Log in

View Full Version : carb => K-jet


GJ007
24-02-2010, 18:52
bij de ombouw naar K-jet loop ik tegen een paar dingen aan:

- leidingen (stalen vd brandstof) ... 8mm? (iemand bevestigen?)
- accumulator, alternatief (bvb drukregelaar met een terugslagklep)

dakeraf
25-02-2010, 12:49
Je zal de tank moeten vervangen en alle brandstofleidingen en de draadboom van een injectie gebruiken

yuli
25-02-2010, 14:22
leidingen gewoon 8mm koper pakken nieuwe rubbers voor om de leidingen vast te klemmen bestellen bij de dealer en klaar. Als je niet de tank wil vervangen omdat dan de je achteras en remleidingen los moet kun je ook een opvoerpomp pakken van een golf 1 cabrio of golf 2 de plus pak je van de hoofdpomp. Bij de dealer bestel je dan een 3 pins stekker en 3 pins rubber voor de vlotterstekker. Je hebt alleen een stekker trekker nodig kost een 10tje bij de betere automaterialen zaak.

Als je voor de accumulator gaat heb je om deze op te hangen ook een harnas nodig. 1 draadpunt is aanwezig op het chassis en 1 draadpunt op de tank. Dit laatste mits je een GTI tank heb gestoken als je de originel tank laat zitten kun je een klem bestellen met draadpunt.