View Full Version : Beterschap Hans , aka Veedubber.
Hans ,
we wensen je veel sterkte en hopelijk dat je snel weer thuis bent .
laat ons svp niet meer zo schrikken he !
prettige kerstdagen en geen gezond 2005 !
wat is er gebeurd dan sixpack?
iig erg veel beterschap toegewenst!
edit: hartinfact is zeker schrikken!!
ik hoop dat je je al beter voelt nu!!!
Heel veel beterschap toegewenst en zekers een gezond 2005!!
veel beterschap, wat er ook is..
Golfzilla
20-12-2004, 23:02
ja idd, veel beterschap, weet ook niet wat er aan de hand is, maar komt bij mij nogal ernstig over zo...........
Dat is zeker schrikken...
Veel sterkte en beterschap Hans!!
:eek: idd wel schrikken! nogmaals beterschap.
sow dan.. das niet niks.. :eek: :eek: :eek:
Van harte beterschap Hans!!
en EEN gezond 2005 (hè peter ;))
Beetlefreak
20-12-2004, 23:54
Dis niet mis! Take it easy, take a ...
Beterschap ermee!
Erg geschrokken Hans, van harte beterschap!
Ik ken Hans dan wel niet persoonlijk maar ik sluit me hier bij aan..
Sterkte Hans.....en natuurlijk voor jouw dierbaren !!
polopower
21-12-2004, 08:07
Beterschap hoop dat je herstel voorspoedig verloopt.
Keep on Keeping on Hans !!!
Dennis@polo86c.nl
21-12-2004, 08:21
Beterschap!
Pedaalemmer
21-12-2004, 09:00
Sterkte en beterschap en hopelijk nog fijne feestdagen!
OakgreenVR6
21-12-2004, 09:07
Hans, hopelijk zul je spoeidig herstellen! En we komen je kant op zodra het kan, om je wat op te vrolijken :)
Van harte beterschap, and easy going hè !!!!
Grtz................ LRR
Idd ...... hartinfarct .
volgens zijn moeder een hart stilstand waarna hij na reanimatie weer begon te kloppen, dat is volgens mij iets anders, iets heftigers ook. Dat neemt absoluut niet weg dat ook ik hem erg veel beterschap wens. Door het tijdelijke zuurstofgebrek, of door de medicijnen (dat weet men nog niet) is hij zijn korte termijn geheugen ook nog kwijt......
OakgreenVR6
21-12-2004, 12:13
Ik hoop ook dat het geen tot zeer weinig gevolgen heeft voor z'n studie. Ik geloof dat hij net in het laatste jaar van de HTS-A zit. Zou toch kut zijn als hij dat laatste stukje niet af kan maken.
daar moet de school maar begrip voor hebben . :mad:
Johan-dtc
21-12-2004, 12:27
beterschap.......
ja school is het laatste waar ik me nu druk om zou maken
Dat doe jij zowiezo wel jaap ........ :tongue:
OakgreenVR6
21-12-2004, 13:27
Ik wilde net zeggen :D
hehehehe...ja klopt...
al wat meer nieuws??
waar ligt hij? heeft hij al behoefte aan bezoek?
OakgreenVR6
21-12-2004, 13:36
Het enige wat ik op dit moment weet is dat hij nog in het ziekenhuis ligt en nog geen bezoek kan ontvangen. Zo heeft zijn moeder het aangegeven. We (Dubstreme) wilden graag bij hem op bezoek gaan, maar het kan nog niet. :( Voorlopig dus alleen maar ff een kaartje sturen.
vwleusden
21-12-2004, 17:36
Beterschap Hans.... sterkte en niet nog een keer doen.
Inzameling om iets voor hem te kopen? Ik geef 15 euro alvast als iemand iets verzint.
shit man!! die jongen is nog hardstikke jong ja!! (net z`n profiel bekeken)
was hij al hartpacient dan???
Inzamelingsactie is top!
zeg maar hoeveel en waar `t heen moet
Ken hem ook niet persoonlijk, maar ook veel beterschap van mij toegewenst.
Zestienkleppen
21-12-2004, 20:38
beterschap en veel sterkte, is niet mis dit.
beterschap gewenst en sterkte!
hajee
Koen is sleeping
21-12-2004, 20:44
Veel beterschap toegewenst!
MMgolfnut1
21-12-2004, 21:15
Dit op zijn leeftijd. Word je ff met je neus op de feiten gedrukt.
Beterschap voor Hans en dat hij in ieder geval toch een paar fijne feestdagen gaat meemaken!
Inzameling om iets voor hem te kopen? Ik geef 15 euro alvast als iemand iets verzint.
Allereerst beterschap.
Misschien een beter idee om 1 grote VW meeting te organiseren en dan de opbrengst aan een goed doel te schenken? Denk hierbij aan:
Hartstichting
Kankerstichting
Of iets in die zin...............
Arjan
GOED NIEUWS, update front Bekkers:
nog geen 5 minuten belde zijn ma me ff op. Hans maakt het goed, voorzichtig gezegd, zeer goed zelfs. Na wat strubbelingen in het ziekenhuis wilde hij alweer naar huis toe. Hier en daar nog niet zijn oude geheugen terug maar er kan wel weer goe dgecommuniceerd worden met hem. Inmiddels is groen licht gegeven voor bezoek. Geen 100 man tegelijk uiteraard......
ed
@ POLOG40: Superidee!
Ben blij te horen dat het al wat beter gaat met Hans.. ken hem persoonlijk niet, maar ben natuurlijk wel blij voor hem!
hoe wilde men dit gaan organiseren als het van de grond komt?
Kado tips? Hij wil graag een rallye......
