PDA

View Full Version : Hoe motorafdekplaat verwijderen


SubdubberGT
20-02-2010, 13:37
Hoe moet ik de motorafdekplaat eraf halen van mijn Golf V GTI ??

Ding zit muurvast en volgens mij zit ie gewoon in rubbers bevestigd, maar ik kan rukken wat ik wil, hij komt niet los..

wie o wie

http://img17.imageshack.us/img17/3638/afbeelding525c.jpg

bertjeeee
22-02-2010, 18:19
gewoon rukken wel met beleid
hij zit vast in rubbers

SubdubberGT
22-02-2010, 18:22
:D ja daar was ik onderhand wel achter :D ben zelf monteur maar dat iets zooooo vast zit kan eigenlijk toch niet :screwy:

vd week maar ff proberen als de rubbers wat warm zijn :thumbup:

kompgoe :D

Ward
22-02-2010, 18:57
gewoon rukken wel met beleid

"Met beleid" zijn inderdaad de goede woorden. Ik heb zelf een keer het grijze gedeelte van de motorafdekking (over de 200 euro :screwy: ) met iets minder beleid eraf getrokken, met een grote scheur als gevolg. Gelukkig moest hij eraf omdat deze vervangen werd door een carbonnen exemplaar.

Veel succes ermee :thumbup:

SubdubberGT
22-02-2010, 20:35
"Met beleid" zijn inderdaad de goede woorden. Ik heb zelf een keer het grijze gedeelte van de motorafdekking (over de 200 euro :screwy: ) met iets minder beleid eraf getrokken, met een grote scheur als gevolg. Gelukkig moest hij eraf omdat deze vervangen werd door een carbonnen exemplaar.

Veel succes ermee :thumbup:

haha oke dan maar gaat goedkomen :thumbup:

Fryslan
22-02-2010, 22:25
even in spuiten met wat spuitvet.. dingen gaan idd goed vast zitten. Haal ze elke dag los, en tot nu toe willen ze nog altijd los haha :) Anders even lostrekken als de motor warm is!

Turbo-Variant
23-02-2010, 13:32
"Met beleid" zijn inderdaad de goede woorden. Ik heb zelf een keer het grijze gedeelte van de motorafdekking (over de 200 euro :screwy: ) met iets minder beleid eraf getrokken, met een grote scheur als gevolg.

Veel succes ermee :thumbup:

Netjes. :thumbup:

SubdubberGT
23-04-2010, 19:56
haha weer even in het zicht,

motorplaat is eraf hoor, geen tijd voor gehad laatste tijd, maar moest toch maar eens een beurtje doen :thumbup:

stelde geen ruk voor als die een beetje warm is, maar bij koudere weersomstandigheden geen doen :thumbup: