View Full Version : Vraagje cabrio hoes & achterbank
stefanebg
25-02-2010, 20:30
Hallo, ik loop tegen verschillende dingen aan bij mijn mk3 cabrio.
Hoe verwijder ik de luchtroosters dit omdat er een schotje uit is gevallen.
Mijn achterbank wil niet in de vergrendeling vallen welke handeling is hier voor nodig of wat kan het probleem zijn.
Hoe verwijder ik de hendel waarmee je de stoel naar voren klapt.
En als laatste heb ik een probleem met mijn kaphoes waarvan de sluiting niet erg meewerkt iemand bekend met dit probleem?
(deze komt als het goed is ook van een mk3)
http://www.volksforum.com/albums/files/6/7/3/7/Afb027.jpg
Ik hoop dat er iemand is die mijn vraagjes kan beantwoorden
Gr stef
stefanebg
26-02-2010, 15:43
Niemand
Jo
Mijn achterbank wil niet in de vergrendeling vallen welke handeling is hier voor nodig of wat kan het probleem zijn.
Kan het zijn dat hij nog op slot staat?
Anders moet iemand de kabel in de achterbank vast houden en probeer jij hem dicht te doen.
Die lucht rooster weet ik helaas niet meer. Ik heb iets van de frontjes los geklink, toen kon ik ze losschroeven..
Die klikkers van je kap kun je die niet los schroeven en vervangen?
stefanebg
26-02-2010, 20:30
Jo
Kan het zijn dat hij nog op slot staat?
Anders moet iemand de kabel in de achterbank vast houden en probeer jij hem dicht te doen.
Die lucht rooster weet ik helaas niet meer. Ik heb iets van de frontjes los geklink, toen kon ik ze losschroeven..
Die klikkers van je kap kun je die niet los schroeven en vervangen?
Ja, het slotje staat open bij de achterbank, ik zal het eens met 2 man proberen misschien dat de bank hem zelf dichtdrukt.
Ook heb ik vandaag nog even naar de kaphoes gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat de balletjes te klein zijn (waar de drukknop op komt). Is dit het verschil bij een golf 3 en 4 kap?
stefanebg
03-03-2010, 19:43
niemand :confused:
Sorry, ik zou het niet weten.
- De luchtroosters kun je eruit halen door aan de linker of rechter kant een dunne platte schroevendraaier te steken, op het scharnierpunt zeg maar.
- De achterbank ontgrendel je door aan de knop/kabel te trekken die je in de kofferbak vind, het kan misschien dat daar een knik inzit oid. waardoor hij niet vergrendeld.
- de hendel voor de stoel zit er op geschoven, het lijstje wat daar onder zit zit met 1 schroef vast.
- het lijkt of er iets mist bij de sluiting op je kaphoes, bij mij is het gaatje veel kleiner wat je over het pinnetje heen drukt. Het zou moeten werken als een soort knoopje. Ik denk inderdaad dat hier het verschil zit tussen een golf 4 en een golf 3.
stefanebg
04-03-2010, 22:18
Bedankt voor de info daar kan ik wat mee.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.