View Full Version : Apk
binnen enkele dagen de apk keuring. heb alles gecontroleerd. nu alleen nog de linker achter motorsteun bij de versnellingsbak. heeft iemand er 1 voor mij liggen? het gaat om een gti 1.8 8v
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=10088&mode=fullsize
MauSeR35
23-12-2004, 12:08
kun je toch gewoon bij de brezan halen ofzo? zo duur zijn die dingen nie volgens mij en dan hab je gelijk een goeie
Ron polo1f
23-12-2004, 12:16
demper met olie gevuld?
binnen enkele dagen de apk keuring. heb alles gecontroleerd. nu alleen nog de linker achter motorsteun bij de versnellingsbak. heeft iemand er 1 voor mij liggen? het gaat om een gti 1.8 8v
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=10088&mode=fullsize
70 euro bij de brezan
demper met olie gevuld?
ja maar hij lekt olie. daarom een nieuwe
Ron polo1f
23-12-2004, 13:32
ik heb wel vaker gehoord dat ze er een motorsteun van een diesel of turbodiesel (weet ik niet zeker) in zetten, deze zijn een stuk goedkoper dan de oliegevulde motorsteunen, en van het verschil in werking merk je nagenoeg niets.
Cabby 82 TDi
23-12-2004, 18:38
Daarom hebben ze ook express een oliegevulde gemaakt. Om hem duurder te maken. NOT
Pedaalemmer
23-12-2004, 18:54
ik heb hem ook bij een onderdelenboer gehaals...kwas 15 euro kwijt!
Johan-dtc
23-12-2004, 19:06
in apeldoorn, bij amba automaterialen kost die steun €44,51
en bij de vw dealer kost ie ook rond de 70 euri
in apeldoorn, bij amba automaterialen kost die steun €44,51
en bij de vw dealer kost ie ook rond de 70 euri
heb bij brezan gevraagd, daar kost ie 70 euro
ben bij velba (arnhem) geweest vandaag, kost ie maar 30 en nog wat centjes.
waarom zo'n idioot prijsverschil voor hetzelfde onderdeel
effe door zoeken, misschien kom ik ook op 15 euries :p
Sinds wanneer is achtersteun olie gevuld ????? Alleen de voorste is oliegedempt, de twee achterset zij simpele rubber blokken/bussen toch ???
Jurgen Santana
24-12-2004, 00:11
Sinds wanneer is achtersteun olie gevuld ????? Alleen de voorste is oliegedempt, de twee achterset zij simpele rubber blokken/bussen toch ???
Die achterste heb ik nog nooit met olie gezien. Beetje vreemd dattie olie lekt :confused: Kan wel zijn dat het rubber zover gescheurd is dat het afkeur is.
Die achterste heb ik nog nooit met olie gezien. Beetje vreemd dattie olie lekt :confused: Kan wel zijn dat het rubber zover gescheurd is dat het afkeur is.
Dat bedoel ik maar.........de steun die hij laat zien is gewoon een rubber blok....misschien lekt er ergens olie waardoor het lijkt of het uit de steun komt .....
Dat bedoel ik maar.........de steun die hij laat zien is gewoon een rubber blok....misschien lekt er ergens olie waardoor het lijkt of het uit de steun komt .....
kijken wat de keurmeester ervan zegt. word het afkeur, dan maar nieuwe kopen. volgens mij moet die verder zonder problemen erdoorheen komen.
zijn er nog tips? bekende apk afkeur punten bij de golf???
Zestienkleppen
24-12-2004, 09:33
kijken wat de keurmeester ervan zegt. word het afkeur, dan maar nieuwe kopen. volgens mij moet die verder zonder problemen erdoorheen komen.
zijn er nog tips? bekende apk afkeur punten bij de golf???
eeuh, versleten banden? :biggrin:
eeuh, versleten banden? :biggrin:
:D zitten net nieuwe drago's op :biggrin:
Pedaalemmer
24-12-2004, 17:04
stuurkogel is vaak versleten
klopt, stuurkogel en ook vaak de remslangen voor
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.