MMgolfnut1
21-12-2004, 22:18
Lol! Welke schaal?
Nou dat is in elk geval goed nieuws. Hou je ons op de hoogte ed?? Had namelijk nog geen mailtje gehad ;)
Sterkte hans, ik weet zeker dat het voor zover mogelijk weer helemaal goed komt
Lijkt me beter dan iemand overladen met kado's ofzo. Het kan ook gewoon een inzamelingsactie zijn onder forum cq clubleden.
Arjan
Christiaan
22-12-2004, 11:14
Goed om te horen dat het nu weer wat beter gaat met hem..... toch blijft het klote, toen ik het zondag te horen kreeg schrok ik me helemaal de @#$....
Hans, heel veel sterkte met je herstel, en als het ff kan, komen we je zeker bezoeken, en het liefst thuis :p
@ Marco, ik heb vanaf heden vakantie......maar zodra ik wat hoor, en het kan door de beugel dan zet ik het hier wel neer ter informatie. :)
Beterschap gozer en een gezond 2005 !!!
Ben net met christiaan bij de moeder van Hans op bezoek geweest. En het gaat redelijk met hem, hij is herstellende. Aanstaande zondag gaan we bij hem langs.
Even in het kort:
Hans had al een hele tijd last van hart problemen, maar dat leek allemaal vrij goed te gaan, had daar medicijnen voor. Afgelopen vrijdag heeft hij een hart stilstand gehad, maar het is GELUKKIG allemaal goed afgelopen. Hij ligt nu nog in het ziekenhuis en zal daar voorlopig ook even moeten blijven.
Zondag avond zal ik namens hem hier (of elders op het forum) even een bericht achter laten.
Hans heeft onze en zeker ook jullie steun HEEL hard nodig, dus willen jullie iets kwijt mail het mij of post het hier en ik zorg ervoor dat hij hiervan op de hoogte blijft.
Marco
Christiaan
23-12-2004, 17:20
Mag ook evt. iets mailen naar christiaan.degeest@wanadoo.nl, dan zorg ik dat het bij hans komt, of kom het maar ff brengen in Erp...
Christiaan
23-12-2004, 21:59
UPDATE
Zojuist de moeder van Hans aan de telefoon gehad. Hij heeft vandaag weer een hoop vooruitgang geboekt. Zijn geheugen is weer bijna helemaal in orde!!
Het gaat zelfs zo goed op dit moment, dat als het zo goed blijft gaan, hij maandag naar het ziekenhuis in Eindhoven gaat, en daar eind van de middag al zijn pacemaker krijgt!!!! En dat hij dan misschien zelfs wel woensdag naar huis mag gaan! En dan kan onze hansie lekker thuis oud en nieuw vieren!!!! (of in de kroeg :p)
goed man!! blij om te horen!!
maar was hij altijd al hartpacient dan? of kwam het ineens?
blij dat het de goeie kant weer op gaat endat hij z`n geheugen bijna weer in orde heeft!
groeten rene
OakgreenVR6
24-12-2004, 08:51
Rene, zie het laatste bericht van Marco...
beterschap en sterkte, van mij en essie
Laatste nieuws is dat hij as maandag naar eindhoven gaat voor een pacemaker. Heb em vandaag even aan de lijn gehad en het gaat errug goed. Met ene beetje geluk is hij in de loop van volgende week thuis.
viert hij de jaarswisseling gelukkig thuis!!
gelukkig maar!
Christiaan
26-12-2004, 23:48
Vandaag samen met Marco en Pieter bij Hans langsgeweest...het gaat al weer aardig goed met hem, en hij heeft al weer aardig wat praatjes :D In de loop van volgende week mag hij weer naar huis....
Enige vertraging, hans blijft nog heel even in helmond, heeft uitslag van de medicijnen, dus wordt enige dagen vertraagd. Als er meer nieuws is, horen jullie dat
en..al nieuws over Hans?
viert hij de jaarswisseling thuis?
Ik op dit moment niet, misschien christiaan.
Christiaan
31-12-2004, 17:46
Ik vrees dat hans deze jaarwisseling niet thuis viert. Heb verder niets van zijn ouders vernomen, m.a.w. er zal geen verandering in zijn situatie zijn..
Maar Hans, ik drink er 1'tje op je vanavond (of meer :p )
Christiaan
04-01-2005, 16:16
UPDATE
Welkom thuis hans!! :cool:
EEEEY!!!!! WEER THUIS!!??
Gaaf man!! en......hoe gaat het verder met hem? of gaat hij dat straks zelf zeggen?
cool hans ! welkom thuis ~~! :cool:
VeeDubber
05-01-2005, 13:09
Heej Jongens,
FF een woordje van de man in kwestie zelf, hartstikke leuk om te zien dat ze hier me nog niet vergeten zijn. ben dus sinds gistermiddag thuis en het gaat allemaal redelijk goed. Ben maandagmiddag geopereerd en er is een ICD geplaatst (is dus geen pacemaker om ff het puntje bij het paaltje te laten komen). Gistermorgen de laatste onderzoeken, alles was ok, dus ik mocht gistermiddag weer naar huis. Nog wel wat last van borst, schouder en linkerarm vanwege de operatie, maar verders is alles onder controle. Slechte nieuws is alleen dat ik 2 maanden geen auto mag rijden :(
Anyways, bedankt voor de steun iedereen en allemaal de beste wensen!!
Christiaan
05-01-2005, 13:10
Welkom terug hier Hans!!
hej hans!!
welkom terug!! en goed te horen dat het de goeie kant weer op gaat!!
alleen 2 maand niet autorijden?? das idd niet zo mooi! heb je geen chauffeur? :p
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.