Log in

View Full Version : Zitgedeelte bijrijder op bestuurdersstoel monteren

HannoverEdition
16-03-2010, 09:09
Ik vraag mij af of je het zitgedeelte van een bijrijderstoel,ook op de bestuurdersstoel/kant kan monteren,omdat een bijrijderstoel er meetsal mooier uitziet dan de bestuurderskant,ivm uitgezakte delen/brandplekjes ed.
zit het zitgedeelte vast aan het onderstel? of kun je dit evt losmaken/omzetten naar een bestuurderstoel?
Het ruggedeelte kan je volgens mij wel om/overzetten

oettinger_18
16-03-2010, 09:47
Het kan wel maar dan kun je je stoel niet meer verstellen.. plus je gordel komt aan de linkerkant.. of je het gaan overzetten..stof/leer en schuim bestuurderstoel en andersom

DeeDub
16-03-2010, 10:08
is mogelijk maar je bent er wel ff mee bezig :D

HannoverEdition
16-03-2010, 11:11
Het kan wel maar dan kun je je stoel niet meer verstellen.. plus je gordel komt aan de linkerkant.. of je het gaan overzetten..stof/leer en schuim bestuurderstoel en andersom

Ja ik bedoel ook om dan het stof/schuim/zitgedeelte over te zetten,dus zonder frame zeg maar,want anders kom je immers in de problemen idd met je gordel,en hoogte verstelling etc....maar is dit mogelijk?

Mu!s
16-03-2010, 13:24
ja zeker voor mijn interieur:P! haha nee dat kan! de stof is los te halen netzoals de rugleuning, en stof en/of eventueel schuim is over te zetten naar het metalen onderstel van bestuurdersstoel. omdat deze hoogteverstelling heeft! heb het pas zelf allemaal gedaan!

HannoverEdition
16-03-2010, 13:34
ja zeker voor mijn interieur:P! haha nee dat kan! de stof is los te halen netzoals de rugleuning, en stof en/of eventueel schuim is over te zetten naar het metalen onderstel van bestuurdersstoel. omdat deze hoogteverstelling heeft! heb het pas zelf allemaal gedaan!

:D
thanks voor de info :thumbup:

Mu!s
16-03-2010, 18:52
mocht je vragen hebben kan het je precies vertellen!

golf mkII 16v
16-03-2010, 22:10
Stof aan het schuim vast laten zitten
Je kan alles in 1x over zetten
Als je een 2 deurs hebt kan je de bijrijdersstoel van een 4 deurs nemen voor de rugleuning
Moet je alleen het gat voor de knop maken

HannoverEdition
16-03-2010, 22:15
mocht je vragen hebben kan het je precies vertellen!

Thanks Mu!s :thumbup:

Alberto
16-03-2010, 22:24
schuim kan je nog nieuw krijgen bij de dealer .
Stof is makkelijk over te zetten .

golf mkII 16v
16-03-2010, 22:28
Stof moet je niet te veel aan rommelen
Het deel waar de ijzersdraad door zit is/gaat dan vaak kapot