PDA

View Full Version : iemand ervaring met dbm engineering

marcnr1
25-12-2004, 12:49
IK ben een beetje aan het rond kijken om mijn motor een beetje sneller te krijgen en nu kwam ik op de site uit van dbm engineering, Het ziet er goed uit en ze hebben overal een leuk verhaal bij. Nu is mijn vraag of iemand ervaring met dit bedrijf heeft? IK ben erg benieuwd wat ze gedaan hebben en of dat alles een beetje wat opgeleverd heeft.

mark

vwleusden
25-12-2004, 13:19
Ben er een keer langs geweest, hij weet wel waarover hij praat in ieder geval. Het zijn niet de goedkoopste maar doen wel goed werk volgens mij. Heb er zelf ook al geinformeerd voor het een en ander kreeg een behoorlijke lap tekst terug met goede uitleg en nog wat extra tips enz.

Werkplaats ziet er wel erg schoon uit voor een werkplaats.

Waldorf
26-12-2004, 13:09
Het is moeilijk om objectieve info te krijgen over een bedrijf. Mensen onthouden en praten liever over negatieve ervaringen.
Probeer er eens langs te gaan voor een praatje, en wat info. Ik denk dat je daar op af moet gaan.

Sjon
27-12-2004, 10:32
.

marcnr1
27-12-2004, 11:00
het is inderdaad waar dat mensen sneller negatief dan positief zijn. Ik ben ook van plan om eens langs te gaan. maar ik dacht mischien zijn hier wat mensen die mischien wat positiefs kunnen vertellen.

vwbullit
21-01-2005, 00:48
Ik heb ook is gevraagd bij dbm voor een cilinderkop bewerking.

Naar mijn idee geen slecht bedrijf, ze stonden ook op speed en design.
Echt net inbouwwerk dat viel me op.
Zijn zeker geen prutsers, en de prijs ja niet goedkoop.
Maar als de kwaliteit er ook naar is ben je het snel vergeten .

Johan-dtc
21-01-2005, 14:33
kameraad van mee heeft daar een aantal jaren geleden, een oettingerblok gekocht

2,1 16v oettinger blok, met (volgens hun) ongeveer 250 pk!

is nog nooit bewezen, want de auto waar die inzit is nog steeds niet klaar, maar hij hoopt er binnen korte tijd toch eens achter te komen

blok koste destijds zo'n 10.000 guldens

hier een foto'tje van de auto waar die inzit

zal binnenkort ff foto maken van het blok

http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=10917&mode=normal