View Full Version : Geschorste auto overschrijven
Ik ging vandaag even een auto overschrijven die de huidige eigenaar geschorst heeft staan.
Nou zei die muts aan de balie dat ze de auto niet kon overschrijven omdat hij geschorst was.
Dus de huidige eigenaar zou hem eerst uit de schorsing moeten halen voordat hij op mijn naam kon komen te staan.
Hier klopt naar mijn weten geen hol van, ik heb vorig jaar gewoon 2 auto's en een brommer die geschorst waren zonder problemen over laten schrijven.
Zijn de regels opeens verandert of wist die muts gewoon niet waar ze het over had?
Want dan ga ik morgen gewoon even naar een ander postkantoor en laat hem alsnog lekker overschrijven.
Ik ging vandaag even een auto overschrijven die de huidige eigenaar geschorst heeft staan.
Nou zei die muts aan de balie dat ze de auto niet kon overschrijven omdat hij geschorst was.
Dus de huidige eigenaar zou hem eerst uit de schorsing moeten halen voordat hij op mijn naam kon komen te staan.
Hier klopt naar mijn weten geen hol van, ik heb vorig jaar gewoon 2 auto's en een brommer die geschorst waren zonder problemen over laten schrijven.
Zijn de regels opeens verandert of wist die muts gewoon niet waar ze het over had?
Want dan ga ik morgen gewoon even naar een ander postkantoor en laat hem alsnog lekker overschrijven.
had ik ook met de mk3, deze was ook geschorst en ik stond bij die balie en die mevrouw zij dat de eigenaar erbij moest zijn of een machtiging afgeven. had een redelijk discussie met haar waarna zij d haar bijbel erbij ging halen voor de procedure, maar achterop het overschrijvingsbewijs stond wat je moest doen en toen heeft ze het toch maar gedaan. gewoon een ander postkantoor proberen, waar ben je geweest?
Delft, maar die muts moet dus gewoon niet ouwehoeren en dat ding overschrijven :D
Schorsing zegt niets over eigendom, een geschorst voertuig kun je gewoon overschrijven.
Let er wel op dat met de overschrijving de schorsing meteen ongedaan is, dus dat je (indien nodig) de auto direct zelf nog weer moet schorsen?!
SubdubberGT
17-02-2010, 20:35
Gewoon overschrijven hoor, heb ik ook altijd gekunnen en kan ik nog steeds :screwy:
precies, gewoon overschrijven en opnieuw schorsen.
anderhalve maand geleden nog gedaan
pas nog gedaan moet geen probleem zijn, gewoon overschrijven, nieuwe schorsing erop en klaar.
martiepartie
18-02-2010, 12:58
zeker bij het postkantoor in de Bruna? Dat is er nog maar net, toen ik mijn auto over ging schrijven heb ik er ook een tijdje gestaan omdat mevrouw de muts niet wist hoe het moest....
Geschorste auto kan je gewoon overschrijven, is mij tenminste wel gelukt :D
Schorsing zegt niets over eigendom, een geschorst voertuig kun je gewoon overschrijven.
Let er wel op dat met de overschrijving de schorsing meteen ongedaan is, dus dat je (indien nodig) de auto direct zelf nog weer moet schorsen?!
Bovenstaande is correct vorige maand ook een geschorste auto overgeschreven (en ook zonder de eigenaar)
Beetje jammer dat blijkbaar niet iedereen van de regels op de hoogte is..
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.