View Full Version : VW Motorsport embleem Golf 16V-G60 Limited
Beste Volksforummers
Zoals de meeste mensen wel weten heb ik vaak unieke emblemen die je maar zelden ziet, zoals bijvoorbeeld een VW Motorsport embleem van een Golf 16V-G60 Limited.
Nou zet ik zo'n embleem te koop op Ebay.de, natuurlijk daar vanwege de veel grotere vraag dan hier in NL en dan krijg je dit soort reacties:
Beste ruudsvwshop,
nav je advertentie wil ik je aangeven dat ik met ontsteltenis lees dat jij een restpartij VWM- emblemen verkoopt die bij de VW-Motorsport totaal onbekend is als restpartij. Net als de Limited zijn hier maar 71 van gemaakt. Hoe ga je dit verklaren? Dit wordt nu uitgezocht. Triest dat je met replica's rijk wilt worden.Voor 30 Euro willen inkopen en nu voor 159 euro verkopen.En niemand mocht er van weten (via mail is de wereld erg klein en handig als bewijslast). En ook vreemd dat je ze niet op de Nederlandse Ebay en het Volksforum aanbiedt
Deze anonieme persoon heeft als Ebay naam wav2006.
Ik zou graag met deze anonieme persoon eens van gedachten wisselen.
Wellicht kent iemand hem hier?
Een heel aantal mensen hebben het betreffende embleem bij mij thuis in de handen gehad, en kunnen zien dat het niet om een replica gaat.
Het embleem is gisteren inmiddels verkocht trouwens...
Groeten Ruud
classic-edition
08-03-2010, 20:16
Als het al verkocht is snap ik niet waar je je druk over maakt en het hele verhaal hier nog eens uit de doeken gaat doen. Je weet toch zelf wat voor handel je hebt en of je eerlijk bent. Aan de andere kant snap ik je frustratie ook wel alleen vind dit helemaal niks toevoegen.
Maar goed dit is slechts mijn mening.
Goede zaken !
is ook mijn gedachte,vind het alleen wel vreemd dat de anonieme persoon stelt dat niemand er van mag weten,dat zal niet uit de lucht zijn komen vallen neeem ik aan?
Jurgen Santana
08-03-2010, 20:24
Als ik voor elke rare MP/Ebay reaktie een topic moest openen:D
Het is gewoon een stukje frustratie wat ik even kwijt wil....
Je werkt jezelf kapot en dan krijg je dit soort mensen... Ik kan er gewoon niet tegen.
maar was het nou een restpartij dan? of heeft ie dat ook uit de lucht gegrepen?
johan8vplus
08-03-2010, 20:50
restpartij??
dat kan toch niet als er een gelimiteerde oplage van is of snap ik t niet?
en als je toch al een limited bezit dan verkoop je volgens mij t logo al niet.
vreemd verhaal dit...........
Daarentegen heb je ook mensen die andere redelijk zeldzame emblemen voor grof geld op eBay.de verkopen. Zijn wel vervallen bij de dealer, maar bij ClassicParts bestel je ze voor 5 euro per stuk ;) En op eBay rustig aanbieden voor 30 euro onder het mom van 'rarität', 'cult', 'sehr selten' etc.
ruud doe gewoon je ding en laat een ander lekker lullen want er blijf toch altijd een klein percentage mensen die jaloers zijn en die je toch nooit tevreden kunt stellen.
suc6 verder met de handel. :thumbup:
gr pieter.
ruud doe gewoon je ding en laat een ander lekker lullen want er blijf toch altijd een klein percentage mensen die jaloers zijn en die je toch nooit tevreden kunt stellen.
suc6 verder met de handel. :thumbup:
gr pieter.
Hey Pieter,
Zo is het maar net!
