View Full Version : gemeenteraad
Net de stemwijzer ingevuld....
met verassende uitkomsten voor mezelf
ik ben benieuwd waar de politieke kleur van het forum ligt
voor mij bij niet stemmen
Iets met groen/wit of blauw/oranje.....
Ik op een lokale partij, deze is tegen de aanleg van meer "kostenverslindende, niet te handhaven, verkeersremmende maatregelen" in de dorpskernen.
Jan-Jelle
03-03-2010, 10:07
ik mag nog niet stemmen, nog even wachten..
Iets met groen/wit of blauw/oranje.....
wij hebben een deelraad.. 2x stemmen... dus ik heb beiden gedaan
Tsja, met stellingen als sluiten van coffeeshops, geen nieuwe moskeeën, communicatie uitsluitend in NL en ENG, heel dure 2e parkeervergunning, winkels dicht op zondag, stedenband met Turkije of Marokko dacht ik de uitkomst van de stemwijzer wel erg controversieel zou zijn, maar blijkbaar valt het mee
Bij onze stemwijzer waren de vragen wel redelijk van toepassing, de uitslag stond ik wel van te kijken..:D
MeerArosa
03-03-2010, 11:53
Ga vanavond ChristenUnie stemmen, van Hardinxveld is geen stemwijzer, maar van alle partijen hebben hun gewoon de meest normale standpunten in mijn ogen. Is ook de enige partij die ver vooruit kijkt (10 tot 20 jaar vooruit).
breadfan83
03-03-2010, 11:54
Waarschijnlijk D66 of een lokale partij. Beide passen goed bij wat ik wil, maar beide hebben hier en daar een puntje verschillend.
Alleen wil de D66 hier de maximum snelheid in woonwijken stapvoets maken. :screwy:
knedel16vweber
03-03-2010, 17:12
:cool: CDA staatnog op 0% :woowoo:
breadfan83
03-03-2010, 17:33
:cool: CDA staatnog op 0% :woowoo:
Gek hè... opvallendste wat we van CDA de afgeopen jaren hebben gezien was Balkenende. En of het nou op grote of kleine schaal is, zoiets wil toch niemand meer!
Scheelt dat het met zo'n mannetje als Balkende op "kleine" (leesL korte) schaal is gebleven ;)
Percentage VVD valt me erg op, maar waar ik toch vooral weer van schrik is het percentage niet-stemmers...
Vwb het CDA ben ik van mening dat ze altijd de vervelende opdracht hebben om de rotzooi van anderen (vooral linkse partijen) op te ruimen, en derhalve vaak minder plezierige keuzes/beslissingen moeten maken (en dat vervolgens dan ook wel durven, ondanks dat ze vervolgens niet populair worden bij de gemiddelde Nederlander).
Maar lokaal stem ik niet op CDA, daar past D66 het beste bij me...
ja het lijkt hoog idd, maar we hebben een betere opkomst dan het landelijk gemiddelde waarschijnlijk.
breadfan83
04-03-2010, 16:32
Lokale partij heeft hier gewonnen, met 11 stemmen ofzo voor het CDA. Geweldig, zelfde drama bende als afgelopen jaren. :chair:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.