View Full Version : is dit normaal (gti 8v pb)
nu ik dit allemaal lees op het forum over de teperatuur van het water, krijg ik wat zorgen bij mijn gti 8v (pb) mijn meter van het water gaat nooit verder of de helft. ik heb zeer veel druk op mijn leidingen en alles is mooi warm. de gti gaat zeer goed niets van problemen maar de ventilater hoor ik nooit draaien nu heb ik dit ondervonden bij de winter. kan het zijn dat er iets niet normaal is?
oettinger_18
20-03-2010, 17:35
Dat de temparatuur tot de helft komt is goed dan is hij gewoon op temparatuur gaat je metertje over de helft richting eind dan pas zal je de ventilator pas horen draaien. Mischien moet je de termostaat even veranderen voor een nieuwe
zuivere311
20-03-2010, 19:14
Bij mij zit de meter al een kleine 3 jaar op 1/3 tot 2/5 tijdens het rijden, het zou idd op 1/2 moeten zitten. Ik heb bijna alles al vervangen wat er te vervangen valt. Maar het blijft zo. Als ik in de file sta, gaat de meter wel hoger door en slaat de fan ook gewoon aan op het punt wat moet.
Als je fan niet op tijd aanslaat kan het de waterpomp zijn,
was bij mij wel het geval.
zal mss een wat temperatuur sensors vervangen. zal dit toch ook even proberen. waterpomp is niet stuk (denk ik) want het water gaat goed rond.
Hallo,Ik heb hetzelfde als zuivere311, op een pf blok. Bij stationair draaien komt ie idd tot de helft en ook thermostaat vv. gaat al n hele tijd goed :)
zippo123
30-03-2010, 14:06
Ik heb precies hetzelfde als zuivere 311 en chiller. Bij mij heeft het ook nog geen problemen gegeven (golf gti 8v pf)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.