Grtn Ruud
rallye g60
09-03-2010, 07:48
he Ruud moet maar zo denken die mensen zullen er altijd blijven
gewoon je ding doen en verkopen met je mooie orginele onderdelen :thumbup:
maar wel jammer dat je het hier niet had aangeboden was denk nog wel genoeg
belangstelling naar geweest :)
succes ermee :D
gr billy
richard-polo
09-03-2010, 09:03
Je werkt jezelf kapot en dan krijg je dit soort mensen... Ik kan er gewoon niet tegen.
kom op zeg!!! ben jij nou een Vent :screwy:
Voor 30 Euro willen inkopen en nu voor 159 euro verkopen..
is niks mis mee, maar dan moet je wel tegen kritiek kennen he ruudje ;)
Ruud wilt gewoon voorkomen, dat als hij weer wat te koop zet, dat hij dan weer van dat gezeik over zich heen krijgt. Logisch, toch?
Maar ik neem aan, dat ook al zou diegene hier op het forum zitten, dat hij zich dan toch niet gaat melden. Maar wie weet als hij dit nu leest, hij misschien wel stopt met die reacties naar je te sturen.
he, ruud heb hebt je naam al dik en dubbel waar gemaakt.
dus neem even een zen momentje en laat het los. :D
HannoverEdition
09-03-2010, 10:48
Sinds wanneer zijn wij een ''frustratie forum'' .......... :mad:
en met zo'n ''winstmarge'' hoef je je niet kapot te werke toch :D
Heb zelf in de loop der jaren ook al het nodige ''huiswerk'' mbt de Golf Limited gedaan,maar......
een ''restpartij'' van een auto die in 1989 en 1990 in Hannover is gebouwd,in een supergelimiteerde oplage van slechts 71..........en Ruud heeft een restpartij met VWM emblemen gevonden,.........maar dan is €159 wel een beetje weining lijkt mij,.. :D
en je zet dat dan ook nog alleen maar op de duitste Ebay en niet op in NL op Ebay, MP of op dit forum....... :screwy:
Vervolgens krijgt je commentaar,van volgens mij wel iemand die er verstand van lijkt te hebben,anders reageer je immers niet,........EN het embleem is ook ineens verkocht dus waar maak je je druk om..... :shake: dit kan vast niet zomaar uit de lucht zijn komen vallen...?
Vreemd verhaal..........
Tja waar rook is is vuur.........lijkt mij? :confused:
corrado-usa
09-03-2010, 11:00
maak je niet druk iedereen heeft wel eens wat handel.
en verdiend er aan.
Jongens bedankt voor jullie eerlijke en ook positieve reacties.
Gr. Ruud
breadfan83
09-03-2010, 14:32
Maar waar kwamen die emblemen nou vandaan? Was dit nou een restpartij? En waar komt opeens zo'n restpartij vandaan?
Maar waar kwamen die emblemen nou vandaan? Was dit nou een restpartij? En waar komt opeens zo'n restpartij vandaan?
Denk dat we dat nooit krijgen te horen. ;) Blijft een duister zaakje, ook omdat VW-Motorsport niks van een rest partij af weet.
Duistere boel, ook omdat jij (ruud) je er nogal druk om maakt. Mischien zijn je emblemen niet origineel. En hoe kun je aantonen dat ze ECHT origineel bij VW-Motorsport vandaan komen?????
Staat achter op de emblemen een nummer??? Of iets waar je mee kan aantonen dat je een echte hebt???
Eigenlijk boeit het me ook geen ruk hoe je aan je emblemen komt.
Vond dit wel een grappig topic :D
Waar je je allemaal druk over kan maken...
Kryg regelmatig van die MP josti berichten en die kunnen de rambam van me krygen!
Ga er je tyd toch niet aan verspillen.
Maar had je dit soort reacties nou niet n klein beetje verwacht als je n shop opzet met exclusieve "gelimiteerde" emblemen?
HannoverEdition
09-03-2010, 17:36
Denk dat we dat nooit krijgen te horen. ;) Blijft een duister zaakje, ook omdat VW-Motorsport niks van een rest partij af weet.
Duistere boel, ook omdat jij (ruud) je er nogal druk om maakt. Mischien zijn je emblemen niet origineel. En hoe kun je aantonen dat ze ECHT origineel bij VW-Motorsport vandaan komen?????
Staat achter op de emblemen een nummer??? Of iets waar je mee kan aantonen dat je een echte hebt???
