View Full Version : Remmen golf 3 16v??
Hallo
Ben op zoek naar remmen voor mijn golf 3.
De achterste schijven zijn bijna op en ik wil de voorste ineens mee vernieuwen.
Wil graag beter remmen indien dit mogelijk is.
En ik wil zeker geen gepiep, ik word daar zot van.
Weet er hier iemand een goed merk en waar ik deze kan vinden?
Mvg Wout
Brembo is wel goed, en ziet er ook gelijk mooi uit.
Alleen zo'n set is aardig prijzig!
Of anders eens navragen bij een VW dealer wat er zoal te krijgen, en op te leggen valt, zonder al te veel problemen.
Anders gewoon terug de standaard remmen erop zetten. En die een leuk (net niet) standaart kleurtje geven. Dat gepiep tja, dat kan van alles zijn. De boel eens een smeerbeurt geven doet ook al wonderen. (moet bij die van mij ook SNEL eens gebeuren)
dieselaar
20-02-2010, 22:23
gepiep van je remmen zijn trillingen van je remblokken en je kunt dit voorkomen door aan je blokken een klein schuin kantje te vijlen en de achterkant die tegen de zuiger en de klauw zit insmeren met kopervet. (Dus niet de kant die tegen je schijf komt)
en als je beter wil remmen zou je een setje performance blokken kunnen monteren.
gepiep van je remmen zijn trillingen van je remblokken en je kunt dit voorkomen door aan je blokken een klein schuin kantje te vijlen en de achterkant die tegen de zuiger en de klauw zit insmeren met kopervet. (Dus niet de kant die tegen je schijf komt)
en als je beter wil remmen zou je een setje performance blokken kunnen monteren.
Het gepiep komt door de remstof die tussen de blokken en de schijf gaat zitten. Je zou daarom in het midden van je remblok een verticale gleur kunnen maken.
Iig, zo is mij dat meerdere malen uitgelegd.. ;)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.