PDA

View Full Version : G60 stotterd boven de 5000tr/min

Black Devil
22-02-2010, 23:09
Vraagje: probleem waar ik me zelf ondertussen lens zoek. Als de motor op bedrijfstemperatuur is en je trekt hem door in zijn versnellingen bijv 2 of 3 dan gaat de motor stotteren/inhouden alsof je in toerenbegrenzer zit gebeurd boven de 5000 tr min en soms bij 5500 tr min.

Blauwe temp sensor is nieuw
Heb het ook met stekker van lambdasonde los
Rotor verdeelkap kabels zijn goed
Ontsteking staat op tijd zoals voorschrift
Rijdt op 98 bp brandstof

G lader is net ingereden na revisie, met de ongereviseerde lader deed dit probleem zich niet voor.

Morgen ga k er nieuwe bougies in draaien maar denk niet dat dit het is

Ghost13c
22-02-2010, 23:45
Vraagje: probleem waar ik me zelf ondertussen lens zoek. Als de motor op bedrijfstemperatuur is en je trekt hem door in zijn versnellingen bijv 2 of 3 dan gaat de motor stotteren/inhouden alsof je in toerenbegrenzer zit gebeurd boven de 5000 tr min en soms bij 5500 tr min.

Blauwe temp sensor is nieuw
Heb het ook met stekker van lambdasonde los
Rotor verdeelkap kabels zijn goed
Ontsteking staat op tijd zoals voorschrift
Rijdt op 98 bp brandstof

G lader is net ingereden na revisie, met de ongereviseerde lader deed dit probleem zich niet voor.

Morgen ga k er nieuwe bougies in draaien maar denk niet dat dit het is

kan het niet je toppaking zijn ik had laast het zelfde. probleem ook van alles gedaan. uit eindelijk was het me toppaking

Typ 81
22-02-2010, 23:48
U zegt?

Erdem, zaterdag even die 195's erom draaien?

Daag

Black Devil
23-02-2010, 06:38
Nee het is niet de koppakking.

Jeps de banden waren gisteren bezorgd dus die gaan we ff monteren.

Sjoerd-mkI
23-02-2010, 07:46
En je weet zeker dat ie genoeg brandstof krijgt?

Ralph
23-02-2010, 12:59
En je weet zeker dat ie genoeg brandstof krijgt?

Misschien idd de brandstofpomp die niet meer genoeg levert, hier kun je ook de druk van laten meten.

Dennis@polo86c.nl
23-02-2010, 13:12
Benzinefilter al eens vervangen?

Turbo-Variant
23-02-2010, 13:18
Wat opvallend is, is dat het na de laderrevisie gekomen is... Is de druk veel veranderd na revisie?

Revisie = meer druk = eerder detoneren? En check de brandstofvoorziening inderdaad goed.

Black Devil
23-02-2010, 17:33
Vanmiddag aan de rommel geweest. Laderdruk is inderdaad een stukje omhoog gegaan.
Maar na demontage oude bougies gezien dat het de verkeerde waren, nieuwe erin en klacht is weg.

Maar nu viel hij opeens uit onder het rijden, toerenteller gelijk op 0. Dus even nieuwe hall gever erin en dan moet hij klaar zijn.