View Full Version : Witte blokje contactslot
Sjoerd-mkI
22-02-2010, 21:27
Ik heb nu een nieuwe zekeringkast in mn jetta zitten, hij loopt nu weer prima alleen werken de ruitenwissers, knipperlichten, dimlichten etc. niet meer.
De radio werkt echter wel wanneer ik het contact inschakel.
Nu heb ik een beetje gezocht hier en ik zag dat vaak het witte blokje in het contactslot stuk gat maar ik vroeg me af of die van een golf 2 het zelfde is als een golf/jetta 1.
Wie kan mij hier meer over vertellen?
heb er anders hier ook nog wel 1 liggen, stuur maar een pb bij intresse
knedel16vweber
23-02-2010, 04:24
zijn nog gewoon nieuw te krijgen bij de dealer en kosten bijna niets.
maar of daar mee je probleem mee verholpen is weet ik niet zo zeker.
en een late mk1 zou op een vroege mk2 moeten passen maar voor die 2 tientjes zou ik het niet eens proberen.
groet frank
Sjoerd-mkI
23-02-2010, 07:43
Ja als het 20,- is dan probeer ik het wel maar ik zag in een ander topic dat ie 40,- kost en dan wil ik wel ff iets anders proberen.
Het gaat om een 81er dus oud type zekeringkast.
Maar jij zegt dat je niet weet of m'n problemen dan weg zijn, heb je een idee waar het wel aan zou kunnen liggen?
knedel16vweber
23-02-2010, 17:18
Ja als het 20,- is dan probeer ik het wel maar ik zag in een ander topic dat ie 40,- kost en dan wil ik wel ff iets anders proberen.
Het gaat om een 81er dus oud type zekeringkast.
Maar jij zegt dat je niet weet of m'n problemen dan weg zijn, heb je een idee waar het wel aan zou kunnen liggen?
normaal gesproken als het blokje kapot zou zijn gebeurt dit door een te zware sleutelbos.
normaal zou de motor dan ook niet starten en zo wel na het loslaten van de sleutel weer uitvallen.
misschien ben je wel ergens een massa kabeltje vergeten oid.
groet frank
Sjoerd-mkI
23-02-2010, 20:03
Frank,
ik hen alleen 1 sleutel in het contact maar ik weet natuurlijk niet hoe dat de vorige 28 jaar is geweest.
Ik had het probleem wat jij noemt over het afslaan maar sinds de nieuwe zekeringkast is dat weer over of dat moet puur toeval zijn.
Gr.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.