PDA

View Full Version : Elektrische gordels Passat


VW-lover
26-12-2004, 17:03
Hallo allemaal,

Ik heb sindskort een passat uit 93(oude model) en deze is uitgevoerd met elektrische gordels. Echter sindskort doen deze het niet meer. :(
Ik heb gekeken naar de zekeringen en daar was er geen een kapot. heb ook al gekeken of toevallig niet ergens een stekkertje oid los is geschoten maar ook dat is niet het geval. Ik denk zelf dat het toch ergens iets elektrisch moet zijn, want aan beide kanten doen ze het vanaf het zelde moment niet meer.

Is iemand bekend met dit probleem of weet iemand misschien of er elektrische schema's te vinden zijn waar ook de elektrische gordels mee zijn genomen?

Alvast bedankt

Waldorf
27-12-2004, 04:51
Moeilijk hoor, er zijn bijna geen electr. gordels geleverd in nederland.

Marco
27-12-2004, 20:54
heb je geprobeerd de schakelaar handmatig te bedienen?? Wat je nog zou kunnen doen is de schakelaar even demonteren en even met een draad doorverbinden, dan sluit je in elk geval uit dat het daar aan ligt.

Doen beide kanten het niet of alleen de bestuurderskant??

Beetje specifieker aub

Jurgen Santana
27-12-2004, 21:09
want aan beide kanten doen ze het vanaf het zelde moment niet meer

Beide kanten dus :wink:

Marco
27-12-2004, 21:10
over het hoofd gezien.

Dan vermoed ik eerder een massaprobleem, dat lijkt mij in elk geval het meest voor de hand liggend

Gert
27-12-2004, 21:13
FF een beetje offtopic : wat is de werking van electrieke gordels ?
Kan me er niks bij voorstellen

Marco
28-12-2004, 01:11
De ami gordels gert, dezelfde als chris in die jetta had. Dus ie automatisch omgespen als je de deur sluit

Koen is sleeping
28-12-2004, 01:18
Nix voor jou dus Gert, je haar gaat er van door de war.....