MikePeters
23-03-2010, 09:01
Hallo allemaal,
aangezien ik dichter bij huis ben gaan werken, mag mijn Polo TDI uit 2006 in de verkoop.
Ik heb de Polo in 2008 gekocht met 37.000 km op de teller. Ik werd toen de tweede eigenaar.
Het betreft hier een 3 cilinder diesel met 70PK.
De kilometerstand is nu 116.593, maar er wordt nog mee gereden.
In de jaren dat ik de Polo gereden heb, heeft hij me nooit in de steek gelaten.
Alle beurten zijn door de Volkswagen dealer uitgevoerd.
Ik heb zelf enige aanpassing aan de Polo gemaakt.
Het uiterlijk is aangepast naar een GTI uitvoering. De grille en koplampen zijn van de GTI. Het GTI logo is vervangen door een TDI logo.
Verder is de Polo verlaagd met een KW variant 1 schroefset en zijn er GTI velgen gemonteerd in 17 inch met 205-40-17 banden.
In het interieur zijn de zilveren dashboard delen van de GTI gekomen. Alles is nieuw door mijzelf gekocht.
De vraagprijs voor deze unieke Polo is 8500 euro.
Groeten,
Mike Peters
mikepeters43@hotmail.com
06-43063017
Foto's staan hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=ZMJJEIKC
aangezien ik dichter bij huis ben gaan werken, mag mijn Polo TDI uit 2006 in de verkoop.
Ik heb de Polo in 2008 gekocht met 37.000 km op de teller. Ik werd toen de tweede eigenaar.
Het betreft hier een 3 cilinder diesel met 70PK.
De kilometerstand is nu 116.593, maar er wordt nog mee gereden.
In de jaren dat ik de Polo gereden heb, heeft hij me nooit in de steek gelaten.
Alle beurten zijn door de Volkswagen dealer uitgevoerd.
Ik heb zelf enige aanpassing aan de Polo gemaakt.
Het uiterlijk is aangepast naar een GTI uitvoering. De grille en koplampen zijn van de GTI. Het GTI logo is vervangen door een TDI logo.
Verder is de Polo verlaagd met een KW variant 1 schroefset en zijn er GTI velgen gemonteerd in 17 inch met 205-40-17 banden.
In het interieur zijn de zilveren dashboard delen van de GTI gekomen. Alles is nieuw door mijzelf gekocht.
De vraagprijs voor deze unieke Polo is 8500 euro.
Groeten,
Mike Peters
mikepeters43@hotmail.com
06-43063017
Foto's staan hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=ZMJJEIKC