:goodpost: domi :thumbup:
:goodpost: ;)
Beste ruudsvwshop,
nav je advertentie wil ik je aangeven dat ik met ontsteltenis lees dat jij een restpartij VWM- emblemen verkoopt die bij de VW-Motorsport totaal onbekend is als restpartij. Net als de Limited zijn hier maar 71 van gemaakt. Hoe ga je dit verklaren? Dit wordt nu uitgezocht. Triest dat je met replica's rijk wilt worden.Voor 30 Euro willen inkopen en nu voor 159 euro verkopen.En niemand mocht er van weten (via mail is de wereld erg klein en handig als bewijslast). En ook vreemd dat je ze niet op de Nederlandse Ebay en het Volksforum aanbiedt
Oeiiiiii :D
Haha Geweldig allemaal toch.:)
dat bedoel ik,je verdedigend opstellen is geen probleem,maar leg het dan ook effe uit.
is wel zo netjes....
Lekker belangrijk allemaal weer! Maar nou word ik ook wel benieuwd hoe je als nederlandse web shop ineens een restpartij hebt van vw motorsport?
Jurgen Santana
09-03-2010, 18:27
Die zijn allemaal overgebleven bij het produceren van embleemloze grillen:D
breadfan83
09-03-2010, 19:04
Ben wel benieuwd, maar geef Ruud dan tenminste effe de kans om het hier uit te leggen hier voor iedereen er massaal overheen valt. ;)
En lol @ Jurgen. :D
Ben wel benieuwd, maar geef Ruud dan tenminste effe de kans om het hier uit te leggen hier voor iedereen er massaal overheen valt. ;)
We zijn zeer benieuwd naar zijn antwoord :D Al denk ik dat hij alleen maar commentaar op mij heeft ;) Want zo is ruud zijn nieuwe hobby (vertelde hij me )
dieselken
09-03-2010, 19:23
wat maakt het uit?
denk je dat het fake is, dan hoef je het toch niet te kopen?
Iedereen koopt en verkoopt hier onderdelen. geef jij je bronnen vrij? Weet je van velgen of versnellingsbak of interieurs waar ze vandaan komen?
30 euro en verkopen aan 159 wat is daar mis mee?
De mensen hebben gewoon tijd te veel en uit verveling gaan ze dan anderen lastigvallen...
De klacht komt zeker van een bezoeker hier. Dat die hier even reageert en vertelt hoe de vork in de steel zit...
Ruud, gewoon negeren en wissen die mail...
HannoverEdition
09-03-2010, 19:28
We zijn zeer benieuwd naar zijn antwoord :D Al denk ik dat hij alleen maar commentaar op mij heeft ;) Want zo is ruud zijn nieuwe hobby (vertelde hij me )
:goodpost:
En ik denk dat een (''eerlijk'') antwoord wel eens errug lang op zich kan laten wachten.......?want ja er is simpelweg géén ''restpartij'' :confused: en hoe ga je dat nu uitleggen ........ :shake:
maar goed Ruud is zelf dit topic begonnen,dus ik denk dat ie wel een goed ''verhaal'' hiervoor heeft....?!
Ach de rollen zijn nu eens omgedraaid Domi... :D
breadfan83
09-03-2010, 19:34
wat maakt het uit?
denk je dat het fake is, dan hoef je het toch niet te kopen?
Iedereen koopt en verkoopt hier onderdelen. geef jij je bronnen vrij? Weet je van velgen of versnellingsbak of interieurs waar ze vandaan komen?
De mensen hebben gewoon tijd te veel en uit verveling gaan ze dan anderen lastigvallen...
De klacht komt zeker van een bezoeker hier. Dat die hier even reageert en vertelt hoe de vork in de steel zit...
Ruud, gewoon negeren en wissen die mail...
Jij ligt wel erg vroeg in de week aan de fles volgens mij...
Dingen verkopen voor iets anders dan ze zijn is wel degelijk fout. Niet omdat wij niks te doen hebben en maar lopen zeiken, maar simpelweg omdat daar gewoon wetgevingen voor zijn. :screwy:
Ik zeg niet dat Ruud dit gedaan heeft, maar als ie het hier op 't forum post, hopende dat mensen zich achter hem scharen, zou het wel netjes staan als ie effe zegt hoe de vork precies in de steel zit. Immitatielogo's van de VWMS Edition verkopen als originele restpartij kan elke oplichter. Echte VWMS-Edition logo's vinden is echter een prestatie.
ben zine
09-03-2010, 19:48
Een vriendenprijs kun je het toch ook weer niet noemen.
.
bivw 16vg60
09-03-2010, 20:34
denk dat ik opgelicht ben
vond het al vreemd dat ik ze zelf in moest kleuren :tongue:
ruud vuile oplichter :D
nee geintje deze heeft een kamaraad van me gemaakt
weet niet of ruud echte of neppe heeft boeit me niet zoveel als hij ze als echt heb gekocht zal dat dan toch wel zo zijn
wie er ook een setje namaak wil hebben kost 75euro zelf verven
http://www.volksforum.com/albums/files/1/5/4/5/2/09032010024.jpg
dieselken
09-03-2010, 20:37
Dus jij kan uitmaken dat het hier over een fake logo ging?
Op google heb ik 4 limited's gevonden die gesloopt zijn. kan gemakkelijk daar van af komen toch? Geloof nooit dat er maar zo veel logo's gemaakt worden dan dat er auto's gebouwd worden, zelfs niet voor de limited.
Ruud's connecties zullen op gebied van logo's en onderdelen wel iets verder rijken dan modale volksforum bezoeker...
Wetgevingen zijn er idd voor. klaag hem aan voor verkoop van namaak of heling. Maar zo zijn er ook wettelijke bepalingen naar schadevergoedingen voor valse beschuldigingen, laster en eerroof ;-) Dus denk 2x na voor er namen gegeven worden.
rallye lampen waren vroeger te krijgen bij dealer voor 150 euro. Dat ze nu 700 voor 2 gaan is toch ook niet strafbaar?
't is maar wat de zot er voor geeft, zeggen ze hier...
Heb ooit, 2 DMC deloreans opgehaald die al 3 maand gratis mee te nemen waren door verkoper. Ik heb ze meegenomen met het idee er 2 leuke crosswagens aan te hebben. Een kleine 2 maand later belt er iemand aan die via via vernomen had dat ik deze wagens had en bood me spontaan 5000 euro. na wat onderhandelen is er 6200 euro uit de bus gekomen. En enkele maanden later zijn deze wagens opgedoken op franse website voor 5500 't stuk. en waren er een week later verkocht.
De wereld draait nu eenmaal op vraag en aanbod.
Mijn vader heeft in zijn tijd cross gereden met RM wielen. die gaan nu +500 euro als opknappers. Toen werden ze gewoon als een velg bekeken... Ikzelf heb 2 Pirelli gti's in de balken in de vernieling gereden( 1 w64 en 1 W65). Waarom, omdat die dingen vroeger ook gewoon 250 euro waard waren. en best geschikt waren om te cossen. ;-) Nu krijg je zoveel voor enkel de schutwand, papieren en type plaatje. :-D
dieselken
09-03-2010, 20:39
Een vriendenprijs kun je het toch ook weer niet noemen.
.
Het is toch verkocht? Dus was de prijs blijkbaar voor iemand niet eens zo verkeerd...
bivw 16vg60
09-03-2010, 20:49
Op google heb ik 4 limited's gevonden die gesloopt zijn. kan gemakkelijk daar van af komen toch? Geloof nooit dat er maar zo veel logo's gemaakt worden dan dat er auto's gebouwd worden, zelfs niet voor de limited.
Ruud's connecties zullen op gebied van logo's en onderdelen wel iets verder rijken dan modale volksforum bezoeker...
Wetgevingen zijn er idd voor. klaag hem aan voor verkoop van namaak of heling. Maar zo zijn er ook wettelijke bepalingen naar schadevergoedingen voor valse beschuldigingen, laster en eerroof ;-) Dus denk 2x na voor er namen gegeven worden.
rallye lampen waren vroeger te krijgen bij dealer voor 150 euro. Dat ze nu 700 voor 2 gaan is toch ook niet strafbaar?
Heb ooit, 2 DMC deloreans opgehaald die al 3 maand gratis mee te nemen waren door verkoper. Ik heb ze meegenomen met het idee er 2 leuke crosswagens aan te hebben. Een kleine 2 maand later belt er iemand aan die via via vernomen had dat ik deze wagens had en bood me spontaan 5000 euro. na wat onderhandelen is er 6200 euro uit de bus gekomen. En enkele maanden later zijn deze wagens opgedoken op franse website voor 5500 't stuk. en waren er een week later verkocht.
Mijn vader heeft in zijn tijd cross gereden met RM wielen. die gaan nu +500 euro als opknappers. Toen werden ze gewoon als een velg bekeken... Ikzelf heb 2 Pirelli gti's in de balken in de vernieling gereden( 1 w64 en 1 W65). Waarom, omdat die dingen vroeger ook gewoon 250 euro waard waren. en best geschikt waren om te cossen. ;-) Nu krijg je zoveel voor enkel de schutwand, papieren en type plaatje. :-D
hoho even voor alle duidelijkheid ik geef ruud ook gelijk ga er ook gewoon vanuit dat het orginele logo,s zijn
en zal ook echt niet mijn bronne verklappen hij zal een beetje 8terlijk zijn :screwy:
en al krijgt hij geld toe voor de logo,s zal ze nog gewoon voor de HOOFDPRIJS verkopen ja hobby kost nu eenmaal geld ;)
en voor iedereen die het nog niet snapt heb liever een orginele limeted met nep logo dan een nepe met een echt logo :thumbup:
Ik voel me absoluut niet genoodzaakt om hierop in te gaan zoals Domi stelt. Ik hanteer toch echt soms zoiets als bedrijfsgeheim.
Ik weet dat het echte zijn die ik hier heb liggen, maar goed die hou ik nu mooi zelf voor in de vitrine... En de laatste klant heeft een wereldaankoop gedaan.
En als Domi nu denkt (evenals Geditione, van hetzelfde laken een pak als Domi) dat ie me nu mooi een keer beet heeft, heeft ie het mis, want ik trek het me van hun allebei niet aan. Hij kennelijk wel van mij omdat hij zo post, dus zegt meer over hemzelf dan over mij.
Maar goed weer genoeg tijd verspilt aan dit akkefietje. Ik ben mijn verhaal even kwijt in ieder geval.
Dit topic kan wat mij betreft dicht. Ik vind diegene zo toch niet heb ik al in de gaten. Er komen nu alleen nog maar reacties van mensen die alleen maar flink zijn op een forum, maar verder nooit op meetings te zien zijn.
breadfan83
09-03-2010, 21:31
Kan ik niet, maar jij zegt "wat maakt het uit". ;)
Mij zou dat best wat uitmaken, daarom vraag ik het Ruud ook gewoon. Ik veronderstel niks, beschuldig niemand, etc. Ik vraag gewoon waar in vredesnaam opeens een restpartij emblemen vandaan komt waar er eigenlijk maar 71 van gemaakt zouden zijn.
Sloopauto's zorgen niet voor restpartijen, al sloop je ze alle 71!
En jij denkt dat er meer gemaakt zijn, en ik niet. Ruud kan hier antwoord op geven, dus zou fijn zijn als ie dat deelt op dit forum, in een topic dat ie notabene ZELF geopend heeft!
Dat geloof ik best, maar ook hij kan opgelicht zijn.
Daar komt bij dat ik er niet automatisch van uit ga dat alles waar is wat iemand zegt, mag ie nog zo'n goede naam hebben. Je kunt alles in twijfel trekken. Dat Ruud af en toe leuke onderdelen te koop heeft weet ik, heb pas nog met hem gesproken via PB. Maar mag ik er mijn vraagtekens achter zetten hoe een klein iets als Ruud's VW-Shop zijn handen weet te leggen op een "RESTPARTIJ" logo's van een van de zeldzaamste VW's ooit?
Ben je op oorlogspad ofzo? Mafkees... Valse beschuldiginen, laster, eerroof... Ik vraag Ruud gewoon hoe ie aan een partij logo's is gekomen waar tot op de dag van vandaag niemand in de hele VW-gemeenschap van af wist!
Omdat ze er niet meer zijn inderdaad. Dat er opeens een restpartij NOS lampen op zou duiken zou de waarde van die andere oude en gebruikte lampen opeens doen kelderen. Het is dan wel zo belangrijk dan effe vast te stellen dat die nieuw gevonden lampen oem zijn of niet.
En blijkbaar ben jij een heel stuk grotere zot dan de rest in dit topic. De één verwoord zich misschien wat minder netjes, of heeft een verleden met Ruud. Maakt me ook allemaal niet uit. Maar het is toch geen misdaad ergens vraagtekens achter te zetten?
En zo ja, klaag me maar aan, maar pas op voor valse beschuldigingen, laster en eerroof hè. ;) Zot.
Had je je eentje bewaard, had je terug in de tijd kunnen gaan en de verkoop ongedaan kunnen maken. Laat dat een leer zijn voor de volgende keer.
Ze maken die dingen nu trouwens ook weer nieuw, dus als je er weer een crossauto van wilt maken, ga je gang.
Ze wegen ongeveer net zoveel als de Titanic, en zijn vreselijk ondergemotoriseerd, maar eens moet de eerste keer zijn voor alles hè.
Het is dan wel belangrijk te weten dat hetgeen aangeboden wordt, ook datgene is waarvoor het aangeboden wordt. ;)
Daar heb ik al hele kruistochten om gevoerd, tevergeefs.
Maar zou je niet over de zeik zijn als iemand opeens een restpartij BBS-en aabiedt voor 400 euro, nieuw, en als je ze gekocht hebt opeens blijkt dat het Lenso's zijn? Maarja, "wat maakt het". :)
En de tijd dat Pirelli's 250 euro kostten kan ik me niet echt herinneren... we hebben het hier over de hele auto, nietwaar?
breadfan83
09-03-2010, 21:34
Ik voel me absoluut niet genoodzaakt om hierop in te gaan zoals Domi stelt. Ik hanteer toch echt soms zoiets als bedrijfsgeheim.
Ik weet dat het echte zijn die ik hier heb liggen, maar goed die hou ik nu mooi zelf voor in de vitrine... En de laatste klant heeft een wereldaankoop gedaan.
En als Domi nu denkt (evenals Geditione, van hetzelfde laken een pak als Domi) dat ie me nu mooi een keer beet heeft, heeft ie het mis, want ik trek het me van hun allebei niet aan. Hij kennelijk wel van mij omdat hij zo post, dus zegt meer over hemzelf dan over mij.
Maar goed weer genoeg tijd verspilt aan dit akkefietje. Ik ben mijn verhaal even kwijt in ieder geval.
Dit topic kan wat mij betreft dicht. Ik vind diegene zo toch niet heb ik al in de gaten. Er komen nu alleen nog maar reacties van mensen die alleen maar flink zijn op een forum, maar verder nooit op meetings te zien zijn.
Om hoeveel logo's ging het in totaal ongeveer dan bij die restpartij?
Was dat alles NOS? Heb zelf de advertentie niet gezien namelijk.
En hoe weet je zeker dat ze echt zijn? Kan toch net zo goed zijn geweest dat iemand jou eens goed beet heeft gehad?
Waar je ze gevonden hebt zal me verder worst wezen, ga er niet van uit dat ze daar nog steeds te krijgen zijn namelijk. :D
pfff, can i get a amen!! voor onze broodfan! :thumbup:
Ruud, als zakenman zijnde heb je in dit verhaal toch een foutje gemaakt. Namelijk het überhaupt reageren in dit topic !! (ook al heb je het zelf gestart)
Jan-Jelle
09-03-2010, 22:01
Ruud, als zakenman zijnde heb je in dit verhaal toch een foutje gemaakt. Namelijk het überhaupt reageren in dit topic !! (ook al heb je het zelf gestart)
Misschien had hij dit topic helemaal niet moeten starten, elke ondernemer loopt tegen vervelende dingen aan. Wat je dan niet moet doen is je frustraties erover uitspreken op internet, overingens snap ik wel dat hij het doet om zijn verhaal kwijt te kunnen.
.
idd,ik vind het een verhaal wat stinkt aan alle kanten.
ruud heeft er net 1 verkocht en de rest gaat in de vitrine zegt ie dan?
hoeveel heb je er dan wel niet ruud?
ik denk dat het wijzer was geweest om deze mail ook onder je bedrijfsgeheim te houden:thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.