PDA

View Full Version : even voorstellen

vw-tim
07-03-2010, 12:49
hey,

ff voorstellen :) , ik ben nieuw hier op het forum ondanks dat ik toch al een tijdje vw fan ben. ben zelf ook werkzaam bij vw :thumbup: ik heb eerst een golf mk2 gti gereden en toch wel wat aan gedaan toen. maarja toen ik tevreden was met de golf moest ik toch maar weer op zoek naar iets anders ;) dat is toen een polo 6n1 geworden. was erg tevreden met deze polo totdat ik gister even er onderdoor liep, 2 gaten in de bodem :( maarja, dat is opzich geen probleem maar alleen maar een uitdaging toch? ;)
nou dat is mijn verhaal tot nu toe :tongue:

mvg,
Tim

twan16v
07-03-2010, 13:03
welkom :thumbup:
uitdagingen zijn altijd mooi succes er mee
nog een leuke foto misschien

vw-tim
07-03-2010, 13:14
fotos moet ik nog even maken! echter er nog helemaal vergeten bij te zeggen, bij de rit naar huis van de aankoop ging ook nogis het elekt. gedeelte van contact kapot! :( moest ik hem aandauwe en gelijk door naar werk ;) en weet iemand toevalig waar ik aan een reservewiel bak kan komen?(hier zit namelijk 1 van de 2 gaten in) of de speakerbak kappe voor in de v. portieren?( in het zwart) alvast bedankt!

vw-tim
07-03-2010, 19:10
weet iemand trouwens hoe ik aan zo'n dopje/kapje kan komen voor als ik mijn achterrruitwisser uit wil bouwen?

johndeere
20-03-2010, 19:47
Zijn kant-en-klaar te koop op www.carfantasy.nl

vw-tim
21-03-2010, 01:17
ik zoek de orginele speakerkappe voor in de voordeur...deze kan ik niet vinde op de site?

BIEZELWERKS
21-03-2010, 05:11
Welkom Tim?

Ben benieuwd naar de foto's, en een uitdaaging hoord er gewoon bij,
zo komen er nog wel meer. :D

Gr. BIEZELWERKS :thumbup: