Gemballa
20-03-2010, 16:37
Ik heb een golf 3 te koop met maar 66156 km op de teller, loopt wel nog steeds op. Ik heb deze auto niet zo lang gehad om dat ik tussentijds bezig was met mijn andere auto. Deze is inmiddels klaar en mag de golf weg omdat ik als student niet 2 auto's kan betalen. De auto is in een zeer goede staat. Hij rijd super, schakelt super er is werkelijk niks mee.
De auto heeft voordat ik er mee ging rijden een erg grote beurt gehad.
Ik heb onder andere vervangen:
- distributie riem plus bijbehorende rollen
- ontsteking
- olie
- oliefilter
- luchtfilter
- benzinefilter
- kleppendekselpakking
- startmotor
- rotor en rotorkapje
- nieuwe radio met mp3 aansluiting van Sony
- vering vervangen voor een schroefset dit omdat de originele vering niet meer in een goede staat waren en ik de keuze had tussen een 2e handse die misschien ook lek is of een schroefset. De schroefset is van het merk FK automotive en is een goed merk.
De ontsteking is ook opnieuw afgesteld. De auto rijd super en rijd voor een 1.8 erg zuinig. Hij rijdt gemiddeld 1 op 15. Hier en daar een deukje en een krasje en de bekende kofferbak plek van een golf 3. Verder een erg goede auto!
Voor vragen of opmerking
de_ernst@hotmail.com of 0638166346
Forumvraagprijs 1250!
voor foto's:
http://link.marktplaats.nl/331501358
De auto heeft voordat ik er mee ging rijden een erg grote beurt gehad.
Ik heb onder andere vervangen:
- distributie riem plus bijbehorende rollen
- ontsteking
- olie
- oliefilter
- luchtfilter
- benzinefilter
- kleppendekselpakking
- startmotor
- rotor en rotorkapje
- nieuwe radio met mp3 aansluiting van Sony
- vering vervangen voor een schroefset dit omdat de originele vering niet meer in een goede staat waren en ik de keuze had tussen een 2e handse die misschien ook lek is of een schroefset. De schroefset is van het merk FK automotive en is een goed merk.
De ontsteking is ook opnieuw afgesteld. De auto rijd super en rijd voor een 1.8 erg zuinig. Hij rijdt gemiddeld 1 op 15. Hier en daar een deukje en een krasje en de bekende kofferbak plek van een golf 3. Verder een erg goede auto!
Voor vragen of opmerking
de_ernst@hotmail.com of 0638166346
Forumvraagprijs 1250!
voor foto's:
http://link.marktplaats.nl/331501358