??

Grtz Jel

golf mkII 16v
13-02-2010, 21:54
Beugeltjes en kachelmodificatie heb ik
Denk raammechanisme oud model rechts

neef_m
01-03-2010, 20:23
ok raam mechanieken ondertussen gevonden!

met enige spoed opzoek naar de beugeltjes

golf mkII 16v
01-03-2010, 22:42
Beugeltjes en kachelmodificatie heb ik
Denk raammechanisme oud model rechts
:thumbup: