PDA

View Full Version : Albers naar Minardi


sixpack
22-12-2004, 19:00
22 december 2004) Christijan Albers wordt morgen door het Minardi team bevestigd als rijder voor het seizoen 2005. Dat valt op te maken uit het feit dat het team morgenmiddag om 13.00 uur een persconferentie belegd heeft in het Bilderberg Garden Hotel in Amsterdam. De redactie van deze site ontving zojuist een persbericht hierover.

bron : ©2004 www.verstappen.nl, all rights reserved

Tjaap
22-12-2004, 19:02
De redactie van deze site weet van niks :p

Fred
22-12-2004, 19:03
Sja we kunnen er wel van uit gaan dat het tijdperk Verstappen over is ....

Nou nog afwachten wat er met Doornbos gaat gebeuren :p

Marco
22-12-2004, 23:02
Het is wel raar omdat hij zelf steeds nog heft gezegd in de DTM te willen blijven rijden ivm de successen die hij daar boekt.

Ik persoonlijk heb meer oog voor Doornbos

Jeroentjuh
22-12-2004, 23:38
Gewoon alle2 in de formule 1 aankomend seizoen.....

ploon
23-12-2004, 08:45
leuk voor albers, maar graag iets minder ego

doornbos is gewoon beter en daar is er volgens mij geen plek bij jordan voor albers. ook in de dtm was er geen plek meer voor hem, dus dan maar minardi. voor jos is het denk ik gebeurd (of er moet toch nog een double dutch bij jordan in zitten), champcars lijkt me voor hem de beste optie zeker nu het weer op eurosport komt.

Zestienkleppen
23-12-2004, 09:53
het is hoe dan ook leuker om te kijken als er een Nederlander bij de F1 zit. Mijn voorkeur gaat ook uit naar Doornbos, maar ik denk dat we niet hoeven te klagen.

ploon
23-12-2004, 10:42
als ik het goed begrijp (afgaande op de bladen en sites) heeft robert dat stoeltje voor vrijdag (3e rijder) al te pakken en als er niemand met een hele grote zak geld komt wordt hij 2e rijder.

Zestienkleppen
23-12-2004, 11:19
zolang er geen persbericht uit is gekomen, of tot hij daadwerkelijk in de auto zit, blijft het allemaal speculatie. Wat voor een onzin er allemaal over Jos is geschreven richting seizoen 2004...

Airtime
23-12-2004, 13:49
Er is net een persconferentie geweest en daarin werd Albers bevestigd als 1 van de 2 Minardi coureurs voor komend jaar.

www.f1-world.nl

Ben benieuwd wat 'ie ervan bakt.

Brazen
23-12-2004, 14:40
Als er nu es een Hollander in een echte oto zou rijden zou het de F1 zeker aantrekkelijk maken, dus niet zo'n lantaarndragend skeltertje bdoel k dan...

Zestienkleppen
23-12-2004, 15:10
als ik het goed begrijp (afgaande op de bladen en sites) heeft robert dat stoeltje voor vrijdag (3e rijder) al te pakken en als er niemand met een hele grote zak geld komt wordt hij 2e rijder.
Om hier nog even op terug te komen:

Rol van Doornbos nog onzeker

"Er staat nog niets vast, maar het gaat goed met de onderhandelingen," aldus Robert Doornbos, die hiermee aangeeft nog niet geheel zeker te zijn over zijn rol bij het team van Jordan aankomend seizoen.

Doornbos hoopt rond januari meer duidelijkheid te krijgen volgens het Algemeen Dagblad. Sponsor Harry Muermans is in ieder geval positief gestemd en reageerde kort en bondig met: "Het gaat de goede kant op."

In januari zal de nieuwe Jordan met de nieuw verworven Toyota-motor de eerste shake-down beleven. Of Doornbos degene is die (mede) de eerste meters mag rijden is dus ook nog niet zeker. Toch valt de input van de Nederlander alvast zeer goed binnen het team. "Door de uitwerking van de gegevens van de testritten op het circuit van Jerez heb ik goed en vaak contact met de technici van Jordan."

Wordt ongetwijfeld vervolgt...

bron: formule1nieuws.nl

Gert
23-12-2004, 15:50
* geeft ons joske een grindbakhark

Brazen
23-12-2004, 16:06
* geeft ons joske een grindbakhark
:biggrin: is ook erg gevaarlijk....gezien losvliegende velgen richting officials :redface:

61 RagTop
03-02-2005, 02:08
Albers in de DTM was zeker leuk, vooral omdat bleekemolen niet echt kon overtuigen afgelopen jaren.....Nou gaat die kerel dus naar de formule 1...tja zal allemaal wel dan he, formule 1 is niet echt mijn smaak