View Full Version : Montage Stroeve Motorsport Shifter
VolkswagenRacing
13-03-2010, 19:04
Wie kan mij vertellen hoe een Stroeve Motorsport shifter gemonteerd moet worden. Iemand die hier mischien foto's van heeft, of van kan maken?
Ik vraag me af waar de buiten kabels aan bevestigt moeten worden en hoe de binnen kabels aan het mechaniek moeten.
Ook heb ik wel eens gehoord dat voor de juiste werking er stevigere veren aan de schakeltoren moeten, kan iemand mij vertellen om welke veren dit gaat en waar die mischien verkrijgbaar zouden zijn?
Groeten, Marald
Stroeve motorsport misschien? :tongue:
http://www.stroevemotorsport.nl/
VolkswagenRacing
14-03-2010, 12:01
Als je dan gelijk erbij vertelt wat ik aan die link heb?
Geen intresse in heldere achterlichten ;)
Gewoon Gerjan ff bellen, legt hij je graag uit!
0523-266216
Als je dan gelijk erbij vertelt wat ik aan die link heb?
Geen intresse in heldere achterlichten ;)
als je dan even verder kijkt dan je neus lang is klikje op contact en stuur je een mail of bel je met de firma die de spullen gemaakt heeft. ;)
Stroevemotorsport
Kruiwiel 6a
7773 NL Hardenberg
Tel:0523-266216
Fax:0523-270202
Mail : info@stroevemotorsport.nl
Lukt je dit zelf of moet er even iemand voor je bellen?
Hé Marald, zoek ff wie er hier met zo n toren rydt en pb die ff, heb je denk ik meer aan hé ;)
Binnenkort s ff testen :)?
Gr Pim
VolkswagenRacing
14-03-2010, 12:25
als je dan even verder kijkt dan je neus lang is klikje op contact en stuur je een mail of bel je met de firma die de spullen gemaakt heeft. ;)
Sorry, maar dit heb ik natuurlijk als eerste gedaan, heb niet het iq van een doppinda :)
Heb alleen nog niks van gehoord en hoopte dat er hier iemand wat die deze gebruikte en er ervaring mee had en een foto van had ;)
Maar toch bedankt,
habbekrats
14-03-2010, 14:49
je moet zelf 2 beugels maken die de kabels op hun plek houden.
http://www.volksforum.com/albums/files/4/2/0/4/HPIM1946.JPG
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.